Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is nu officieel ban gaat 28-10-2021 in.

Het is nu officieel ban gaat 28-10-2021 in.

53 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben eigenlijk ook wel weer blij dat in ieder geval 3mmc verboden is(die Benzos maken me niet echt uit), je kan er flink aan ten onder gaan als je niet uitkijkt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bepaalde vendors bieden nu ter vervanging van 3-mmc 3-cmc aan. Dit heeft niet eens hetzelfde effect. 3-cmc is een sterke stimulant met een amper merkbaar entactogeen randje. Los daarvan is het potentieel heel toxic. Vendors geven geen fuck om je gezondheid, alles draait rond geld. Val niet voor hun verkooptrucjes.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Ja ik ben er ook wel blij om. Nu kan niet iedere 13-jarige 3mmc bestellen. En ook niet elke volwassene kan om gaan hiermee.

Alsnog zijn er veel middelen te bestellen. Van mij part komt er een algeheel verbod op deze zaken. Het is veel te makkelijk allemaal. Iedereen kent nu 12 dealers via Google….

Er zijn wel goede kanten, zoals mensen die afkicken met RCs, en daarmee ook nog eens niet de farmaceutische handel steunen maar ik vraag me af of dat op weegt tegen de ellende die het gemak van 3 klikken bestellen mee kan brengen.

daarbij, de meesten kunnen toch niet tippen aan de traditionele drugs. Misschien 4mmc die nog een opmars kan maken (denk ik)

het is dat er geen duim omlaag reactie hier is, anders zou ik er vast een shitload krijgen door deze niet-populistische mening
Klik om te vergroten...

Sowieso. Ik deel deze mening. Als de ban er niet nu was gekomen had ik waarschijnlijk een grammetje 3mmc besteld om dan achteraf te moeten stellen dat het gewoon saai spul is. Ik hoop natuurlijk dat de mensen die dagelijks/wekelijk 3mmc gebruiken zich nu niet gaan richten op pyros of ander nog meer schadelijk spul. Voor mij mogen ze een ban gooien op de gehele RC handel. Misschien dat de klassieke drugs weer wat aantrekkelijker gaan worden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu wat over is vast inslaan ze zijn al bezig een totaalverbod te realiseren.. 😞Screenshot_20211028-145425_NOS.jpg
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je mag je mening toch gewoon geven ? Daar is het een Forum voor.
Alleen mensen beledigen, uit lachen, kleineren dat vind ik een NO GO..

Er zal altijd wel drugs blijven, en de jeugd rookt, drinkt en draait een jonko extra. En die vergeten het snel . De wereld is niet ineens vandaag drugs vrijer, er komen gwn weer andere formules. De lijsten bij Vendors staan nog vol met van alles .
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Nu wat over is vast inslaan ze zijn al bezig een totaalverbod te realiseren.. 😞
Klik om te vergroten...
heel erg jammer inderdaad, stoffen die weinig effect hebben op je gezondheid (1p-lsd bijv.) worden ook verboden dan vrees ik, terwijl deze stof je juist kan helpen om jezelf te vinden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Klik om te vergroten...
Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.

Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Klik om te vergroten...
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kippenman zei:
Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.
Klik om te vergroten...
Trippen op LSD of truffels ben ik wel voorstander van. Ik denk dat deze stoffen meer goed dan kwaad doen. Even los van het feit dat het niet verslavend is.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even wat Franse rc vendors zoeken komende tijd.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Ik hoop natuurlijk dat de mensen die dagelijks/wekelijk 3mmc gebruiken zich nu niet gaan richten op pyros of ander nog meer schadelijk spu
Klik om te vergroten...
Ik denk toch wel dat dat voor de echte addicts het geval zal zijn. Zolang er zo gemakkelijk alternatieven worden aangeboden op dezelfde websites waar men altijd al bestelde, heeft het verbod dat nu is ingegaan weinig nu imo.
P
Pebbles12Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Even wat Franse rc vendors zoeken komende tijd.
Klik om te vergroten...
Daar is het toch ook verboden?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pebbles12 zei:
Daar is het toch ook verboden?
Klik om te vergroten...
Naar mijn weten niet , en ook niet volgens mijn vrienden daar. Staat op Google niets over als ik snel kort zoek (heb niet veel tijd nu)
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lol ik zie nu dat ze de ”vervanger” 2x zo goedkoop hebben gemaakt bij een oranje vendor waar ik de naam niet van mag zeggen. Vraag me af hoe slecht dat 3cmc voor je is
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇
Klik om te vergroten...

Deels mee eens, maar er zijn veel mensen die geen dealer kunnen vinden of dat niet willen/durven. De RC's makkelijk via webshops bestellen op een legale manier is natuurlijk perfect. Ik denk dat een verbod het voor een hoop mensen moeilijk of onmogelijk maakt. Als je het echt wil, dan vind je hoe dan ook wel een weg. Een verbod zal een hoop ellende wegnemen bij veel mensen, maar natuurlijk niet alles..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kippenman zei:
Lol ik zie nu dat ze de ”vervanger” 2x zo goedkoop hebben gemaakt bij een oranje vendor waar ik de naam niet van mag zeggen. Vraag me af hoe slecht dat 3cmc voor je is
Klik om te vergroten...
2x zo duur bedoel je toch?
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
2x zo duur bedoel je toch?
Klik om te vergroten...
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 2x zo duur p.g en nu is het dus de helft goedkoper(aangepast). ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kippenman zei:
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 20€ p.g en nu een tientje ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens
Klik om te vergroten...

Nee mag je niet zeggen man..

Ze zullen zoveel mogelijk doen om in te spelen op dit verbod natuurlijk, ze zien hun geld al wegvliegen haha
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Nee mag je niet zeggen man..

Ze zullen zoveel mogelijk doen om in te spelen op dit verbod natuurlijk..
Klik om te vergroten...
ga ik aanpassen👌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."