#1
Ik vermoed dat de bijnaam is verzonnen aan de hand van de benzeenring in de structuurformule van het molecuul.Ah excuus, ik googlde dit en en ik las niet verder dan de 1e regel. Vreemd dat de vergelijking met mdma en een benzo word getrokken?
Ik vermoed dat de bijnaam is verzonnen aan de hand van de benzeenring in de structuurformule van het molecuul.Ah excuus, ik googlde dit en en ik las niet verder dan de 1e regel. Vreemd dat de vergelijking met mdma en een benzo word getrokken?
Mee eens. Daarom lees ik veel over ervaringen van anderen. Uiteindelijk zelf researchen maar met pauzes van maanden en weinig feestjes schiet dat niet op.Als je wil ooit wil laten weten hoe 6-APB bevalt..
Het schijnt op xtc te lijken en zelfs langer werken.
Heel irritant dat RC'S zo weinig research hebben gehad. Bij XTC weet je na een tijd je sweet spot en na wat googlen weet je welke dosissen verantwoord is. Maar 6APB? is het een variant van MDMA..werkt het net zo hard op je serotonine..?
Mooie beelden en fantastisch stukje inderdaad, dank je voor het delen.Ik durf nog geen kaartjes te kopen, maar Mysteryland ga ik zeker bij zijn!
Oow krijg meteen weer kriebels bij 4.58
Anyway..Als je deze 2 ziet huggen en dansen... hebben we elkaar gevonden![]()
Aha, vroeger werd het verkocht als 'benzo fury'. Domme marketingnaam omdat de chemische naam 'benzofuran' bevat.Ah excuus, ik googlde dit en en ik las niet verder dan de 1e regel. Vreemd dat de vergelijking met mdma en een benzo word getrokken?
Vermoedelijk werkt het wel ongeveer net zo hard op je serotonine. Het gevoel lijkt er erg op en de dip is ook aanwezig. Inderdaad jammer dat we er niet veel van weten. Het bestaat al een tijdje, wellicht is er inmiddels wel onderzoek naar gedaan?Als je wil ooit wil laten weten hoe 6-APB bevalt..
Het schijnt op xtc te lijken en zelfs langer werken.
Heel irritant dat RC'S zo weinig research hebben gehad. Bij XTC weet je na een tijd je sweet spot en na wat googlen weet je welke dosissen verantwoord is. Maar 6APB? is het een variant van MDMA..werkt het net zo hard op je serotonine..?
Leuk om jullie goede ervaring te lezen, bedankt voor het delen.Thanks allemaal voor jullie advies! Uiteindelijk ben ik begonnen met 150 en mijn vriendin met 100. Bommetje nemen was goed te doen. Bij mij werkte hij erg lekker in, mijn vriendin zei dat het wat (te) mild was. Daarom na een uur of 3 tegen beter weten in toch allebei een kleine booster van 50mg bijgenomen. Doordat 6-APB zo langzaam inwerkt tegenover xtc kwam het heel prettig steeds wat meer opzetten en ook m'n vriendin ging uiteindelijk super lekker! De "piek" duurde gevoelsmatig echt mega lang, zeg een uur of 4. We zijn zeker niet te hard gegaan en zouden de volgende keer waarschijnlijk eerder 175 en 130 nemen of zoiets. Het werkte - zoals verwacht - een goede 8 uur lang. In slaap komen was wat lastig, maar dat is de straf voor de booster dose
Wat ik trouwens echt wel een enorm pluspunt vond is dat de "afterglow" zo ontzettend lang is. Bij xtc heb ik altijd dat de seconde dat ik over de piek ben en merk dat ik begin af te bouwen, ik eigenlijk onmiddelijk bij wil nemen. De after is dan vaak wat onprettig, ik voel me dan heel koud en kil, emotieloos. Bij 6-APB merkte ik ook op dat het begon af te nemen, maar van binnen bleef er een hele warme, fijne gloed door ons heen gaan en die heeft echt aangehouden tot we in slaap vielen. Ik was er ook op dat moment al content mee dat de piek voorbij was, ik was gewoon blij dat we het hadden meegemaakt en was dankbaar dat ik me nog steeds zo fijn mocht voelen. Ook had ik de volgende dag geen emotioneel dipje al was ik wel erg moe en futloos. Lekker de hele dag films liggen kijken dus, zou het niet de dag voor een werkdag nemen (maar dat spreekt voor zich denk ik).
Het enige wat ik "miste" tegenover xtc was de bijbehorende energie, ik weet dus niet of ik 6-APB boven xtc zou verkiezen voor een festival. Verder ben ik echt enorm onder de indruk van dit stofje: het was precies wat ik ervan had verwacht en nog meer. Kijk nu al uit naar de volgende keer over een paar maanden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."