#1
disso's zijn fijn, maar pijn aan mijn blaas en donker stinkend pis ook al heb je twee liter water opgedronken; das minder.. misschien heb ik wel blaaskanker
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?DCK is een van de weinige keta achtige die ik wel weer leuk vind. Stuk warmer en duurt echt wel 4-6 uur op goede dosis. Ook is die heeeeeel goed te combineren met stimulanten in tegenstelling tot andere disso's. Speed en DCK is bijna iets te leuk.
Dude dat is fucking idioot man.. O-PCE is een zeer potente stof en werkzaam vanaf 5mg (maar dat wist je waarschijnlijk al) Je had zwaar manisch + psychotisch kunnen worden of jezelf iets aan kunnen doen.. Absoluut geen speelgoed om grammen van weg te rammen. :/Inderdaad , hou zelf een disso pauze had eergister 82mg O-PCE genomen deed minder dan een week met 1 gram O-PCE
Vind disso's ook erg relaxed vooral 3-ho-pcp O-PCE , 3-MeO-PCP , ketamine.
DCK ga ik eens proberen dank voor de tip!![]()
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Ik ga geen zwaar stimulerende dissociatieven combineren met speed. Daarnaast is dat hartstikke gevaarlijk wegens mania. Denk je dat je de hele wereld kan redden.Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Staat ook als waarschuwing erbij… Geen stims!! Niet aan te raden inderdaad.volgens mij is dat een hele slechte combinaite..
kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?
En snachts heggen snoeienTeveel clonazolam,ga je ook hallucineren![]()
Hoe dan?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook welHoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.
En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissosIk had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.
Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.
En ik ben niet gek 😘
Vond er niks aan.ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
Wat is jouw gewicht?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Of: geen heggen snoeien, maar koppen snellen.En snachts heggen snoeien![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."