#1
Ben eigenlijk ook wel weer blij dat in ieder geval 3mmc verboden is(die Benzos maken me niet echt uit), je kan er flink aan ten onder gaan als je niet uitkijkt.
Ja ik ben er ook wel blij om. Nu kan niet iedere 13-jarige 3mmc bestellen. En ook niet elke volwassene kan om gaan hiermee.
Alsnog zijn er veel middelen te bestellen. Van mij part komt er een algeheel verbod op deze zaken. Het is veel te makkelijk allemaal. Iedereen kent nu 12 dealers via Google….
Er zijn wel goede kanten, zoals mensen die afkicken met RCs, en daarmee ook nog eens niet de farmaceutische handel steunen maar ik vraag me af of dat op weegt tegen de ellende die het gemak van 3 klikken bestellen mee kan brengen.
daarbij, de meesten kunnen toch niet tippen aan de traditionele drugs. Misschien 4mmc die nog een opmars kan maken (denk ik)
het is dat er geen duim omlaag reactie hier is, anders zou ik er vast een shitload krijgen door deze niet-populistische mening
heel erg jammer inderdaad, stoffen die weinig effect hebben op je gezondheid (1p-lsd bijv.) worden ook verboden dan vrees ik, terwijl deze stof je juist kan helpen om jezelf te vinden.Nu wat over is vast inslaan ze zijn al bezig een totaalverbod te realiseren.. 😞
Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.
Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇Van mij mogen alle stimulanten, benzo's en disso's verboden worden. Hoeveel levens hierdoor al verwoest zijn is shocking.
Eerst was ik van mening dat legalisatie het beste zou zijn. Ik ben eigenlijk door dit forum juist meer voor een verbod geworden.
Trippen op LSD of truffels ben ik wel voorstander van. Ik denk dat deze stoffen meer goed dan kwaad doen. Even los van het feit dat het niet verslavend is.Maar groepen als de lysergamides en de tryptamines kunnen juist je horizon verbreden en zijn vaak niet verslavend omdat er direct tolerantie optreed waardoor je het effect niet meer voelt.
Ik denk toch wel dat dat voor de echte addicts het geval zal zijn. Zolang er zo gemakkelijk alternatieven worden aangeboden op dezelfde websites waar men altijd al bestelde, heeft het verbod dat nu is ingegaan weinig nu imo.Ik hoop natuurlijk dat de mensen die dagelijks/wekelijk 3mmc gebruiken zich nu niet gaan richten op pyros of ander nog meer schadelijk spu
Daar is het toch ook verboden?Even wat Franse rc vendors zoeken komende tijd.
Naar mijn weten niet , en ook niet volgens mijn vrienden daar. Staat op Google niets over als ik snel kort zoek (heb niet veel tijd nu)Daar is het toch ook verboden?
Dan krijg je juist weer net als andere drugs dat het simpelweg underground wordt verkocht. Waardoor de zuiverheid en andere schadelijke stoffen het mee versneden wordt. Ben blij dat ik nog altijd een Frans adres heb waar ik alles naartoe kan sturen 😇
2x zo duur bedoel je toch?Lol ik zie nu dat ze de ”vervanger” 2x zo goedkoop hebben gemaakt bij een oranje vendor waar ik de naam niet van mag zeggen. Vraag me af hoe slecht dat 3cmc voor je is
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 2x zo duur p.g en nu is het dus de helft goedkoper(aangepast). ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens2x zo duur bedoel je toch?
nee( weet niet of ik het mag zeggen) maar eerst was het 20€ p.g en nu een tientje ook zijn er pellets en capsules bijgekomen die er eerst niet waren, heb dit zelf nog nooit besteld trouwens
ga ik aanpassen👌Nee mag je niet zeggen man..
Ze zullen zoveel mogelijk doen om in te spelen op dit verbod natuurlijk..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."