Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.Beste forumleden, ik kijk al langer wat rond op het forum maar bij deze mijn eerste post:
Wat zijn jullie opvattingen over het herhaaldelijk gebruiken van 3-MMC (oraal)? Ik kan me voorstellen dat tolerantie een obstakel is, al is het niet duur. En ook dacht ik dat je op den duur net als met MDMA bij vaker gebruik dan eens per maand je receptoren kan beschadigen, wat op z'n beurt je stemming en mogelijkheid om deze middelen effectief te gebruiken verminderd?
Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?
1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?
Een doel kan zijn (voor wie het zich afvraagt): een bepaald weekend of bepaalde vakantie nog net iets spectaculairder maken.
PS: Zelf heb ik gemerkt dat ik er na gebruik, ook 2 dagen achter elkaar, nog vrij makkelijk van af kan blijven.
Edit: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?