#1
Apart dat jij speed zo euforisch vindt. Heb dat niet zo. Vooral energie.Dat zei ik ook 😛 als je een speed rush verwacht van 3mmc valt het gewoon tegen. Maar wil je niet veel meer als een kleine moodlift is 3mmc perfect, en speed gewoon overkill
Apart dat jij speed zo euforisch vindt. Heb dat niet zo. Vooral energie.Dat zei ik ook 😛 als je een speed rush verwacht van 3mmc valt het gewoon tegen. Maar wil je niet veel meer als een kleine moodlift is 3mmc perfect, en speed gewoon overkill
Apart dat jij speed zo euforisch vindt. Heb dat niet zo. Vooral energie.
3mmc is een zwak aftreksel van 4mmc lol.Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.
Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.
In het begin had ik nog wel pep rillingen en kriebels maar dat was zo voorbij.Apart dat jij speed zo euforisch vindt. Heb dat niet zo. Vooral energie.
Volhouden maat.. verslavingsgevoelige mensen horen hier idd niet aan te beginnen.Nu 24 uur clean na ongeveer weer 1.5 maand dagelijks een gram te gebruiken.
Ik tril alsof ik een vibrator heb ingeslikt, zweet alsof ik op een lopende band sta en er gaan schokjes door mn hele lichaam en hoofd alsof ik tegen een stroomdraad hek dinges aan sta te leunen.
Iedere keer tranen in mn ogen, mn hart slaat af en toe over en dan dreunt ie weer stabiel 180 bpm.
Energie kan ik niet vinden. Het is opstaan, eten, roken, naar bed.
Als ik vanavond doorsta dan zie ik een toekomst.
Blijf weg van deze zooi. Alsjeblieft.
Ah, weer wat geleerd. Had dit ook na MDMA misbruik.Volhouden inderdaad. Die schokjes alsof je tegen elektrische draad loopt is een teken dat je serotoninehuishouding ferm overhoop ligt.
Nu 24 uur clean na ongeveer weer 1.5 maand dagelijks een gram te gebruiken.
Ik tril alsof ik een vibrator heb ingeslikt, zweet alsof ik op een lopende band sta en er gaan schokjes door mn hele lichaam en hoofd alsof ik tegen een stroomdraad hek dinges aan sta te leunen.
Iedere keer tranen in mn ogen, mn hart slaat af en toe over en dan dreunt ie weer stabiel 180 bpm.
Energie kan ik niet vinden. Het is opstaan, eten, roken, naar bed.
Als ik vanavond doorsta dan zie ik een toekomst.
Blijf weg van deze zooi. Alsjeblieft.
Pfoe. Heel veel sterkte... Goede les voor ons allemaal ditNu 24 uur clean na ongeveer weer 1.5 maand dagelijks een gram te gebruiken.
Ik tril alsof ik een vibrator heb ingeslikt, zweet alsof ik op een lopende band sta en er gaan schokjes door mn hele lichaam en hoofd alsof ik tegen een stroomdraad hek dinges aan sta te leunen.
Iedere keer tranen in mn ogen, mn hart slaat af en toe over en dan dreunt ie weer stabiel 180 bpm.
Energie kan ik niet vinden. Het is opstaan, eten, roken, naar bed.
Als ik vanavond doorsta dan zie ik een toekomst.
Blijf weg van deze zooi. Alsjeblieft.
Houd zoiets lang aan? Ik herinner me van de vorige keer afkicken dat het na 2 weken nog steeds aanwezig was, maar vooral na het roken van een sigaret/joint of drinken van een biertje.Volhouden inderdaad. Die schokjes alsof je tegen elektrische draad loopt is een teken dat je serotoninehuishouding ferm overhoop ligt.
Perfect verwoord!Nope, ik ben nog nooit para geworden van de 3-mmc, komt ook doordat het zich eerder omzet in een soort afterglow. Het is niet zoals coke dat je super hard up en down gaat. Het is echt een mix tussen de rush van coke en de mellowness van mdma.
