Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Gaat al een stukje beter. Kortademigheid is ook iets minder al. Zal denk ik ook wel flinke vaatvernauwing hebben gehad want was redelijk donker in mn vingers en tenen. Zal de komende dagen wel verder afnemen. Bedankt voor de antwoorden en de tips."
"Hallo allemaal, Ik heb enkele jaren geleden wel redelijk wat ervaring opgedaan met het gebruik van verschillende drugs. Ik ben hier op blowen na eigenlijk al 2 jaar van af. Nou heb ik afgelopen zondag/maandag de RC 3MMC gebruikt en ik heb denk ik in een tijdsbestek van zo'n 30 a 36 uur om en nabij 500mg gebruikt. Ik weet dat het veel is en ik voel me nu ook nogal dom omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor de verleiding om bij te nemen. Ik heb sinds zo'n 24 uur last van trillen, schokken, buikpijn en vooral veel last van kortademigheid. Die kortademigheid maakt me enigzins ongerust. Ik heb vanochtend alles gelijk weggegooid wat ik nog had. Ik blijf er van af. Lesje wel geleerd.. Ben vooral nieuwsgierig of dit meer mensen overkomt en hoe ik er z.s.m weer vanaf kom. Alvast bedankt iedereen."
"koningketa zei: Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is. Klik om te vergroten... Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist π"
"koningketa zei: Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van. Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg. Klik om te vergroten... Super! Ga ik hier even snuffelen."
"koningketa zei: Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen. Klik om te vergroten... Ik heb ervaring gelukkig. Heb ook zowel kristallen als poeder gehad. Ik heb het denk ik ongeveer 3x gebruikt dit jaar. Ik doe zo rustig mogelijk. Zit niet zo lekker in mijn vel en het enige wat ik doe is een jointje na het werk. De vraag was enkel omdat ik gewoon echt niet zou weten waarom je hetzelfde product verkoopt voor dezelfde prijs maar dan net anders π"
"koningketa zei: OkΓ©, mooi zo. Ik heb hetzelfde, niet zo lekker in m'n vel en een jointje na werk voor het slapen gaan, maar deze week toch weer teruggevallen :/. Als ik eenmaal gebruik kan ik het niet meer weg leggen, ik binge rustig 3 dagen achter mekaar. Pas er op, bij mij ging het ook altijd goed tot ik het een keer puur had gebruikt om voor problemen te vluchten en ik niet met mijn gevoelens om kon gaan. Klik om te vergroten... Ik heb gelukkig mijn beste vriend die mijn gebruik goed in de gaten houdt. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest. Van mijn 16e tot 18e levensjaar. Ik heb een kleine terugval gehad enkele weken geleden. Dit na het betrappen van mijn vriendin met 'the guy she tells you not to worry about'. Toen heb ik me echt even laten gaan."
"TiesE zei: Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok. Klik om te vergroten... DeApotheek zei: Zit 0 verschil in, de fijnere poeders zijn gewoon machinaal vermalen. Ik heb ze allemaal gehad en allemaal hetzelfde effect. Klik om te vergroten... Thanks man! Maar dat zogenaamde 'oude vertrouwde' is een beetje gelig/pastel achtig kleurtje"
"Natozlato zei: Maar er is wel prijsverschil, toch? Klik om te vergroten... Kan inderdaad, mogen helaas geen prijzen noemen."
"witte270 zei: Heb vaak de pellets/pilvorm van de 3MMC. Heb nog nooit dit gesnoven omdat ik nogal uiteenlopende verhalen heb gehoord hierover. Is een soort van zelfbescherming. Klik om te vergroten... Ik heb dit regelmatig gesnoven, spijt van. Heb er nou nog last van. 1 lijntje zal echt niet je neus verpesten, maar die van mij is er niet al te best aan toe."
"CuriousExplorer zei: Hoe erg bedoel je? En hoe ondervind je dat? Zelf bijna 100gram gesnoven denk ik, en mijn neus is nog in orde. Klik om te vergroten... Ik heb de hele binnenkant van beiden neusgaten vol zitten met kleine wondjes en compleet verstopte neus."