Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeelanddude zei:
zekers leeft die, met 35 geopende tabbladen.... :P
Klik om te vergroten...
Voor de mensjes zonder 35 tabs open...Hoe is dit afgelopen? @De Dunne
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ben helaas ook niet geil er van…
Klik om te vergroten...
Hoe is het mogelijk 🤣🤣🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
wacht de comedown maar af, thats the sweetspot
Klik om te vergroten...

Moguh! Nee ook niet…. Echt weird! Bij speed is het wel heel erg aanwezig. Jammer want had er wel op gerekend…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwStorm zei:
Voor de mensjes zonder 35 tabs open...Hoe is dit afgelopen? @De Dunne
Klik om te vergroten...
Halloooo! Leef nog hoor!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Hoe is het mogelijk 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ja snap er ook niks van… Bij speed is vaak het hek van de dam.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ja snap er ook niks van… Bij speed is vaak het hek van de dam.
Klik om te vergroten...
Heb zelf nog nooit speed gebruikt, maar het is voor iedereen weer anders wat voor effecten je voelt.
Ben benieuwd of je het voor herhaling vatbaar vindt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Heb zelf nog nooit speed gebruikt, maar het is voor iedereen weer anders wat voor effecten je voelt.
Ben benieuwd of je het voor herhaling vatbaar vindt.
Klik om te vergroten...
Ja er zijn er die van speed niet geil worden, ik weer wel.
Ik heb nog 2,5 pil over, totaal 375 mg. Ik denk niet dat ik ga “inslaan” voor het verbod. Ik vind het leuk, was ook lekker en anders maar voor mij denk ik niet een blijvertje.

Ook merk ik dat het wel degelijk wat met je serotonine doet dus lijkt het mij verstandig minimaal een aantal weken (of langer) er tussen te laten. Vasculair merkte ik ook flink.
Ik lees hier dat mensen het heel vaak, wekelijks, dagelijks bijna gebruiken maar mijn gevoel zegt dat dat echt slecht is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Absoluut!

Kickt natuurlijk veel sneller en harder in als het geheel al in kleine deeltjes word verwerkt.
Klik om te vergroten...
Dat vermoeden had ik al. Vorige x (mijn 1e keer) duurde het echt wel bijna 2 uren tot alles werkte en ik piekte.
Daarom ook “per ongeluk” (te)veel genomen. Dacht dat het niet werkte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
Maar denk je niet dat het maagzuur het makkelijk ontbind? Het valt toch heel snel wel uit elkaar?
Klik om te vergroten...
Nou @vader kwam hiermee en vind het erg plausibel klinken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Naja pillen snuiven of pluggen zie ik niet zitten met dat bindmiddel er in. Ook omdat snuiven verslavender is en pijn in de neus doet.
Klik om te vergroten...
Nee deed geen pijn in de neus, de smaak is wel smerig. Net als die pep druppel blijft die smaak even in je keel.

Verslavender, het zal. Je leest het veel. Maar ik had 0 drang om bij te pakken. Je moet waarschijnlijk niet je zakje op tafel laten liggen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die ene zei:
Nee deed geen pijn in de neus, de smaak is wel smerig. Net als die pep druppel blijft die smaak even in je keel.

Verslavender, het zal. Je leest het veel. Maar ik had 0 drang om bij te pakken. Je moet waarschijnlijk niet je zakje op tafel laten liggen
Klik om te vergroten...
Ik heb knal roze pillen. Geen poeder of kristallen
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die ene zei:
Maar denk je niet dat het maagzuur het makkelijk ontbind? Het valt toch heel snel wel uit elkaar?
Klik om te vergroten...

