#1
ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.![:confused:]()
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.