Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is nu officieel ban gaat 28-10-2021 in.

Het is nu officieel ban gaat 28-10-2021 in.

53 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bepaalde vendors bieden nu ter vervanging van 3-mmc 3-cmc aan. Dit heeft niet eens hetzelfde effect. 3-cmc is een sterke stimulant met een amper merkbaar entactogeen randje. Los daarvan is het potentieel heel toxic. Vendors geven geen fuck om je gezondheid, alles draait rond geld. Val niet voor hun verkooptrucjes.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh niceee, dan heb ik op precies het goede moment eti en 10gr 3mmc gekocht, kwam dinsdag binnn lol
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gvd net op tijd nog flual en eti gekocht.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet wel lachen want één van de webshops roept nu ja er zijn nog pakketjes onderweg maar stuur ze weer ongeopend retour naar ons want het is nu illegaal!

Wie gaat dat nou doen dan. :')
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sheaira zei:
Moet wel lachen want één van de webshops roept nu ja er zijn nog pakketjes onderweg maar stuur ze wel weer ongeopend retour naar ons want het is nu illegaal!

Wie gaat dat nu doen dan. :')
Klik om te vergroten...
Zojuist gedaan, ik wil niks met illegaal spul van doen hebben
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solotov zei:
Zojuist gedaan, ik wil niks met illegaal spul van doen hebben
Klik om te vergroten...
Ik geloof je meteen.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solotov zei:
Zojuist gedaan, ik wil niks met illegaal spul van doen hebben
Klik om te vergroten...
Nu het illegaal is is het ook direct een stuk slechter voor je lichaam hé. Ook als je het al in huis had😱😱
L
Living_ChameleonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had vorige week nog 25 gr mmc besteld. Als ik nu kijk naar de ‘ alternatieven’ die men aangeeft vind ik het precies platte koek..
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kippenman zei:
Nu het illegaal is is het ook direct een stuk slechter voor je lichaam hé. Ook als je het al in huis had😱😱
Klik om te vergroten...

Zeker!

Er zat bij al die stofjes een tijdslimiet op, sinds de ban is alles extra gevaarlijk!
F
Fallen LegendLid
01-01-2024, 00:00
#11
I want the forbidden!!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kippenman zei:
Ben eigenlijk ook wel weer blij dat in ieder geval 3mmc verboden is(die Benzos maken me niet echt uit), je kan er flink aan ten onder gaan als je niet uitkijkt.
Klik om te vergroten...
Ja ik ben er ook wel blij om. Nu kan niet iedere 13-jarige 3mmc bestellen. En ook niet elke volwassene kan om gaan hiermee.

Alsnog zijn er veel middelen te bestellen. Van mij part komt er een algeheel verbod op deze zaken. Het is veel te makkelijk allemaal. Iedereen kent nu 12 dealers via Google….

Er zijn wel goede kanten, zoals mensen die afkicken met RCs, en daarmee ook nog eens niet de farmaceutische handel steunen maar ik vraag me af of dat op weegt tegen de ellende die het gemak van 3 klikken bestellen mee kan brengen.

daarbij, de meesten kunnen toch niet tippen aan de klassieke drugs. Misschien 4mmc die nog een opmars kan maken (denk ik)

het is dat er geen duim omlaag reactie hier is, anders zou ik er vast een shitload krijgen door deze niet-populistische mening
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Ja ik ben er ook wel blij om. Nu kan niet iedere 13-jarige 3mmc bestellen. En ook niet elke volwassene kan om gaan hiermee.

Alsnog zijn er veel middelen te bestellen. Van mij part komt er een algeheel verbod op deze zaken. Het is veel te makkelijk allemaal. Iedereen kent nu 12 dealers via Google….

Er zijn wel goede kanten, zoals mensen die afkicken met RCs, en daarmee ook nog eens niet de farmaceutische handel steunen maar ik vraag me af of dat op weegt tegen de ellende die het gemak van 3 klikken bestellen mee kan brengen.

daarbij, de meesten kunnen toch niet tippen aan de traditionele drugs. Misschien 4mmc die nog een opmars kan maken (denk ik)

het is dat er geen duim omlaag reactie hier is, anders zou ik er vast een shitload krijgen door deze niet-populistische mening
Klik om te vergroten...
Ik geef je een duim omhoog, het maakt niet uit wat je mening is toch, zolang je hem goed onderbouwt en er een gesprek over durft te voeren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Ja ik ben er ook wel blij om. Nu kan niet iedere 13-jarige 3mmc bestellen. En ook niet elke volwassene kan om gaan hiermee.

Alsnog zijn er veel middelen te bestellen. Van mij part komt er een algeheel verbod op deze zaken. Het is veel te makkelijk allemaal. Iedereen kent nu 12 dealers via Google….

Er zijn wel goede kanten, zoals mensen die afkicken met RCs, en daarmee ook nog eens niet de farmaceutische handel steunen maar ik vraag me af of dat op weegt tegen de ellende die het gemak van 3 klikken bestellen mee kan brengen.

daarbij, de meesten kunnen toch niet tippen aan de traditionele drugs. Misschien 4mmc die nog een opmars kan maken (denk ik)

het is dat er geen duim omlaag reactie hier is, anders zou ik er vast een shitload krijgen door deze niet-populistische mening
Klik om te vergroten...

Sowieso. Ik deel deze mening. Als de ban er niet nu was gekomen had ik waarschijnlijk een grammetje 3mmc besteld om dan achteraf te moeten stellen dat het gewoon saai spul is. Ik hoop natuurlijk dat de mensen die dagelijks/wekelijk 3mmc gebruiken zich nu niet gaan richten op pyros of ander nog meer schadelijk spul. Voor mij mogen ze een ban gooien op de gehele RC handel. Misschien dat de klassieke drugs weer wat aantrekkelijker gaan worden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu wat over is vast inslaan ze zijn al bezig een totaalverbod te realiseren.. 😞Screenshot_20211028-145425_NOS.jpg
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je mag je mening toch gewoon geven ? Daar is het een Forum voor.
Alleen mensen beledigen, uit lachen, kleineren dat vind ik een NO GO..

Er zal altijd wel drugs blijven, en de jeugd rookt, drinkt en draait een jonko extra. En die vergeten het snel . De wereld is niet ineens vandaag drugs vrijer, er komen gwn weer andere formules. De lijsten bij Vendors staan nog vol met van alles .
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
Nu wat over is vast inslaan ze zijn al bezig een totaalverbod te realiseren.. 😞
Klik om te vergroten...
heel erg jammer inderdaad, stoffen die weinig effect hebben op je gezondheid (1p-lsd bijv.) worden ook verboden dan vrees ik, terwijl deze stof je juist kan helpen om jezelf te vinden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Klik om te vergroten...
Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Klik om te vergroten...
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."