#1
Omdat het nog potenter is dan 3mmc😁Oh huh, dan heb ik geen idee waar de hevigere cravings vandaan komen😂
4mmc was ook echt veel beter. Helaas nooit meer gehad. Toch maar eens darkweb proberen
Omdat het nog potenter is dan 3mmc😁Oh huh, dan heb ik geen idee waar de hevigere cravings vandaan komen😂
Het werkt ook meer op serotonine volgens mij.Omdat het nog potenter is dan 3mmc😁
4mmc was ook echt veel beter. Helaas nooit meer gehad. Toch maar eens darkweb proberen
Nee, ik drop af en toe wat in dit topic.Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed als niks dus de 2e halve gaat er zo in.Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook
Ik snuif liever niet.nasaal doet t weinig.
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
Ik gaf t destijds aan vrienden, die voelden ook niets... had twee zakjes van twee verschillende vendorsKan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed a,s niks dus de 2e halve gaat er zo in.
Ik snuif liever niet.
Eeeeh, ik doe nooit allergie test… Test wel drugs bij testcentrum als dat getest kan worden maar dit dus niet.Heb je wel een allergie testje gedaan?
Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.
Anyway, geniet ervan zolang het duurt!
Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nig weinig doet.
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."