Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC meerdere dagen achter elkaar

3-MMC meerdere dagen achter elkaar

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel gram en welke roa
C
Cars&CombatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden, ik kijk al langer wat rond op het forum maar bij deze mijn eerste post:

Wat zijn jullie opvattingen over het herhaaldelijk gebruiken van 3-MMC (oraal)? Ik kan me voorstellen dat tolerantie een obstakel is, al is het niet duur. En ook dacht ik dat je op den duur net als met MDMA bij vaker gebruik dan eens per maand je receptoren kan beschadigen, wat op z'n beurt je stemming en mogelijkheid om deze middelen effectief te gebruiken verminderd?

Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?

1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?

Een doel kan zijn (voor wie het zich afvraagt): een bepaald weekend of bepaalde vakantie nog net iets spectaculairder maken.

PS: Zelf heb ik gemerkt dat ik er na gebruik, ook 2 dagen achter elkaar, nog vrij makkelijk van af kan blijven.

Edit: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cars&Combat zei:
Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?
Klik om te vergroten...
Of het echt veel schade aanbrengt is nog niet bekend omdat daar nog geen ondezoek naar gedaan is.
Wat zijn kleine doseringen? Over hoeveel mg of gr hebben we het?

Cars&Combat zei:
1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
1x per maand kan safe zijn maar ga er niet 100% van uit dat het echt zo is.
Cars&Combat zei:
: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?
Klik om te vergroten...
Met elk weekend gebruiken gaat in het begin redelijk goed, grofweg de eerste maand a 6 weken weinig last of kater hebben maar langzaamaan wordt die kater steeds harder en blijft langer aanhouden.
Hoe die kater bevalt, kan per persoon nogal verschillen. Het kan zo zijn dat de 3mmc kater niet als kater ervaart.
Lichamelijk verslaafd zul je er niet aan geraken maar mentaal kan je er al in zitten zonder dat je het door hebt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Receptoren? Dat zou mijn 2de bezorgdheid zijn gezien deze uw humeur, libido ed regelen.
Mijn allereerste bezorgheid zou de vasoconstrisctie zijn en de schade die dat met zich meebrengt. Maar wie ben ik.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik merk er niets meer van de tweede dag achter elkaar. Moet er wel twee dagen tussen laten eigenlijk. Of ik moet het helemaal laten, eigenlijk!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cars&Combat zei:
Beste forumleden, ik kijk al langer wat rond op het forum maar bij deze mijn eerste post:

Wat zijn jullie opvattingen over het herhaaldelijk gebruiken van 3-MMC (oraal)? Ik kan me voorstellen dat tolerantie een obstakel is, al is het niet duur. En ook dacht ik dat je op den duur net als met MDMA bij vaker gebruik dan eens per maand je receptoren kan beschadigen, wat op z'n beurt je stemming en mogelijkheid om deze middelen effectief te gebruiken verminderd?

Laten we zeggen bijv. een aantal dagen achter elkaar een of meerdere doseringen dagelijks, heeft dit echt veel schade tot gevolg? Ook bij kleine doseringen?

1x per maand max is dus safe, maar is dit ook echt noodzakelijk?

Een doel kan zijn (voor wie het zich afvraagt): een bepaald weekend of bepaalde vakantie nog net iets spectaculairder maken.

PS: Zelf heb ik gemerkt dat ik er na gebruik, ook 2 dagen achter elkaar, nog vrij makkelijk van af kan blijven.

