Klopt helemaal, maar voordat ik dan ga verhogen wil ik dit eerst overleggen met mijn behandelaar, deze donderdag dus. Met benzo's heb ik veel ervaring en ik zorg dat ik daar niet (meer) verslaafd aan zal geraken. Dat is één keer gebeurt en heb heel veel ellende gehad hierdoor. BTW, mijn clonazolam is binnen maar de pillen zijn 2mm groot a 0,50mg per stuk. Die kan ik nooit breken😒
Als je veel ervaring hebt , denk ik echt niet dat je op 0,50mf een hele dag later wakker word met een complete black out.
Dat lees ik het meest rond 2 mg, en/of in combinatie met andere benzo's of alcohol. En uitputting van uppers helpt ook niet mee.
Als er geen breekstrip op zit, zijn de stoffen niet 50/50 verdeeld.
Goed je wekker zetten, wat eerder naar bed en dan kan je gewoon 1 nemen.
Je hebt al een benzoverslaving gehad, clonazelam is van de benzo's denk ik het minst vergevingsgezind. Ik lees hier vaker dat er na 3 dagen wat ontwenning opkomt.
Quetiapine zou moeten werken, maar als je een benzo in huis hebt. Heeft de quetiapine mentaal al verloren zeg maar.
Want wil je het af en toe voor een nacht nemen? 10 dagen achter elkaar raad ik zeer af.