Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft. Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT? Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids... laatste vraag; ik heb 5x30mg pillen, wat raden jullie aan, meteen een hele?



fiijne dag nog toppers
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op psychonautwiki staat 30 mg voor een 'common' dose. Ik zou daarmee beginnen en indien nog niet het gewenste effect max 1tje bijnemen. Hangt ook af van je tolerantie natuurlijk.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Green Dude zei:
Op psychonautwiki staat 30 mg voor een 'common' dose. Ik zou daarmee beginnen en indien nog niet het gewenste effect max 1tje bijnemen.
Klik om te vergroten...
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
Klik om te vergroten...
Nee, heb zelf geen ervaring met opioiden. Maar dit is wat ik zou doen mocht ik het in handen hebben. Emesis (braken) is inderdaad een jammerlijk neveneffect van alle opioiden.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Green Dude zei:
Nee, heb zelf geen ervaring met opioiden. Maar dit is wat ik zou doen mocht ik het in handen hebben. Emesis is inderdaad een jammerlijk neveneffect van alle opioiden.
Klik om te vergroten...
bedankt vriendelijke vreemdeling
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
johndeertrekker zei:
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
Klik om te vergroten...
Dat verschilt toch allemaal per persoon. Anders begin je met een test doisis en als je daar geen misselijkheid merkt een hogere dosis.
Ook geen ervaring met opioiden maar er zijn wel leden die dat wel hebben. Die komen vanzelf šŸ™‚
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn huisarts zei ooit tegen mij:
"Nu ben ik even jouw dealer".
Ik werd hier pislink over.
Zo zie ik het niet, aangezien ik toen de oxcycodon nodig had, en dus niet voor alle andere doeleinden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan nog de prijs van die pellets.
Ik mag niet zeggen, hoeveel.
Maar ik zeg wel dat die prijs idioot en bizar hoog is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
En dan nog de prijs van die pellets.
Ik mag niet zeggen, hoeveel.
Maar ik zeg wel dat die prijs idioot en bizar hoog is.
Klik om te vergroten...
Het poeder is gelukkig wel goedkoper. Ik vond odsmt ook nog wel een redelijke opiaat maar toch liever gewoon dope of oxy.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Wat je als laatste 2 opiaten noemt, is een BMW vergelijken met een Fiat 500...
Oxcycodon is basta voor mij, en aan de koning van de drugs, gewoon dope, nee. Nóóit. Ik ga daar never nooit aan beginnen.
Ik ga niet mezelf in de goot helpen...
Klik om te vergroten...
Ja. Dat is eigenlijk wel de juiste vergelijking.Er zijn er maar weinig die de verleiding kunnen weerstaan. Als artsen het voorschrijven in iemands laatste levensfase of bv tot een operatie waar de patiƫnt nazorg krijgt met afbouwen.

Ik snap dat het veel pijnpatienten helpt..Maar je zal elke keer moeten blijven ophogen en ooit is daar het plafond...En dan heb je een enorm probleem.

Dat is de pest van de laksheid van huisartsen en ziekenhuizen die willen scoren qua pijnbeleving (letterlijk, want ze worden erop beoordeeld) ik hoop dat ze dit gaan b eseffen. Net zoals de benzo's die eerst klakkeloos werden uitgeschreven (nog steeds te snel) benzo's en oxy als je moet blijven ophogen is een doodlopende weg

Het is te bizar dat een heleboel verslavingen zijn begonnen bij de artsen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet leuk… :(

Ik wil ook een goede ervaring. šŸ˜”
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
O-dsmt is geweldig.
Het feit dat het zo licht is en stimulerend maakt het perfect!
Heb het zelf een paar maandjes dagelijks gebruikt tussen januari en maart.
Was werkelijk hemels.
Klik om te vergroten...

Hi Benzzzy,

welke afkick heb je daarvan?
Wanneer heb je daar ontwenning van? Had jij deze na 2 maanden dagelijks? Welke dosis?
Ik merk dat als het uitwerkt ik wat moet zweten en niet kan slapen.. werkt relaxerend en stimulerend idd.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Niet leuk… :(

Ik wil ook een goede ervaring. šŸ˜”
Klik om te vergroten...
Toch maar nog een keertje bestellen ergens anders en proberen of niet? Kans dat het weer fout gaat is relatief klein🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Toch maar nog een keertje bestellen ergens anders en proberen of niet? Kans dat het weer fout gaat is relatief klein🤣
Klik om te vergroten...
Als iemand een goede vendor weet misschien… šŸ˜‚

(Nee, dit is geen zoektocht naar een vendor.) šŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Als iemand een goede vendor weet misschien… šŸ˜‚

(Nee, dit is geen zoektocht naar een vendor.) šŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik krijg al rillingen bij het idee om deze drug te nemen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Azraƫl zei:
Hi Benzzzy,

welke afkick heb je daarvan?
Wanneer heb je daar ontwenning van? Had jij deze na 2 maanden dagelijks? Welke dosis?
Ik merk dat als het uitwerkt ik wat moet zweten en niet kan slapen.. werkt relaxerend en stimulerend idd.
Klik om te vergroten...
Nam vaak 75-250mg 3x per dag
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
АЛ-90 zei:
3-Me-PCP is al een maandje of 4-5 uit hoor. Op reddit kun je wat reports vinden, effecten schijnen wel fijn te zijn alleen de synthese is schijnbaar niet zo goed. Merk je ook een sterke geur van oplosmiddelen?
Klik om te vergroten...
Nee maar ik kan je sterk afraden hiervan een overdosis te nemen. Verwarring op en top. En dan had ik nog geluk. van deze kant van de stofjes vind ik 3-meo-pce nog steeds de meest bijzondere. Het zou me oprecht niet verbazen als dat er een wordt waar later misschien nog experimentele therapieƫn mee worden gedaan op gebied van depressie, relatietherapeƫn en dergelijke. Zoals keta tegenwoordig FDA approved is voor depressie.

OT. ik vind t maar vaag spul O-DSMT. Heb het geslikt en rectaal genomen. die laatste helpt met de misselijkheid. Maar het is een raar gevoel. En de jeuk!!!!.....

ricorieks zei:
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Klik om te vergroten...
Opiaten + benzos vallen in amerika de meeste drugsdoden door. Linke soep.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
verleiding was wel groot om me benzo s te nemen
zeker in de avond en het niet in slaap kunnen komen was zeer vervelend
maar niet gedaan
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Klik om te vergroten...
Heb dit 1 keer gedaan, kwartiertje kotsmisselijk geweest en daarna een heel ongemakkelijk gevoel. Onrustige slaap ook. Buiten dat het levensgevaarlijk is zit er nul recreatieve waarde aan en als je toch onrustig slaapt kan je net zo goed minder slapen, geen aanrader lol. Vind het ook wel relaxt om (te proberen) te gaan slapen met o-dsmt, ook al lukt het nooit ik raak altijd een beetje in m'n gedachten verzonken, erg aangenaam
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
Nam vaak 75-250mg 3x per dag
Klik om te vergroten...
En was er een afkick als je stopte?
Ik vind het best relaxed spul.. je kan er perfect op functioneren met een lage dosis.
Lijkt me ook niet slecht om te pakken als je een kater of comedown hebt..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit lijkt me een leuke om eens te proberen @Spyro ......(s)




🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."