#1
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft. Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT? Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids... laatste vraag; ik heb 5x30mg pillen, wat raden jullie aan, meteen een hele?
fiijne dag nog toppers
fiijne dag nog toppers