#1
Niet nuchter kunnen zijn is ook een vorm van verslaving.
Ja begrijp ik ook wel. Zijn dat dan vooral psychedelica?
Waneer jonko in hoge boom en keta in een hangmat op het strand mede aap?Nee, cannabis, drank en disso's vooral. Soms wat psychedelica of stimulantia.
ik had echt een kater van ALLE RC's want ik deed ze allemaal in een keer in een blender.vroeg me eigen af net wat de reden is om onder invloed te zijn
wat trekt zo om niet nuchter te zijn
heb die gedachten meestal bij een kater.
vooral bij rc s die je voor het eerst probeert
je weet in principe niet eens wat het met je gaat doen .
maar tog willen doen
of alcohol en je weet van te voren al dat je rare dingen gaat doen of slechte dingen.
waar komt die drang vandaan om het dan tog weer te gebruiken .
en dan bedoel ik niet als je verslaafd bent aan een middel
nee keta in hoge boom en hangmaat in een jonko!Waneer jonko in hoge boom en keta in een hangmat op het strand mede aap?
haal dit weg alsjeblieft zei nog niet delen tegen je.
ik gebruik omdat ik nuchter zijn saai vind en ik depresief ben . daarom gebruik ik veel te veel drugs/rc's en ben niet echt van plan te stoppen
ja daar ben ik bewust van echt een kut levenHet leven leuk maken met drugs kan ook juist een depressie ontwikkelen. Want in een depressie is het leven niet saai maar levenloos en zinloos, saai is geen staat waar je dood van wilt gaan.
Maar dan ben je niet depressief als je gebruikt? En is dat niet juist een manier om er überhaupt nooit meer af te komen?
Maar bewust zijn zou toch ook betekenen dat je het misschien kan omzetten tot een afbouwen of stoppen? Want dan is het een kwestie van willen en te moeilijk vinden (ik heb totaal geen recht van spreken hoor want ik heb er ook een handje van)ja daar ben ik bewust van echt een kut leven
Of allebij in de hoge boom ?nee keta in hoge boom en hangmaat in een jonko!
ligt aan de hoogteOf allebij in de hoge boom ?
Omdat we sukkels zijn en vooral jij en dirk.vroeg me eigen af net wat de reden is om onder invloed te zijn
wat trekt zo om niet nuchter te zijn
heb die gedachten meestal bij een kater.
vooral bij rc s die je voor het eerst probeert
je weet in principe niet eens wat het met je gaat doen .
maar tog willen doen
of alcohol en je weet van te voren al dat je rare dingen gaat doen of slechte dingen.
waar komt die drang vandaan om het dan tog weer te gebruiken .
en dan bedoel ik niet als je verslaafd bent aan een middel
Omdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende levelOmdat we sukkels zijn en vooral jij en dirk.
oh moest je die eerst uit hebben gespeeldOmdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende level
Omdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende level
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."