Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: 3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen. Het is meer dat 3-MMC op dit moment een van de minst shitty research chemical stimulanten is die nog is overgebleven. 4-MMC was een stuk lekkerder inderdaad, maar heel erg more-ish. Dus het is de hele tijd meer, meer, meer. Lekker bij de klassieke middelen blijven dus. Die zijn een stuk beter. Klik om te vergroten... Minst shitty? Mijn vriend heeft na een aantal keer (7x) 3mmc te hebben gedaan het fenomeen van Raynaud over gehouden."