#1
Of allebij in de hoge boom ?nee keta in hoge boom en hangmaat in een jonko!
Of allebij in de hoge boom ?nee keta in hoge boom en hangmaat in een jonko!
ligt aan de hoogteOf allebij in de hoge boom ?
Omdat we sukkels zijn en vooral jij en dirk.vroeg me eigen af net wat de reden is om onder invloed te zijn
wat trekt zo om niet nuchter te zijn
heb die gedachten meestal bij een kater.
vooral bij rc s die je voor het eerst probeert
je weet in principe niet eens wat het met je gaat doen .
maar tog willen doen
of alcohol en je weet van te voren al dat je rare dingen gaat doen of slechte dingen.
waar komt die drang vandaan om het dan tog weer te gebruiken .
en dan bedoel ik niet als je verslaafd bent aan een middel
Omdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende levelOmdat we sukkels zijn en vooral jij en dirk.
oh moest je die eerst uit hebben gespeeldOmdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende level
Omdat we het hele nuchtere leven al uit hebben gespeeld mogen we nu door naar het volgende level
het is zo uiteenlopend dat het geen eens zin heeft om over te hebbenIk denk dat drugs je brein manipuleren dit soort dingen te denken.
(of vele andere dingen die in dit topic staan)
In feiten stimuleert het gewoon een toxische leefstijl.(het zijn ook toxische stoffen)
Wellicht is dat spannend maar het is helemaal geen uitdaging.
Dat is gewoon de illusie van ego het is geen uitdaging daar spanning te vinden dat is makkelijk.
Een uitdaging is om verantwoord en stabiel toch een nut in het leven te vinden en een gezonde spanning.
Voor mij zelf althans psychedelica i fucking love u en vernauwende substantie's leuk maar op de langetermijn.
Nah
Wellicht is dat wel een goed punt.het is zo uiteenlopend dat het geen eens zin heeft om over te hebben
Zo hoog mogelijk natuurlijk, of heb je hoogtevrees als mens?ligt aan de hoogte
Ja als je het checkpoint hebt gemist kan je niet alle drugs aan je toolkit toevoegenoh moest je die eerst uit hebben gespeeld
Verantwoord en stabiel resulteert toch vaak in net over het randje gaan om die spanning te vindenEen uitdaging is om verantwoord en stabiel toch een nut in het leven te vinden en een gezonde spanning.
Dan moet je je ze weer opnieuw gebruiken om ze toe te voegen toch?Ja als je het checkpoint hebt gemist kan je niet alle drugs aan je toolkit toevoegen
Noot:nee keta in hoge boom en hangmaat in een jonko!
Klopt en hoe vaker je ze gebruikt hoe hoger level je tools dan weer wordenDan moet je je ze weer opnieuw gebruiken om ze toe te voegen toch?
dat heb ik dus ook.. als ik niet blow wil ik andere middelen gebruiken, maar als ik geblowed heb wil ik juist die andere middelen helemaal nietRoesverslaving
dat heb ik dus ook.. als ik niet blow wil ik andere middelen gebruiken, maar als ik geblowed heb wil ik juist die andere middelen helemaal niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."