#1
Ik zou iets hoger doseren. Zelf weeg ik 90kg en neem ik meestal tussen de 180 en 220mg. Heb een keer een lagere dosis gehad (120) maar toen voelde ik maar 3 uurtjes iets lichts
Dankjewel voor je reply! Dan houden we het lekker op 100 en 130ug en doseren we niet bij. Ik had inderdaad gelezen dat de comeup veel langzamer en geleidelijker is, dus daar houden we rekening mee. Ik zal laten weten hoe het wasHoi @Boyman ,
Volgens mij zijn dat prima doseringen. Ik heb zelf de eerste keer 130mg genomen en na een uur of 2 nog een booster van 30mg erbij. Ik vond dat een mooie dosering die redelijk vergelijkbaar was met de 180-200mg mdma die ik wel eens gebruik. Ik ben overigens wel een paar kilo zwaarder dan jij.
Ik zou, zoals je zelf al voorstelt, het bijdoseren achterwege laten. Dat voegt eigenlijk weinig toe en vergroot de schadelijkheid. Veel plezier!
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Hou er in ieder geval rekening mee dat het langzamer opkomt en veel langer doorwerkt dan mdma.
ik zit ook in twijfel, denk dat ik toch eerst voor 6-apb ga.Dank voor de goede tips. Hier nog wat twijfel; eerst 6-APB of toch eerst 5-MAPB proberen.
Heb zelf geen ervaring met 5 MAPB, maar uit andere bronnen op het forum hoor ik dat 5 MAPB meer het couch lock effect heeft. Mijn voorkeur gaat bij een serotonineslurper toch eerder uit naar een wat actievere variant, maar ieder zijn eigen ding natuurlijkDank voor de goede tips. Hier nog wat twijfel; eerst 6-APB of toch eerst 5-MAPB proberen.
Bij ons staat 5-mapb op de planning na onze rustpauze. Voor een leuke avond en nacht samen: daar schijnt 5-mapb prima voor te zijn.Dank voor de goede tips. Hier nog wat twijfel; eerst 6-APB of toch eerst 5-MAPB proberen.
Ben benieuwd hoe het bevalt: weet je al wanneer?Check! Festival zal niet voor september lukken denk ik. Thuisfeestje met 5-MAPB eerst dan maar.
Wij hopen in augustus Dance Valley en Mysteryland, hebben al kaartjes. Duimen dat het door gaat.Check! Festival zal niet voor september lukken denk ik. Thuisfeestje met 5-MAPB eerst dan maar.
Ik durf nog geen kaartjes te kopen, maar Mysteryland ga ik zeker bij zijn!Wij hopen in augustus Dance Valley en Mysteryland, hebben al kaartjes. Duimen dat het door gaat.
Zo te lezen is 5MAPB meer een benzo. Ideaal voor een comedown dus.Heb zelf geen ervaring met 5 MAPB, maar uit andere bronnen op het forum hoor ik dat 5 MAPB meer het couch lock effect heeft. Mijn voorkeur gaat bij een serotonineslurper toch eerder uit naar een wat actievere variant, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk![]()
Check! Festival zal niet voor september lukken denk ik. Thuisfeestje met 5-MAPB eerst dan maar.
Het is geen benzo. Lijkt op MDMA.Zo te lezen is 5MAPB meer een benzo. Ideaal voor een comedown dus.
Maar met een benzo variant een thuisfeestje? Wie kan me uitleggen wat het nou is.
Als je wil ooit wil laten weten hoe 6-APB bevalt..Bij ons staat 5-mapb op de planning na onze rustpauze. Voor een leuke avond en nacht samen: daar schijnt 5-mapb prima voor te zijn.
6-apb is meer voor een echt feest of festival waar je heel actief wilt zijn en wat ook lang duurt (langere werkingsduur dan mdma).
Maar beide nog niet gebruikt door ons dus.
Ah excuus, ik googlde dit en en ik las niet verder dan de 1e regel. Vreemd dat de vergelijking met mdma en een benzo word getrokken?Het is geen benzo. Lijkt op MDMA.
Ik vermoed dat de bijnaam is verzonnen aan de hand van de benzeenring in de structuurformule van het molecuul.Ah excuus, ik googlde dit en en ik las niet verder dan de 1e regel. Vreemd dat de vergelijking met mdma en een benzo word getrokken?
Mee eens. Daarom lees ik veel over ervaringen van anderen. Uiteindelijk zelf researchen maar met pauzes van maanden en weinig feestjes schiet dat niet op.Als je wil ooit wil laten weten hoe 6-APB bevalt..
Het schijnt op xtc te lijken en zelfs langer werken.
Heel irritant dat RC'S zo weinig research hebben gehad. Bij XTC weet je na een tijd je sweet spot en na wat googlen weet je welke dosissen verantwoord is. Maar 6APB? is het een variant van MDMA..werkt het net zo hard op je serotonine..?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."