Is meer dat 3-mmc slap is in elk effect los gezien, het is van alles wat maar dan vrij slapjes.Heerlijk spul die 3 mmc! Interessant dat het voor iedereen anders uitpakt. Ik kan er tot nu toe goed mee omgaan, bij pellets bijna geen craving bij snuiven iets meer. Nog niet meer gebruikt dan 1,5 pellet van 150 Mg tegelijk. Bijpakken leek minder effect te hebben dus wat heeft dat voor zin. Lijntje op de gok gesnoven ( 50 Mg maybe) daar ging ik bijna van ondersteboven dus....
Mijn neus vond het niet zo leuk en paar dagen later nog bloederig snot dus dat laat we voortaan maar 😖
Anyway als mensen dit klein spul vinden in vergelijking met de ‘echte drugs’ MAN HOE FUCKING STERK IS DAT WEL DAN! 🤪
Ik was altijd al een gevoelige jongen 😂
Srry msschn wat late reactie, maar ben hier nieuw en ben het hier wat aan het afschuimen. Zelf geen ervaring met 3mmc (heb het hier wel liggen in pilvorm 150mg), maar jouw ervaring 3mmc vs 4mmc, heb ik met 4-fa. 4-fma zou de opvolger moeten zijn. Het is lekker, daar niet van, maar komt op alle vlakken te kort tov 4-fa.Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.
Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.
Maar, dit is mijn persoonlijke ervaring. En als ik 3mmc loskoppel van de herinneringen van 4mmc, dan zeg ik dat 3mmc leuk is voor eens een avondje op zijn weg. Wel mondt dat avondje altijd uit in een binge sessie vanwege het craving gehalte.
Het is de rush, lijkt voor mij wel een crack rush met veel bijwerkingen, dus neem t nooit meer. Rush werd met t uur zwakker wel. Lijkt alsof je na 1 dosis je sero wel op hebt en je daarna je receptoren kapot aan het maken bent. Mja ging door tot op was maar koop t nooit meer.Ik ben even benieuwd wat er nou zo fantastisch is aan 3-MMC. Ik zie dat half DF zich een hartvernauwing snuift aan dat spul, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo bijzonder is. Sidenote is dat ik ook nooit 4-MMC heb gehad, wat mij wel meer aantrekt, maar ook weer een beetje afgunstig maakt door de dwangmatigheid daarvan.
Zelf ben ik nog wat meer van de oude garde: speed, coke, XTC, 2C-B, wiet enzovoorts. Ik heb wel al jaren en paar gram 3-MMC liggen, maar het trekt me gewoon niet. En het is niet persé angst om verslaafd te raken, want ik sta bijvoorbeeld best open voor RC's. Denk aan de diverse benzo's, maar ook 4F-MPH en 3-FA.
Dus, naast alle zwartgallige verslavingsverhalen, hoor ik graag jullie fantastische 3-MMC-ervaringen, om wellicht daarna mijn eigen 3-MMC-paard van stal te halen!
Minst shitty? Mijn vriend heeft na een aantal keer (7x) 3mmc te hebben gedaan het fenomeen van Raynaud over gehouden.3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen.
Het is meer dat 3-MMC op dit moment een van de minst shitty research chemical stimulanten is die nog is overgebleven. 4-MMC was een stuk lekkerder inderdaad, maar heel erg more-ish. Dus het is de hele tijd meer, meer, meer.
Lekker bij de klassieke middelen blijven dus. Die zijn een stuk beter.
Dat is niet mogelijk. Dan had die vriend al onderliggend Raynaud en is het zich gaan uitten door de 3mmc. Ik heb ook Raynaud en ben er voor onderzocht. Het is een erfelijke aandoening die +/- 25% van de Nederlandse bevolking in mindere of meerdere mate heeft. Roken, stims en andere drugs en stress verergeren het.Minst shitty? Mijn vriend heeft na een aantal keer (7x) 3mmc te hebben gedaan het fenomeen van Raynaud over gehouden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."