Bij de ene wel maar de ander weer niet, het ligt ook wel aan het metaboliseren van je lichaam. Maar er is natuurlijk veel meer oppervlak om het maagzuur zijn werk te laten doen, een keiharde pil doet er wel wat langer over.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Bij de ene wel maar de ander weer niet, het ligt ook wel aan het metaboliseren van je lichaam. Maar er is natuurlijk veel meer oppervlak om het maagzuur zijn werk te laten doen, een keiharde pil doet er wel wat langer over.
Klik om te vergroten...
Klinkt wel aannemelijk. Ik zou weleens een test van zoets in de praktijk willen zien. Een paracetamol los in water ook beter op in stukjes, ik snap de logica, maar ja maagzuur is wel even andere koek, dat is hardstikke sterk
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die ene zei:
Klinkt wel aannemelijk.
Klik om te vergroten...

soms is het aannemelijke volledig onjuist, ik zal eens even opzoeken of ik het wetenschappelijk kan onderbouwen.
Die ene zei:
Ik zou weleens een test van zoets in de praktijk willen zien. Een paracetamol los in water ook beter op in stukjes, ik snap de logica, maar ja maagzuur is wel even andere koek, dat is hardstikke sterk
Klik om te vergroten...

Paracetamol werkt sneller als je het oplost in water' - Niet waar!​

Weer wat wijzer! Paracetamol is lang genoeg in de maag om uiteen te vallen. De werkzame stoffen worden daarna pas in de darmen door uw lichaam opgenomen. Oplossen of heel doorslikken maakt dus geen verschil. En dat is best fijn, want met een fijngemalen paracetamol proeft u de bittere smaak alleen maar meer

Met andere woorden,


Ik LUL uit mijn nek!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
3mmc is natuurlijk wel een andere stof maar ik denk dat ik hier keihard word gedebunkt haha!

Mirror mirror on the wall check yo self before you wreck them all!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
soms is het aannemelijke volledig onjuist, ik zal eens even opzoeken of ik het wetenschappelijk kan onderbouwen.


Paracetamol werkt sneller als je het oplost in water' - Niet waar!​

Weer wat wijzer! Paracetamol is lang genoeg in de maag om uiteen te vallen. De werkzame stoffen worden daarna pas in de darmen door uw lichaam opgenomen. Oplossen of heel doorslikken maakt dus geen verschil. En dat is best fijn, want met een fijngemalen paracetamol proeft u de bittere smaak alleen maar meer

Met andere woorden,


Ik LUL uit mijn nek!
Klik om te vergroten...
Paracetamol is een andere stof. Wie weet geldt het per stof anders. plus dat een para pil echt vele malen minder hard is als de keiharde betonnen pillen 3mmc die ik heb.
Etizolam werkt bij mij en bij andere ook sneller als je het onder de tong smelt en kauwt ipv heel door slikken.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Paracetamol is een andere stof. Wie weet geldt het per stof anders. plus dat een para pil echt vele malen minder hard is als de keiharde betonnen pillen 3mmc die ik heb.
Etizolam werkt bij mij en bij andere ook sneller als je het onder de tong smelt en kauwt ipv heel door slikken.
Klik om te vergroten...

Sublinguaal is iets geheel anders dan via het verteringskanaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Sublinguaal is iets geheel anders dan via het verteringskanaal.
Klik om te vergroten...
Dat is zo ja.
Naja toch ga ik de 3mmc pillen crushen alvorens ze te nemen.
Kijken of het werkt. Anders voor Jan Lul gedaan maar dan weet ik het wel.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Dat is zo ja.
Naja toch ga ik de 3mmc pillen crushen alvorens ze te nemen.
Kijken of het werkt. Anders voor Jan Lul gedaan maar dan weet ik het wel.
Klik om te vergroten...

Eentje voor de wetenschap!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Dat is zo ja.
Naja toch ga ik de 3mmc pillen crushen alvorens ze te nemen.
Kijken of het werkt. Anders voor Jan Lul gedaan maar dan weet ik het wel.
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel echt mooi dat je J. Lul met een hoofdletter schrijft hahaha!

Just a regular guy you know 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...101112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."