Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearch Chemicals vs. Drugs

Research Chemicals vs. Drugs

75 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Wil je het meer proberen om te chillen?
Omdat clonazelam zo sterk is, zou ik het pas in de avond doen, mocht je in slaap denderen is er niets aan de hand.
Begin je met 0.25
Klik om te vergroten...
Uiteraard om te slapen, ik vind benzo's geen recreationele waarde hebben. Echt om mijzelf ko te krijgen en lekker te slapen. Ik slaap weinig ondanks de quetiapine en wil ook geen hogere dosis hiervan nemen. Ik heb 10 stuks besteld en daar doe ik dan wel een paar maanden mee.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met clonazelam ga je zeker slapen!
Wat ik al schreef, het kan best een poos duren voor je wat voelt. Maar als je de juiste dosis hebt ben je in no time weg.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
Met clonazelam ga je zeker slapen!
Wat ik al schreef, het kan best een poos duren voor je wat voelt. Maar als je de juiste dosis hebt ben je in no time weg.
Klik om te vergroten...
Nice, ik wil echt ff 8 uur slapen zonder constant wakker te worden👌
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
1p-LSD is een predrug toch? De 1p valt er in je lichaam af en dan is het gewoon LSD.

Ik heb zelf nooit normale LSD genomen, maar 1p-LSD is wel een van mijn top 3 middeltjes.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Clonazolam en slapen?
Dat gaat absoluut lukken.
Niet bijpakken! Dan ga je gestrekt.....
Klik om te vergroten...
De quitiapine werkt niet meer zo goed de laatste weken voor het slapen dus heb clonazolam besteld. Tien stuks, meer wil ik niet ivm tolerantie.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dit een zijsprong naar de verkeerde afslag maken in een bepaalde routedie je neemt, of beter nog, genomen hebt.
Ik weet niet welke dosis seroquel je neemt en dat hoef ik ook helemaal niet te weten maar ikzelf heb heel veel baat bij wat meer dan 100 mg.
Dat werkt bij mij al enkele jaren heel erg goed.
Is het niet beter om jouw dosis op te hogen?
Als je arts daar achter staat?
Clona is nogal pittig, en...een benzo.
Daar een je zeer snel aan...
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Ik vind dit een zijsprong naar de verkeerde afslag maken in een bepaalde routedie je neemt, of beter nog, genomen hebt.
Ik weet niet welke dosis seroquel je neemt en dat hoef ik ook helemaal niet te weten maar ikzelf heb heel veel baat bij wat meer dan 100 mg.
Dat werkt bij mij al enkele jaren heel erg goed.
Is het niet beter om jouw dosis op te hogen?
Als je arts daar achter staat?
Clona is nogal pittig, en...een benzo.
Daar een je zeer snel aan...
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal, maar voordat ik dan ga verhogen wil ik dit eerst overleggen met mijn behandelaar, deze donderdag dus. Met benzo's heb ik veel ervaring en ik zorg dat ik daar niet (meer) verslaafd aan zal geraken. Dat is één keer gebeurt en heb heel veel ellende gehad hierdoor. BTW, mijn clonazolam is binnen maar de pillen zijn 2mm groot a 0,50mg per stuk. Die kan ik nooit breken😒
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met een scalpel kom je een heel eind...
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van rc's weet ik maar weinig.

Maar als er 1 huiverig verhaal is dan is het wel over verkeerd gelabelde 2-cb-fly

Is ooit eens door een gerespecteerde vendor verkocht en heeft toen twee of drie levens gekost en een overlevende omdat die de gouden standaard harm reduction in acht nam.

Een korrel was genoeg voor drie dagen feest, schijnt erg heftig geweest te zijn.

Ging om Bromo-dragonFLY.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
1p-LSD is een predrug toch? De 1p valt er in je lichaam af en dan is het gewoon LSD.

Ik heb zelf nooit normale LSD genomen, maar 1p-LSD is wel een van mijn top 3 middeltjes.
Klik om te vergroten...
Klopt Helemaal,
Net als o-dmst
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Klopt helemaal, maar voordat ik dan ga verhogen wil ik dit eerst overleggen met mijn behandelaar, deze donderdag dus. Met benzo's heb ik veel ervaring en ik zorg dat ik daar niet (meer) verslaafd aan zal geraken. Dat is één keer gebeurt en heb heel veel ellende gehad hierdoor. BTW, mijn clonazolam is binnen maar de pillen zijn 2mm groot a 0,50mg per stuk. Die kan ik nooit breken😒
Klik om te vergroten...
Als je veel ervaring hebt , denk ik echt niet dat je op 0,50mf een hele dag later wakker word met een complete black out.

Dat lees ik het meest rond 2 mg, en/of in combinatie met andere benzo's of alcohol. En uitputting van uppers helpt ook niet mee.


Als er geen breekstrip op zit, zijn de stoffen niet 50/50 verdeeld.
Goed je wekker zetten, wat eerder naar bed en dan kan je gewoon 1 nemen.


