Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
TeveelKaas zei:
Oh huh, dan heb ik geen idee waar de hevigere cravings vandaan komen😂
Klik om te vergroten...
Omdat het nog potenter is dan 3mmc😁
4mmc was ook echt veel beter. Helaas nooit meer gehad. Toch maar eens darkweb proberen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenzekezine? zei:
Omdat het nog potenter is dan 3mmc😁
4mmc was ook echt veel beter. Helaas nooit meer gehad. Toch maar eens darkweb proberen
Klik om te vergroten...
Het werkt ook meer op serotonine volgens mij.
Iets om rekening mee te houden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd of ik nu wel horny wordt of niet. Vorige x niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben wel ook wat lui. Of ontspannen soort van, uitrekken is bv lekker. Voelt net als dat je je uitrekt als je slaperig bent.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.


Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een hele pil bij genomen. Om 21.50
Nu totaal 225mg oraal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Simba01 zei:
Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?
Klik om te vergroten...
Nee, ik drop af en toe wat in dit topic.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hebbenzekezine? zei:
Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook
Klik om te vergroten...
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed als niks dus de 2e halve gaat er zo in.
Hebbenzekezine? zei:
nasaal doet t weinig.
Klik om te vergroten...
Ik snuif liever niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
Klik om te vergroten...
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nog weinig doet.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed a,s niks dus de 2e halve gaat er zo in.

Ik snuif liever niet.
Klik om te vergroten...
Ik gaf t destijds aan vrienden, die voelden ook niets... had twee zakjes van twee verschillende vendors
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.


Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
Klik om te vergroten...
Eeeeh, ik doe nooit allergie test… Test wel drugs bij testcentrum als dat getest kan worden maar dit dus niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nig weinig doet.
Klik om te vergroten...

Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het smaakt wel echt MEGA vies! Kreeg de pil niet in ene weg… 🤮
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
Klik om te vergroten...
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.
Klik om te vergroten...

2cb is ook meer een straatdrug geworden die je enkel nog via dealers kan verkrijgen. De dosis via een vendor zou toch iets correcter moeten zijn zoals de correcte grammen die ze verkopen. 75 mg is gewoon een milde dosis. 150mg is een middelmatige dosis.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
vader zei:
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
Klik om te vergroten...

Het kan allemaal wat je zegt. Geen idee!
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
Klik om te vergroten...
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van goede kwaliteit 3mmc voel je ook zeker wat op 75mg.

225 zal echt wel een kick moeten geven hoor!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
vader zei:
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
Klik om te vergroten...
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.
Ik lees hier vaak dat men er een gram of zelfs grammen door jaagt in een avond/nacht. Dus die 2mg per kilo? Lijkt mij erg weinig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."