#1
Ik neem ongeveer 100 mg in 1 dosis en pak max 2 keer bij, dus dat is al 300. Vind 500 mg dus niet heel extreem. Maarja er is iets niet helemaal goed gegaan dus ik zou deze stof ook niet opnieuw nemen als ik hem was.
Sterkte!
Sterkte!
Het is nog niet duidelijk of 3-mmc een echte slurper is. De sero dip is in ieder geval beduidend minder bij mij, wat juist een valkuil is met dit spul.
Uiteraard is het slecht om zo lang achter elkaar te gebruiken maar in 1x 500 mg nemen brengt ook aanzienlijke risico's met zich mee. De vraag wat schadelijker is, 1 harde dreun of meerdere kleine dreunen laat ik over aan de experts.
Klopt zeker, maar gezien deze situatie zou ik zeggen dat het geen zin heeft om hier over te stressen. Als je dit eenmalig doet dan is de kans klein dat je meteen permanente schade hebt. Doe je dit elke week (wat ik dus deed en hogere doseringen), dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Het beste wat je kan is het laten testen voordat je het neemt. Nu ben je je eigen proefdier.Wat ik zelf heb gemerkt is dat het eerder aan de batch ligt dan de 3mmc.
Ik heb batches gehad waarbij er probleemloos meerdere grammen doorheen gingen in een avond zonder problemen de volgende dag en tijdens de space lekker comfortabel en rustige hartslag.
En andere batches van een single dose (ik neem standaard 175mg tot 250mg in 1x afhankelijk van hoe sterk het is)ineens extreem verhoogde bloeddruk hartkloppingen en inderdaad ook kortademigheid en soms rillingen van de kou.
Beste wat je sowieso kunt doen is altijd laag starten bij een nieuw middel of nieuwe batch (zelfs van de zelfde vendor)
Zorgen dat je een benzo achter de hand hebt als safety.
En rustig adem oefeningen doen (rustige muziek helpt dan ook)
Sowieso goed blijven drinken en proberen te plassen (extreme vocht retentie kan ook ademnood geven) ook hier bied een benzo snel uitkomst.
Mocht je merkbaar cardiovasculaire bijwerkingen te pakken krijgen kun je het beste liggen met je benen omhoog, zodat bloed makkelijk naar je hart kan lopen en wederom diep en gecontroleerd adem halen.
In mijn geval heb ik een paar keer een soort super potente 3-mmc gekregen die verkocht werd als Mephedrone. Zelfs met een lage dosering al hartkloppingen en extreme vaatvernauwing. Ook veel minder serotonine chillheid, maar juist heel speedy. Enige pluspunt van die zooi was dat je echt mega geil werd en bleef haha.
Gaat inmiddels weer redelijk goed iedereen. Ben nog wel even naar de huisarts geweest, maar serieuze problemen zijn uitgesloten. Waarschijnlijk inderdaad een vaatvernauwing in mijn longen.
Thanks for the good care for this Newbie!
Nasaal gebruik. Redelijke doses dus.Maar heb je het nasaal of oraal genomen? Zoals @Stonologie aangeeft, kan dat behoorlijk verschil maken. En kunnen anderen hiervan leren.
Ik had deze reactie dan weer niet snel geplaatst. Ik heb cokespook's reactie opnieuw gelezen.. en ja ik begrijp nu dat het wat betweterig over kan komen...maarre.. inhoudelijk geef ik hem compleet gelijk.@Coke Spook , heb het gelezen maar tis erg onsamenhangend en behoorlijk denigrerend ook. Waarom bestaat dit forum dan als je alles prive zou moeten bespreken ipv open leesbaar voor iedereen?
Waarom zouden de adviezen niet waar zijn? Over 3mmc is zo goed als niks bekend dus WAAR wil jij de “waarheid” dan vinden? Alles over 3mmc gaat over gebruikerservaringen omdat er geen feitelijke onderzoeken op mensen over gedaan zijn.
Jij bent zeker de alles wetende hier?
Daarom ook mijn reactie op @Coke Spook . Gaat het om een drug die idd vaak is onderzocht en er veel wetenschappelijke onderzoeken zou het terecht zijn maar over 3mmc is dit niet van toepassing.Daar wringt hem nou de schoen, zoveel wetenschappelijke onderzoeken zijn er niet naar 3MMC ( ik ken er eigenlijk niet 1) maar wel legio over drugs, de uppers
Wat ik zelf heb gemerkt is dat het eerder aan de batch ligt dan de 3mmc.
Ik heb batches gehad waarbij er probleemloos meerdere grammen doorheen gingen in een avond zonder problemen de volgende dag en tijdens de space lekker comfortabel en rustige hartslag.
En andere batches van een single dose (ik neem standaard 175mg tot 250mg in 1x afhankelijk van hoe sterk het is)ineens extreem verhoogde bloeddruk hartkloppingen en inderdaad ook kortademigheid en soms rillingen van de kou.
Beste wat je sowieso kunt doen is altijd laag starten bij een nieuw middel of nieuwe batch (zelfs van de zelfde vendor)
Zorgen dat je een benzo achter de hand hebt als safety.
En rustig adem oefeningen doen (rustige muziek helpt dan ook)
Sowieso goed blijven drinken en proberen te plassen (extreme vocht retentie kan ook ademnood geven) ook hier bied een benzo snel uitkomst.
Mocht je merkbaar cardiovasculaire bijwerkingen te pakken krijgen kun je het beste liggen met je benen omhoog, zodat bloed makkelijk naar je hart kan lopen en wederom diep en gecontroleerd adem halen.
In mijn geval heb ik een paar keer een soort super potente 3-mmc gekregen die verkocht werd als Mephedrone. Zelfs met een lage dosering al hartkloppingen en extreme vaatvernauwing. Ook veel minder serotonine chillheid, maar juist heel speedy. Enige pluspunt van die zooi was dat je echt mega geil werd en bleef haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."