#1
Ben eigenlijk ook wel weer blij dat in ieder geval 3mmc verboden is(die Benzos maken me niet echt uit), je kan er flink aan ten onder gaan als je niet uitkijkt.
Trippen op LSD of truffels ben ik wel voorstander van. Ik denk dat deze stoffen meer goed dan kwaad doen. Even los van het feit dat het niet verslavend is.Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.
Ik denk toch wel dat dat voor de echte addicts het geval zal zijn. Zolang er zo gemakkelijk alternatieven worden aangeboden op dezelfde websites waar men altijd al bestelde, heeft het verbod dat nu is ingegaan weinig nu imo.Ik hoop natuurlijk dat de mensen die dagelijks/wekelijk 3mmc gebruiken zich nu niet gaan richten op pyros of ander nog meer schadelijk spu
Daar is het toch ook verboden?Even wat Franse rc vendors zoeken komende tijd.
Naar mijn weten niet , en ook niet volgens mijn vrienden daar. Staat op Google niets over als ik snel kort zoek (heb niet veel tijd nu)Daar is het toch ook verboden?
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇
2x zo duur bedoel je toch?Lol ik zie nu dat ze de ”vervanger” 2x zo goedkoop hebben gemaakt bij een oranje vendor waar ik de naam niet van mag zeggen. Vraag me af hoe slecht dat 3cmc voor je is
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 2x zo duur p.g en nu is het dus de helft goedkoper(aangepast). ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens2x zo duur bedoel je toch?
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 20€ p.g en nu een tientje ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens
ga ik aanpassen👌Nee mag je niet zeggen man..
Ze zullen zoveel mogelijk doen om in te spelen op dit verbod natuurlijk..
Deels mee eens, maar er zijn veel mensen die geen dealer kunnen vinden of dat niet willen/durven. De RC's makkelijk via webshops bestellen op een legale manier is natuurlijk perfect. Ik denk dat een verbod het voor een hoop mensen moeilijk of onmogelijk maakt. Als je het echt wil, dan vind je hoe dan ook wel een weg. Een verbod zal een hoop ellende wegnemen bij veel mensen, maar natuurlijk niet alles..
Het verbod zal ook juist mensen die altijd rc's haalden nu sneller bankrupt maken. Ik hoop dat het nog ff duurt eer een totaal verbod er komt.
Laat ik het anders formuleren, ik denk dat de verslavingszorg het niet aankan als er in 1 maand ineens 1000% meer aanvragen komen. We gaan het merken misschien zal de huisarts ook een deel kunnen helpen hoewel die dat over het algemeen altijd liever door de professionele hulp laten gaan.Over het algemeen zal de meerderheid juist geld overhouden als je de middelen niet meer kunt kopen haha... Uiteraard zullen er wat mensen slechter uit de molen komen ja.
Over het algemeen zal de meerderheid juist geld overhouden als je de middelen niet meer kunt kopen haha... Uiteraard zullen er wat mensen slechter uit de molen komen ja.
Naar mijn weten niet , en ook niet volgens mijn vrienden daar. Staat op Google niets over als ik snel kort zoek (heb niet veel tijd nu)
Bepaalde vendors bieden nu ter vervanging van 3-mmc 3-cmc aan. Dit heeft niet eens hetzelfde effect. 3-cmc is een sterke stimulant met een amper merkbaar entactogeen randje. Los daarvan is het potentieel heel toxic. Vendors geven geen fuck om je gezondheid, alles draait rond geld. Val niet voor hun verkooptrucjes.
Snap ik nietzo goed, jij bent toch vóór drugs of ben ik zo verkeerd ?Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.
Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."