#1
Hoeveel gram en welke roa
Of het echt veel schade aanbrengt is nog niet bekend omdat daar nog geen ondezoek naar gedaan is.Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?
1x per maand kan safe zijn maar ga er niet 100% van uit dat het echt zo is.1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?
Met elk weekend gebruiken gaat in het begin redelijk goed, grofweg de eerste maand a 6 weken weinig last of kater hebben maar langzaamaan wordt die kater steeds harder en blijft langer aanhouden.: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?
Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.Beste forumleden, ik kijk al langer wat rond op het forum maar bij deze mijn eerste post:
Wat zijn jullie opvattingen over het herhaaldelijk gebruiken van 3-MMC (oraal)? Ik kan me voorstellen dat tolerantie een obstakel is, al is het niet duur. En ook dacht ik dat je op den duur net als met MDMA bij vaker gebruik dan eens per maand je receptoren kan beschadigen, wat op z'n beurt je stemming en mogelijkheid om deze middelen effectief te gebruiken verminderd?
Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?
1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?
Een doel kan zijn (voor wie het zich afvraagt): een bepaald weekend of bepaalde vakantie nog net iets spectaculairder maken.
PS: Zelf heb ik gemerkt dat ik er na gebruik, ook 2 dagen achter elkaar, nog vrij makkelijk van af kan blijven.
Edit: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?
Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.
Zeker, klachten nemen af. Helaas heb ik een hartritmestoornis (waarschijnlijk al voor die tijd maar pas last van gekregen na langdurig misbruik) en deze lijkt alleen maar erger te worden wanneer ik stop.Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.
Dit stukje vind ik wel heftig, kun je er misschien wat meer op in gaan waarom de cardioloog zijn handen er vanaf houdt? Of durft hij/zij niet een medicatie voor te schrijven omdat er te weinig over bekend is?..voor 3mmc zijn geen richtlijnen dus trekt de cardioloog zijn handen er voorlopig vanaf.
Het heeft vooral te maken met dat het gebruik nog relatief actueel is.Dit stukje vind ik wel heftig, kun je er misschien wat meer op in gaan waarom de cardioloog zijn handen er vanaf houdt? Of durft hij/zij niet een medicatie voor te schrijven omdat er te weinig over bekend is?
Ik ben enkele jaren geleden een keer naar de cardioloog geweest om een hartfilmpje te laten maken na een paar jaar overmatig speedgebruik. Daar ook open en eerlijk over verteld bij de huisarts en in het ziekenhuis. De arts in het ziekenhuis zei wel dat het langdurige schade kan aanrichten maar ook dat een hart redelijk zelf helend kan zijn. Ik kijk er wel van op dat de cardioloog je 'nee verkocht'.![]()
En al denk je dat andere het niet aan je merken je gedrag je ogen je bewegingen en je spraak dan heb je het goed mis, ik bedoel bij heel veel gebruik en weinig slaap. Het is mij maar een keer overkomen. Ik lijk wel dronken. Nooit meer Ik ga zo slapen leg de telefoon in de woonkamer neer met alarm anders doe ik hem toch weer uit en zet hem op 12 uur. Morgen maar wat eerder op bed.Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.
Ik kan het gelukkig beperken tot 1x per 2 weken of zo.. maar vind je het verslavender dan bijv. tina?Het is toch het meest verslavende middeltje dat ik ooit genomen heb. Ben blij dat ik het aan de buurman kon weggeven :P
Ola!,Ik kan het gelukkig beperken tot 1x per 2 weken of zo.. maar vind je het verslavender dan bijv. tina?
Er is geen onderzoek nodig als alle signalen in je lichaam erop wijzen dat het wel degelijk schade aanbrengt. Maar hoeveel, dat is niet exact te zeggen.Of het echt veel schade aanbrengt is nog niet bekend omdat daar nog geen ondezoek naar gedaan is.
Vorig weekend vooral nasaal ipv oraal gedaan en merkte toen ook wel dat het net coke voor mij is. Blijf heel snel bijpakken.Het is toch het meest verslavende middeltje dat ik ooit genomen heb. Ben blij dat ik het aan de buurman kon weggeven :P
Geen idee of ik een oud topic bump. Zo ja, sorry. Zo niet, sorry. Anderszijds; graag verplaatsen naar een juiste categorie.Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."