#1
Zo bijzonder hoe dit spul bij iedereen anders werkt. Laatste 2 ervaringen liepen bij mij zodanig fout af dat ik nooit meer een disso zal aanraken. iig goed om te zien dat je zo’n leuke ervaring gehad hebt!
Ik heb in principe bijna altijd leuke ervaringen op disso's. Ze verschillen voor mij vooral in details. Maar O-PCE is wel uniek, heeft unieke mysterieuze headspace en op dit spul had ik het meest diepgaande ervaringen.Zo bijzonder hoe dit spul bij iedereen anders werkt. Laatste 2 ervaringen liepen bij mij zodanig fout af dat ik nooit meer een disso zal aanraken. iig goed om te zien dat je zo’n leuke ervaring gehad hebt!
Ik heb nooit een weegschaal gebruikt. Ik doseer altijd op gevoel en probeer altijd eerst met kleine doseringen om de dosering aan te voelen.Fijn dat je een aangename ervaring hebt gehad! Ik zou wel met klem willen adviseren om dit soort middelen ALTIJD met een milligram-weegschaal af te wegen. Gangbare doses zijn zo klein dat eyeballen al snel mis gaat. Hoewel O-PCE minder berucht is vanwege de kans op delier/psychose, blijft dat wel een ding bij disso's. Wat O-PCE ook wat extra uitdagend maakt is dat het effect verandert van stimulerend in het eerste uur naar meer dissociërend naarmate de tijd verstrijkt. Daardoor kunnen gebruikers verrast worden door ongewenst harde effecten.
Zijn helaas genoeg negatieve ervaringen al geplaatst op dit forum en Reddit over O-PCE. Altijd goed om te lezen dat je er goed op gaat, maar lezend dat je niks afweegt is risicovol. Niet afwegen en sneller eyeballen kan zorgen tot over doseren, en zo komen mensen wel degelijk aan hun slechte ervaringen/psychoses etc.Ik heb in principe bijna altijd leuke ervaringen op disso's. Ze verschillen voor mij vooral in details. Maar O-PCE is wel uniek, heeft unieke mysterieuze headspace en op dit spul had ik het meest diepgaande ervaringen.
Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.Als je weet hoeveel in de verpakking zit, kan je dat wel goed schatten door de inhoud te delen. Na enige ervaring weet ik ongeveer hoeveel ik wel mag nemen en wanneer kan ik nog bijnemen. Maar iemand zou ook anders kunnen reageren en niet per se een leuke ervaring kunnen hebben. Je moet vooral je lichaam goed kennen lijkt mij.
Ja weet ik, een paar keer heb ik te veel genomen. Maar door trial en error ken ik de goede dosis. Misschien niet zo slim van mij.Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."