Ik zou het even lekker rustig aan opbouwen in ieder geval.. Maar ik denk dat hij na een paar maanden rust wel weer wat kan proberen.
Heb je de reacties wel goed gelezen? Dosis, setting en sitting. Ik ben vaker fout gegaan op de lagere dosissen dan op de echte hogere dosissen maar dit is opzich geen rare reactie hoor met een dosis van 300ug.Wat denken jullie wat er mis is gegaan? En hebben andere mensen ook zo een ervaring als deze gehad?
het maakt niet uit hoeveel ervaring je hebt opgedaan, een hoge dosis LSD blijft een hoge dosis LSD, en je kunt er doekjes omheen winden maar als je jezelf gaat overschatten kom je gewoon altijd bedrogen uitWat denken jullie wat er mis is gegaan?
Ik vraag me ook af of je de reacties wel hebt gelezen? Ik neem niet voor niks de moeite om te reageren!Wat denken jullie wat er mis is gegaan? En hebben andere mensen ook zo een ervaring als deze gehad?
Beste mensen,Heb je de reacties wel goed gelezen? Dosis, setting en sitting. Ik ben vaker fout gegaan op de lagere dosissen dan op de echte hogere dosissen maar dit is opzich geen rare reactie hoor met een dosis van 300ug.
Was die vorige keer 210ug geteste zegels en van dezelfde vendor?
Ja op basis van 50 microgram en 125 microgram.Had hij al eens eerder LSD geprobeerd?
Bedankt, wij gaan het ooit nog een keer proberen maar dan op lage dosis.Is een potent psychedelicum en hoge dosering voor iemand die er nog niet goed mee bekend is. Kans groot dat het gewoon de bestelde stof was maar simpelweg te nieuw, te extreem, te veel. Omdat de ervaring niet te "sturen" is ligt een psychotische aanval op de loer, op een gegeven moment ga je een grens over een laat je je meevoeren in, in dit geval, een (very) bad trip. Het schijnt dat AL-LAD wat vergevingsgezinder is. Beetje mosterd na de maaltijd maar voor een volgende x (en met een lagere dosering beginnen...). Als hij ooit nog wil.... veel sterkte in elk geval, e.e.a. heeft er bij jullie allebei ongetwijfeld flink ingehakt. Hou ook zoals hiervoor aangegeven de komende periode goed in de gaten.
Yes van de zelfde vendor idd, maar niet getest.Heb je de reacties wel goed gelezen? Dosis, setting en sitting. Ik ben vaker fout gegaan op de lagere dosissen dan op de echte hogere dosissen maar dit is opzich geen rare reactie hoor met een dosis van 300ug.
Was die vorige keer 210ug geteste zegels en van dezelfde vendor?
Ik lees vaker dat psychedelica exponentieel sterker wordt met een hogere dosis. Er wordt ook vaak aangeraden met kleine stapjes te verhogen als je een sterkere trip wilt. Bijvoorbeeld 25ug meer dan de vorige keer.Ja op basis van 50 microgram en 125 microgram.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."