Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-PCE - mijn kamer op z'n kop

O-PCE - mijn kamer op z'n kop

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een milligramweegschaal is maar 30 tot 50 euro. Best de moeite waard als je het mij vraagt. Je kan er dan makkelijk ongelukken mee voorkomen.

www.dx.com

50g/0.001g LCD Digital Jewelry Scales Lab Weight High Precision Scale Medicinal Use Portable Mini Electronic Balance Black

I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.
www.dx.com
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voel van o pce eigenlijk niks. Alleen zweethanden. Ligt wss aan me opgefokte disso tolerantie
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat zou best kunnen ik heb lang disso's niet gedaan dus heb geen tolerantie
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzojournalist zei:
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
Klik om te vergroten...
Eehhhhh gedeeltelijk heeft dat een effect ja, maar niet 1 op 1 dus rustig aftasten zou ik zeggen.

Je hebt 600 mg nodig om iets te voelen maar je blaas leeft nog wel?
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig wel! Ik heb keta ongeveer een jaar misbruikt, nu doe ik keta een keer in de maand als een soort zelf therapie wat overigens minder goed werkt omdat ik lastig in een k-hole kom. Nu zoek ik iets als OPCE.. wat mij toch een hole gevoel kan geven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
Goedemorgen zanza
Klik om te vergroten...
Morgen gabbertje. Heb je de nachtwacht uitgehangen? Kan ik het overnemen van je?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzojournalist zei:
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
Klik om te vergroten...
600mg? Gast, dat is echt wel hardstikke veel hoor! Ik kan op die dosering achterwaarts heen en weer en terug naar de maan. Volgens mij heb je én hoge tolerantie én slechte kwaliteit ketamine gehad.

Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ketamine bij mij soms wat harder inslaat dan andere keren. Maar het is toch elke keer weer kermis in m'n hoofd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Klinkt heerlijk
Klik om te vergroten...
was het ook haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
O-pce had ik ooit verkkerd ge eyeballed lol
dat waren 2 van die lijntjes
dat spul op die dosis is geen grap
kleuren zijn super sterk
dan is alles weer zwart wit alsof het getekent is
dan denk je huh ben ik nu dood
beweeg me arm en denk nee nog niet
probeer van de bank naar de toilet te lopen
overal aan vast houden
geplakt tegen de muur stap voor stapje dichterbij de toilet
en ook weer terug naar op de bank
denk over je leven
kan geen Sjakie normaal draaien
lezen of typen vergeet het maar

dag dr na nog steeds lopen als een idi...

en het mooie ervan is de volgende x gewoon weer hoog doseren
laatste keer dacht ik hier ben ik al een geweest
was totaal vergeten dat ik o pce gesnoven had
een bommetje werkt trouwens net zo hard.
heb al 3 x een zakje doorgespeold en ook weer 3 x een zakje gekocht
waus spul

mvg ricorieks
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
geplakt tegen de muur stap voor stapje dichterbij de toilet
en ook weer terug naar op de bank
Klik om te vergroten...
Haha dit is echt hilarisch op dissos idd.. heb wel eens kruipend over de vloer gegaan omdat ik dacht dat het een steile wand was...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Morgen gabbertje. Heb je de nachtwacht uitgehangen? Kan ik het overnemen van je?
Klik om te vergroten...
is al verkocht
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
600mg? Gast, dat is echt wel hardstikke veel hoor! Ik kan op die dosering achterwaarts heen en weer en terug naar de maan. Volgens mij heb je én hoge tolerantie én slechte kwaliteit ketamine gehad.

Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ketamine bij mij soms wat harder inslaat dan andere keren. Maar het is toch elke keer weer kermis in m'n hoofd.
Klik om te vergroten...
No, het is altijd dezelfde keta geweest. Ach ik ga OPCE eens bestellen kijken wat dat doet!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedemorgen zanza
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het toch vreemd, het is niet bepaald een drug die lekker verkoopt maar toch is er een stemmetje in mijn hoofd die na het lezen van al deze berichten trek heeft in een lijntje. Maar de volgende keer doe ik het toch echt anders. Die klimwand van @Zanza , zoals hij hierboven beschrijft, is fascinerend maar niet bepaald euforisch. Het jammere is alleen dat ik in een hoogslaper slaap, met een klein hekje, en ik ben bang dat eruit donder als ik aan het holen ben. Volgende keer pleur ik allemaal kussens op de grond, en ga ik gewoon als een zombie liggen. Kijken wat er gebeurd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik vind het toch vreemd, het is niet bepaald een drug die lekker verkoopt maar toch is er een stemmetje in mijn hoofd die na het lezen van al deze berichten trek heeft in een lijntje. Maar de volgende keer doe ik het toch echt anders. Die klimwand van @Zanza , zoals hij hierboven beschrijft, is fascinerend maar niet bepaald euforisch. Het jammere is alleen dat ik in een hoogslaper slaap, met een klein hekje, en ik ben bang dat eruit donder als ik aan het holen ben. Volgende keer pleur ik allemaal kussens op de grond, en ga ik gewoon als een zombie liggen. Kijken wat er gebeurd.
Klik om te vergroten...
opce val je niet echt van je bank of bed op hoge dosis je denk alleen waar ben ik
tis echt super lijp haha
heb de meeste disos gebruikt trpsheet mgs en dubbel van de hoge dosis die daar worden aangegeven en nog som wel 3 4 x meer
maar opce haha
als je ogen dicht doet is helemaal te gek
doe je ze gauw weer open en denk je huh weer hier
enige is lopen
soort van robot spin stripfiguur dus waar je ligt sigaretten geen shag
drinken
asbak en een lege fles om te zijken
lagen dosis puntjes is euforische
lijnen gaar naar trippen zwaar trippen in een tekenfilm
duurt zo n 4 uur niet super lang
savonds is beter dan overdag
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
O-pce had ik ooit verkkerd ge eyeballed lol
dat waren 2 van die lijntjes
dat spul op die dosis is geen grap
kleuren zijn super sterk
dan is alles weer zwart wit alsof het getekent is
dan denk je huh ben ik nu dood
beweeg me arm en denk nee nog niet
probeer van de bank naar de toilet te lopen
overal aan vast houden
geplakt tegen de muur stap voor stapje dichterbij de toilet
en ook weer terug naar op de bank
denk over je leven
kan geen Sjakie normaal draaien
lezen of typen vergeet het maar

dag dr na nog steeds lopen als een idi...

en het mooie ervan is de volgende x gewoon weer hoog doseren
laatste keer dacht ik hier ben ik al een geweest
was totaal vergeten dat ik o pce gesnoven had
een bommetje werkt trouwens net zo hard.
heb al 3 x een zakje doorgespeold en ook weer 3 x een zakje gekocht
waus spul

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Klinkt heerlijk
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb wat tijd geen disso's meer gebruikt, heb laatste tijd 0,3g O-PCE besteld. Ik zal mijn ervaring delen. Eerste dag nam ik twee keer klein beetje op de sleutel en gesnoven. Dat heeft een lichte dissociatie gegeven, beetje verdoving en versterkte kleuren. Maar gisteren nam ik echt veel. Ik heb 6 keer van de sleutel gesnoven, maar ik vond het niet sterk genoeg. Ik besloot om bij te nemen. Ik heb nog zo'n lijntje van ongeveer 1cm breed en 0,5cm lang. Daarna begon mijn hele kamer te draaien en ik voelde alsof dat hele universum is. De lamp in mijn kamer verschoof van links naar rechts en van rechts naar links. Ik zag tunnels gecreeërd van de muren van mn kamer. Ik ging buiten mijn licham en ik heb op de muren van mn kamer met mn ziel gelopen. Plotseling was mn kamer 360 graden omgedraaid en ik heb hem niet meer herkend. Ik was steeds aan het vliegen door het universum met mn bed ben in veel magische kleurrijke plekken geweest. Soms hoorde ik kerstliedjes in mijn hoofd en had ook behoorlijke OEV-s, naast CEV's(vliegen door verschillende plekken). Er kwamen vaak wat kleurrijke patronen op de muren van mn kamer. Ik had ook veel gedachten over maatschappij, familie en kerst gehad. Soms als ik was in mn bed aan t liggen, ik voelde dat mn bed zo klein is als de verpakking van de lucifers😂 Alles was lekker aan t vergroten/verkleinen echt fun is dit😂 Ik kon werelden en situaties in mn hoofd creeëren. En de tijd mensen, ik voelde alsof de tijd oneindig was😂de tijdlijn helemaal uitgerekt😁Na de ervaring voel ik me gereset en ik voel me echt goed😁
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fijn dat je er zo van genoten hebt. Je doet je naam eer aan 😜
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jazeker ;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."