Je hebt al een benzoverslaving gehad, clonazelam is van de benzo's denk ik het minst vergevingsgezind. Ik lees hier vaker dat er na 3 dagen wat ontwenning opkomt.

Quetiapine zou moeten werken, maar als je een benzo in huis hebt. Heeft de quetiapine mentaal al verloren zeg maar.

Want wil je het af en toe voor een nacht nemen? 10 dagen achter elkaar raad ik zeer af.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Als je veel ervaring hebt , denk ik echt niet dat je op 0,50mf een hele dag later wakker word met een complete black out.

Dat lees ik het meest rond 2 mg, en/of in combinatie met andere benzo's of alcohol. En uitputting van uppers helpt ook niet mee.


Als er geen breekstrip op zit, zijn de stoffen niet 50/50 verdeeld.
Goed je wekker zetten, wat eerder naar bed en dan kan je gewoon 1 nemen.


Je hebt al een benzoverslaving gehad, clonazelam is van de benzo's denk ik het minst vergevingsgezind. Ik lees hier vaker dat er na 3 dagen wat ontwenning opkomt.

Quetiapine zou moeten werken, maar als je een benzo in huis hebt. Heeft de quetiapine mentaal al verloren zeg maar.

Want wil je het af en toe voor een nacht nemen? 10 dagen achter elkaar raad ik zeer af.
Klik om te vergroten...
Nee, alleen vannacht. Ik wil gewoon weer even flink slapen een nachtje zonder wakker te worden. Ik heb er 10 en die gaan maandenlang mee.
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Thanks! 1 vd zwaardere dus. Of misschien wel het zwaarst.
Hoe zou jij het effect omschrijven en welke dosering is je favo?
Klik om te vergroten...
Het bizarre is, de tollerantie gaat zo snel... Had per ongeluk 50 stuks clona besteld afgelopen woensdag. De laatste 3 zijn voor morgen. Eerste pil ging ik out van maar nu neem ik er met gerust hart 4 a 5 PS. Merk wel dat ik dagen door de war haal. Afspraken van gister dacht ik vandaag te hebben enzo. Dit is echt link spul en bestel dit nooit meer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
jan020 zei:
Het bizarre is, de tollerantie gaat zo snel... Had per ongeluk 50 stuks clona besteld afgelopen woensdag. De laatste 3 zijn voor morgen. Eerste pil ging ik out van maar nu neem ik er met gerust hart 4 a 5 PS. Merk wel dat ik dagen door de war haal. Afspraken van gister dacht ik vandaag te hebben enzo. Dit is echt link spul en bestel dit nooit meer.
Klik om te vergroten...
Het is ook niet getest.... We weten nog niet wat de impact op het brein is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Het is ook niet getest.... We weten nog niet wat de impact op het brein is.
Klik om te vergroten...
Clonazolam is een combinatie van xanax en clonazepam, als het goed is is het dus een pil bestaande uit 2 erkende benzo's. Dus op zich een redelijk vertrouwd goedje alleen het word natuurlijk al afgeraden om xanax en clonazepam tegelijkertijd te gebruiken.
Clonazolam word geschat 2.5x zo potent als xanax te zijn.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echte drugs zijn veel beter. Rc's hebben voornamelijk veel bijwerkingen en echt heel verslavend. Ben er geen fan van dat dit zo legaal word verkocht.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsychedelicMagic zei:
Echte drugs zijn veel beter. Rc's hebben voornamelijk veel bijwerkingen en echt heel verslavend. Ben er geen fan van dat dit zo legaal word verkocht.
Klik om te vergroten...
Truee, vooral de klassieke drugs blijven het beste en leukste. Mdma valt ook eigenlijk onder de rc's. Nothing like the old school🤩
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Truee, vooral de klassieke drugs blijven het beste en leukste. Mdma valt ook eigenlijk onder de rc's. Nothing like the old school🤩
Klik om te vergroten...
MDMA onder de RC's? 🤣 MDMA is na cocaïne, alcohol en wiet zo een beetje het meest gangbare in de drugswereld. Wordt al tientallen jaren gebruikt door miljoenen mensen en zijn duizenden studies over te vinden. Dit is duidelijk geen RC maar een harddrug op lijst 1 van de Opiumwet. Wordt erkend door de gehele wereld als harddrugs en dus duidelijk geen RC.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mdma kan je eigenlijk zien als 1 van de 1e RC'S voordat de term Research chemical.er überhaupt was.of bekend was geworden..dit omdat het eigenlijk een amfetamine is, maar dan een variant erop, een 'designer variant'

Correct me if i'm wrong.

Nu voldoet MDMA niet meer aan de eisen uiteraard om voor research chemical door te gaan. Maar dit is denk ik wat @Dopemonster bedoelt
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Ik weet toevallig dat clonazolam een combinatie is van xanax en clonazopam, dus 2 bestaande erkende benzo's in 1 pil😎 the goddess of benzodiazepines
Klik om te vergroten...
nee, maar Bromazolam is bijna exact zoals xanax (Alprazolam)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."