Edit: Ook nog een relevante vraag, hoe zit het dan met bijv. ieder weekend gebruiken? Heb de horror stukjes in de media gelezen, maar is het doorgaans te doen of is het gewoon gegarandeerd lichamelijk verslaafd raken en je doordeweeks echt kut voelen?
Klik om te vergroten...
Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is toch het meest verslavende middeltje dat ik ooit genomen heb. Ben blij dat ik het aan de buurman kon weggeven :P
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraatPiraat zei:
Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.
Klik om te vergroten...
Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inhoudsopgave zei:
Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.
Klik om te vergroten...
Zeker, klachten nemen af. Helaas heb ik een hartritmestoornis (waarschijnlijk al voor die tijd maar pas last van gekregen na langdurig misbruik) en deze lijkt alleen maar erger te worden wanneer ik stop.
Op n gegeven moment raakt dit ook een plafond maar het is wel erg hinderlijk. Kom ook niet in aanmerking voor medicijnen of een ablatie vanwege het drugs misbruik, voor 3mmc zijn geen richtlijnen dus trekt de cardioloog zijn handen er voorlopig vanaf.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraatPiraat zei:
..voor 3mmc zijn geen richtlijnen dus trekt de cardioloog zijn handen er voorlopig vanaf.
Klik om te vergroten...
Dit stukje vind ik wel heftig, kun je er misschien wat meer op in gaan waarom de cardioloog zijn handen er vanaf houdt? Of durft hij/zij niet een medicatie voor te schrijven omdat er te weinig over bekend is?
Ik ben enkele jaren geleden een keer naar de cardioloog geweest om een hartfilmpje te laten maken na een paar jaar overmatig speedgebruik. Daar ook open en eerlijk over verteld bij de huisarts en in het ziekenhuis. De arts in het ziekenhuis zei wel dat het langdurige schade kan aanrichten maar ook dat een hart redelijk zelf helend kan zijn. Ik kijk er wel van op dat de cardioloog je 'nee verkocht'. :openmouth:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inhoudsopgave zei:
Dit stukje vind ik wel heftig, kun je er misschien wat meer op in gaan waarom de cardioloog zijn handen er vanaf houdt? Of durft hij/zij niet een medicatie voor te schrijven omdat er te weinig over bekend is?
Ik ben enkele jaren geleden een keer naar de cardioloog geweest om een hartfilmpje te laten maken na een paar jaar overmatig speedgebruik. Daar ook open en eerlijk over verteld bij de huisarts en in het ziekenhuis. De arts in het ziekenhuis zei wel dat het langdurige schade kan aanrichten maar ook dat een hart redelijk zelf helend kan zijn. Ik kijk er wel van op dat de cardioloog je 'nee verkocht'. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Het heeft vooral te maken met dat het gebruik nog relatief actueel is.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Dagelijks gebruiken maakt je kapot. Je hebt het pas door als je al heel ver bent.
Klik om te vergroten...
En al denk je dat andere het niet aan je merken je gedrag je ogen je bewegingen en je spraak dan heb je het goed mis, ik bedoel bij heel veel gebruik en weinig slaap. Het is mij maar een keer overkomen. Ik lijk wel dronken. Nooit meer Ik ga zo slapen leg de telefoon in de woonkamer neer met alarm anders doe ik hem toch weer uit en zet hem op 12 uur. Morgen maar wat eerder op bed.
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rain zei:
Het is toch het meest verslavende middeltje dat ik ooit genomen heb. Ben blij dat ik het aan de buurman kon weggeven :P
Klik om te vergroten...
Ik kan het gelukkig beperken tot 1x per 2 weken of zo.. maar vind je het verslavender dan bijv. tina?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dutchversa1972 zei:
Ik kan het gelukkig beperken tot 1x per 2 weken of zo.. maar vind je het verslavender dan bijv. tina?
Klik om te vergroten...
Ola!,

Het gaat mij hier vooral om het constant bijpakken, zodoende de slaaf van je Cd hoesje, telkens weer. Met speed is dat minder frequent. De levensloopcyclus is anders, bij speed rolt het langer door en zeurt het rustiger uit. Tina itself heb ik nooit echt bewust ervaren/gedaan.. maar in z'n algeheel is dat op een andere manier natuurlijk super verslavend. Je kan niet zomaar een dosis Tina nemen, wel 3mmc :wink: Dat maakt 3mmc het ook aantrekkelijker en dus verslavender IMO :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Of het echt veel schade aanbrengt is nog niet bekend omdat daar nog geen ondezoek naar gedaan is.
Klik om te vergroten...
Er is geen onderzoek nodig als alle signalen in je lichaam erop wijzen dat het wel degelijk schade aanbrengt. Maar hoeveel, dat is niet exact te zeggen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rain zei:
Het is toch het meest verslavende middeltje dat ik ooit genomen heb. Ben blij dat ik het aan de buurman kon weggeven :P
Klik om te vergroten...
Vorig weekend vooral nasaal ipv oraal gedaan en merkte toen ook wel dat het net coke voor mij is. Blijf heel snel bijpakken.

En ik realiseer mij door dit topic dat ik de afgelopen weekenden toch wel aardig vaak aan de 3mmc heb gezeten. Ook al kwam dat ook omdat er allemaal mensen in de omgeving het een keer wilde proberen.

Merk dat ik het ook fijner ben gaan vinden door er minder van te verwachten. Op het begin vond ik het best teleurstellend ter vergelijking met andere middelen, maar inmiddels vind ik dat subtiele juist wel fijn. Daar ligt denk ik ook vooral het verslavingsgevaar bij dit middeltje.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inhoudsopgave zei:
Waar van akte. Helaas.. Het wordt gelukkig minder, maar sjonge jonge.
Klik om te vergroten...
Geen idee of ik een oud topic bump. Zo ja, sorry. Zo niet, sorry. Anderszijds; graag verplaatsen naar een juiste categorie.

De 3mmc ride heeft bij mij toch zo'n jaar of twee dagelijks me prima doen functioneren + werken. Ik was angstig om een dag eens niet te gebruiken. Een dag wel was wel normaal enzo. De ban kwam er aan en ik ging inslaan.

Maakte op in een week wat voor 2 maand was, omdat het bijna op was haha.

Er na wat lopen proberen met andere dingen en merkte dat het voóral de 3m in mijn hoofd was. Deze stim hoort netals n2o niet op de markt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."