#1
Hallo allemaal,
Ik heb enkele jaren geleden wel redelijk wat ervaring opgedaan met het gebruik van verschillende drugs. Ik ben hier op blowen na eigenlijk al 2 jaar van af. Nou heb ik afgelopen zondag/maandag de RC 3MMC gebruikt en ik heb denk ik in een tijdsbestek van zo'n 30 a 36 uur om en nabij 500mg gebruikt. Ik weet dat het veel is en ik voel me nu ook nogal dom omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor de verleiding om bij te nemen.
Ik heb sinds zo'n 24 uur last van trillen, schokken, buikpijn en vooral veel last van kortademigheid. Die kortademigheid maakt me enigzins ongerust.
Ik heb vanochtend alles gelijk weggegooid wat ik nog had. Ik blijf er van af. Lesje wel geleerd..
Ben vooral nieuwsgierig of dit meer mensen overkomt en hoe ik er z.s.m weer vanaf kom.
Alvast bedankt iedereen.
Ik heb enkele jaren geleden wel redelijk wat ervaring opgedaan met het gebruik van verschillende drugs. Ik ben hier op blowen na eigenlijk al 2 jaar van af. Nou heb ik afgelopen zondag/maandag de RC 3MMC gebruikt en ik heb denk ik in een tijdsbestek van zo'n 30 a 36 uur om en nabij 500mg gebruikt. Ik weet dat het veel is en ik voel me nu ook nogal dom omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor de verleiding om bij te nemen.
Ik heb sinds zo'n 24 uur last van trillen, schokken, buikpijn en vooral veel last van kortademigheid. Die kortademigheid maakt me enigzins ongerust.
Ik heb vanochtend alles gelijk weggegooid wat ik nog had. Ik blijf er van af. Lesje wel geleerd..
Ben vooral nieuwsgierig of dit meer mensen overkomt en hoe ik er z.s.m weer vanaf kom.
Alvast bedankt iedereen.