Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

63 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
@Neo-Shulginist , weet jij hier meer van? Jij bent toch wel “de” deskundige hier in vaak.
Klik om te vergroten...
Haha, nouja, ik zeg dus steeds dat het potje serotonine wat opraakt een overversimpeling is van wat er echt aan de hand is en dat de '3-maandenregel' voornamelijk een richtlijn is die ervoor moet zorgen dat je niet te vaak dat soort middelen neemt. Want het is aannemelijk dat regelmatig gebruik van serotonerge drugs leidt tot neurotoxiciteit.
In hoeverre 3-MMC neurotoxisch is, dat weten we niet. Ik denk dan dat je voor de veiligheid er dus van uit moet gaan dat 3-MMC minstens zo neurotoxisch is als vergelijkbare middelen zoals MDMA, cocaïne of methamfetamine, en mogelijk nog meer. Het risico overschat je dan voor het gemak maar. Wat betreft schade aan je brein zit je graag aan de veilige kant, lijkt me.
Een probleem met 3-MMC kan wel zijn dat gebruikers geneigd zijn om herhaaldelijk te doseren. Een lange blootstellingsduur is een belangrijke risicofactor.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
8️⃣6️⃣ zei:
tegenwerken?

Zeg maar samenwerken, want ook jouw dex is een upper.

Er zijn meer mensen die 3MMC maar slappe hap vinden
Klik om te vergroten...
Kan wel hoor. Sommige amfetamines doen serotonine aspecten van middelen totaal niet meer laten werken. Je hoeft maar een punt amfetamine te nemen gevolgd door een capsule van 200mg 4-FA en je voelt geen drol meer van de euforie/tintelingen van de 4-FA door de amfetamine bijvoorbeeld.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Kan wel hoor. Sommige amfetamines doen serotonine aspecten van middelen totaal niet meer laten werken. Je hoeft maar een punt amfetamine te nemen gevolgd door een capsule van 200mg 4-FA en je voelt geen drol meer van de euforie/tintelingen van de 4-FA door de amfetamine bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Kijk dit lijkt mij dus een logische verklaring. Misschien dat het er gewoon voor zorgde dat er alleen maar dopamine en noradrenaline werd afgegeven, vandaar dat ik alleen een hoge bloeddruk had. Maar dat mijn medicatie de serotonine dan blokt.

Het is maar een theorie maar het lijkt mij een logische verklaring dan.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ufo piloot zei:
Kijk dit lijkt mij dus een logische verklaring. Misschien dat het er gewoon voor zorgde dat er alleen maar dopamine en noradrenaline werd afgegeven, vandaar dat ik alleen een hoge bloeddruk had. Maar dat mijn medicatie de serotonine dan blokt.

Het is maar een theorie maar het lijkt mij een logische verklaring dan.
Klik om te vergroten...
Het zou kunnen ja. Volgende keer zou ik nasaal proberen zodat je wat sneller effect hebt. En 3-MMC staat er bekend om dat er een hele hoop verschillende batches zijn. Er zitten ook een paar trope vendors tussen dus wellicht is je batch gewoon slecht.

Buiten die variabelen om is 3-MMC ook niet zo speciaal. De eerste keer dat ik het deed bomde ik 200mg om de twee uur en werd het wellicht pas interessant na zon' 4/600mg. Ik doe de moeite niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."