Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

Is het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

78 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
disso's zijn fijn, maar pijn aan mijn blaas en donker stinkend pis ook al heb je twee liter water opgedronken; das minder.. misschien heb ik wel blaaskanker
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
disso's icm benzo's = hemels (als het goed valt, en niet te hoog gedoseerd)

Is dit trouwens een gevaarlijke combinatie??
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
DCK is een van de weinige keta achtige die ik wel weer leuk vind. Stuk warmer en duurt echt wel 4-6 uur op goede dosis. Ook is die heeeeeel goed te combineren met stimulanten in tegenstelling tot andere disso's. Speed en DCK is bijna iets te leuk.
Klik om te vergroten...
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Inderdaad , hou zelf een disso pauze had eergister 82mg O-PCE genomen deed minder dan een week met 1 gram O-PCE :astonished:

Vind disso's ook erg relaxed vooral 3-ho-pcp O-PCE , 3-MeO-PCP , ketamine.
DCK ga ik eens proberen dank voor de tip!:grin:
Klik om te vergroten...
Dude dat is fucking idioot man.. O-PCE is een zeer potente stof en werkzaam vanaf 5mg (maar dat wist je waarschijnlijk al) Je had zwaar manisch + psychotisch kunnen worden of jezelf iets aan kunnen doen.. Absoluut geen speelgoed om grammen van weg te rammen. :/
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geelzuchter zei:
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Klik om te vergroten...

volgens mij is dat een hele slechte combinaite..

kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geelzuchter zei:
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Klik om te vergroten...
Ik ga geen zwaar stimulerende dissociatieven combineren met speed. Daarnaast is dat hartstikke gevaarlijk wegens mania. Denk je dat je de hele wereld kan redden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
volgens mij is dat een hele slechte combinaite..

kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
Klik om te vergroten...
Staat ook als waarschuwing erbij… Geen stims!! Niet aan te raden inderdaad.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
Klik om te vergroten...
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duidelijk, thanks :)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?
Klik om te vergroten...

roa weet ik niet meer.. lichamelijk ongemakkelijk.. waardoor je dan mentaal ook wat minder lekker zit.
hmm, lastig te omschrijven..
was zwz maar een heel klein beetje in een late fase van de stim..
so nothing major..
S
Space SjimpLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
Teveel clonazolam,ga je ook hallucineren:upsidedown::upsidedown:
Klik om te vergroten...
En snachts heggen snoeien:tongueout:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proxima zei:
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Klik om te vergroten...
Hoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.

En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Hoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.

En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
Klik om te vergroten...
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
Klik om te vergroten...
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.

Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.


En ik ben niet gek 😘
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.

Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.


En ik ben niet gek 😘
Klik om te vergroten...
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
Klik om te vergroten...
Vond er niks aan.
Voelde als teveel alcohol, sliep een 2u na inname en heb 2 dagen een kater gehad
( de eerste en enige kater van drugs )
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Proxima zei:
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Klik om te vergroten...
Wat is jouw gewicht?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space Sjimp zei:
En snachts heggen snoeien:tongueout:
Klik om te vergroten...
Of: geen heggen snoeien, maar koppen snellen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thnx!
Ik weeg hetzelfde, dus heb ik nu een beter beeld van de te nemen hoeveelheid...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."