Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu lees ik dat je de aanbevolen hoeveelheid overschreden hebt!
Goed om te lezen ik dacht jij blijft net als met mdma elke 10mg analyseren.
Maar beter gewoon genieten en nemen tot de dosis die lekker werkt bij jou 👍🏼
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Veel plezier. Hoe sterk zijn ze ?
Klik om te vergroten...
Thanks! Volgens de vendor 150mg.
Ik heb nu eerst een halve.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Veel plezier. Hoe sterk zijn ze ?
Klik om te vergroten...
Zijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Zijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.
Klik om te vergroten...
Ja Bitcoins. Enjoy!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Zijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een goed oog voor geld :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om 19.20 nog 1/3 pil (+/- 50 mg) bijgenomen. Dan zit ik nu totaal op ongeveer 200 mg. Daar laat ik het denk ik dan bij vandaag. Later weer bijnemen dan wordt het me te laat en vorige x vond ik 225 mg wat heftig een uurtje of 2 lang.
Hoop dat ik die 50 mg er bij ga merken!
S
Simba01Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Merk je er wat van van zo'n halve? Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook. Hele was lekker. Subtiele euforie. Alleen werkte snel uit, tweede nemen gaf onprettige hartkloppingen.

nasaal doet t weinig. Vroeger toen 4mmc net verboden was wel eens 3mmc kristallen gekregen als sample, die deden wél wat. Helaas ook met de nodige craving toen.

geniet er van!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel plezier!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.


Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog een hele pil bij genomen. Om 21.50
Nu totaal 225mg oraal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Simba01 zei:
Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?
Klik om te vergroten...
Nee, ik drop af en toe wat in dit topic.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenzekezine? zei:
Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook
Klik om te vergroten...
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed als niks dus de 2e halve gaat er zo in.
Hebbenzekezine? zei:
nasaal doet t weinig.
Klik om te vergroten...
Ik snuif liever niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
Klik om te vergroten...
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nog weinig doet.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed a,s niks dus de 2e halve gaat er zo in.

Ik snuif liever niet.
Klik om te vergroten...
Ik gaf t destijds aan vrienden, die voelden ook niets... had twee zakjes van twee verschillende vendors
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.


Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
Klik om te vergroten...
Eeeeh, ik doe nooit allergie test… Test wel drugs bij testcentrum als dat getest kan worden maar dit dus niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nig weinig doet.
Klik om te vergroten...

Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."