Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-PCE - mijn kamer op z'n kop

O-PCE - mijn kamer op z'n kop

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo bijzonder hoe dit spul bij iedereen anders werkt. Laatste 2 ervaringen liepen bij mij zodanig fout af dat ik nooit meer een disso zal aanraken. iig goed om te zien dat je zo’n leuke ervaring gehad hebt!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijn dat je een aangename ervaring hebt gehad! Ik zou wel met klem willen adviseren om dit soort middelen ALTIJD met een milligram-weegschaal af te wegen. Gangbare doses zijn zo klein dat eyeballen al snel mis gaat. Hoewel O-PCE minder berucht is vanwege de kans op delier/psychose, blijft dat wel een ding bij disso's. Wat O-PCE ook wat extra uitdagend maakt is dat het effect verandert van stimulerend in het eerste uur naar meer dissociërend naarmate de tijd verstrijkt. Daardoor kunnen gebruikers verrast worden door ongewenst harde effecten.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet nog toen ik aan de deschloor ket zat 3meo pcp bijnam.. moes maar snel gaan liggen en toen begon het ik bleef maar draaien en draaien, in me bed lag ik maar ik voelde gewoon dat me bed mee draaide met mij , met me oge dicht ging ik door allemaal universums leek het zwart met witte (sterren) en dan draaien og leek net een achtbaan het stopte ook niet , en dan het gevoel ondersteboven te liggen heel vaag was dat na een half uur werd t allemaal wel weer minder
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Zo bijzonder hoe dit spul bij iedereen anders werkt. Laatste 2 ervaringen liepen bij mij zodanig fout af dat ik nooit meer een disso zal aanraken. iig goed om te zien dat je zo’n leuke ervaring gehad hebt!
Klik om te vergroten...
Ik heb in principe bijna altijd leuke ervaringen op disso's. Ze verschillen voor mij vooral in details. Maar O-PCE is wel uniek, heeft unieke mysterieuze headspace en op dit spul had ik het meest diepgaande ervaringen.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Fijn dat je een aangename ervaring hebt gehad! Ik zou wel met klem willen adviseren om dit soort middelen ALTIJD met een milligram-weegschaal af te wegen. Gangbare doses zijn zo klein dat eyeballen al snel mis gaat. Hoewel O-PCE minder berucht is vanwege de kans op delier/psychose, blijft dat wel een ding bij disso's. Wat O-PCE ook wat extra uitdagend maakt is dat het effect verandert van stimulerend in het eerste uur naar meer dissociërend naarmate de tijd verstrijkt. Daardoor kunnen gebruikers verrast worden door ongewenst harde effecten.
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit een weegschaal gebruikt. Ik doseer altijd op gevoel en probeer altijd eerst met kleine doseringen om de dosering aan te voelen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
dissoliefhebber zei:
Ik heb in principe bijna altijd leuke ervaringen op disso's. Ze verschillen voor mij vooral in details. Maar O-PCE is wel uniek, heeft unieke mysterieuze headspace en op dit spul had ik het meest diepgaande ervaringen.
Klik om te vergroten...
Zijn helaas genoeg negatieve ervaringen al geplaatst op dit forum en Reddit over O-PCE. Altijd goed om te lezen dat je er goed op gaat, maar lezend dat je niks afweegt is risicovol. Niet afwegen en sneller eyeballen kan zorgen tot over doseren, en zo komen mensen wel degelijk aan hun slechte ervaringen/psychoses etc.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je weet hoeveel in de verpakking zit, kan je dat wel goed schatten door de inhoud te delen. Na enige ervaring weet ik ongeveer hoeveel ik wel mag nemen en wanneer kan ik nog bijnemen. Maar iemand zou ook anders kunnen reageren en niet per se een leuke ervaring kunnen hebben. Je moet vooral je lichaam goed kennen lijkt mij.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
dissoliefhebber zei:
Als je weet hoeveel in de verpakking zit, kan je dat wel goed schatten door de inhoud te delen. Na enige ervaring weet ik ongeveer hoeveel ik wel mag nemen en wanneer kan ik nog bijnemen. Maar iemand zou ook anders kunnen reageren en niet per se een leuke ervaring kunnen hebben. Je moet vooral je lichaam goed kennen lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.
Klik om te vergroten...
Ja weet ik, een paar keer heb ik te veel genomen. Maar door trial en error ken ik de goede dosis. Misschien niet zo slim van mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."