Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-PCE - mijn kamer op z'n kop

O-PCE - mijn kamer op z'n kop

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Fijn dat je een aangename ervaring hebt gehad! Ik zou wel met klem willen adviseren om dit soort middelen ALTIJD met een milligram-weegschaal af te wegen. Gangbare doses zijn zo klein dat eyeballen al snel mis gaat. Hoewel O-PCE minder berucht is vanwege de kans op delier/psychose, blijft dat wel een ding bij disso's. Wat O-PCE ook wat extra uitdagend maakt is dat het effect verandert van stimulerend in het eerste uur naar meer dissociërend naarmate de tijd verstrijkt. Daardoor kunnen gebruikers verrast worden door ongewenst harde effecten.
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit een weegschaal gebruikt. Ik doseer altijd op gevoel en probeer altijd eerst met kleine doseringen om de dosering aan te voelen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
dissoliefhebber zei:
Ik heb in principe bijna altijd leuke ervaringen op disso's. Ze verschillen voor mij vooral in details. Maar O-PCE is wel uniek, heeft unieke mysterieuze headspace en op dit spul had ik het meest diepgaande ervaringen.
Klik om te vergroten...
Zijn helaas genoeg negatieve ervaringen al geplaatst op dit forum en Reddit over O-PCE. Altijd goed om te lezen dat je er goed op gaat, maar lezend dat je niks afweegt is risicovol. Niet afwegen en sneller eyeballen kan zorgen tot over doseren, en zo komen mensen wel degelijk aan hun slechte ervaringen/psychoses etc.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je weet hoeveel in de verpakking zit, kan je dat wel goed schatten door de inhoud te delen. Na enige ervaring weet ik ongeveer hoeveel ik wel mag nemen en wanneer kan ik nog bijnemen. Maar iemand zou ook anders kunnen reageren en niet per se een leuke ervaring kunnen hebben. Je moet vooral je lichaam goed kennen lijkt mij.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
dissoliefhebber zei:
Als je weet hoeveel in de verpakking zit, kan je dat wel goed schatten door de inhoud te delen. Na enige ervaring weet ik ongeveer hoeveel ik wel mag nemen en wanneer kan ik nog bijnemen. Maar iemand zou ook anders kunnen reageren en niet per se een leuke ervaring kunnen hebben. Je moet vooral je lichaam goed kennen lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Je lichaam ken je, een chemical niet. Je bent niet voor niets je eigen proefpersoon.
Klik om te vergroten...
Ja weet ik, een paar keer heb ik te veel genomen. Maar door trial en error ken ik de goede dosis. Misschien niet zo slim van mij.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een milligramweegschaal is maar 30 tot 50 euro. Best de moeite waard als je het mij vraagt. Je kan er dan makkelijk ongelukken mee voorkomen.

www.dx.com

50g/0.001g LCD Digital Jewelry Scales Lab Weight High Precision Scale Medicinal Use Portable Mini Electronic Balance Black

I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.
www.dx.com
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voel van o pce eigenlijk niks. Alleen zweethanden. Ligt wss aan me opgefokte disso tolerantie
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zou best kunnen ik heb lang disso's niet gedaan dus heb geen tolerantie
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzojournalist zei:
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
Klik om te vergroten...
Eehhhhh gedeeltelijk heeft dat een effect ja, maar niet 1 op 1 dus rustig aftasten zou ik zeggen.

Je hebt 600 mg nodig om iets te voelen maar je blaas leeft nog wel?
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelukkig wel! Ik heb keta ongeveer een jaar misbruikt, nu doe ik keta een keer in de maand als een soort zelf therapie wat overigens minder goed werkt omdat ik lastig in een k-hole kom. Nu zoek ik iets als OPCE.. wat mij toch een hole gevoel kan geven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
Goedemorgen zanza
Klik om te vergroten...
Morgen gabbertje. Heb je de nachtwacht uitgehangen? Kan ik het overnemen van je?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzojournalist zei:
Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?
Klik om te vergroten...
600mg? Gast, dat is echt wel hardstikke veel hoor! Ik kan op die dosering achterwaarts heen en weer en terug naar de maan. Volgens mij heb je én hoge tolerantie én slechte kwaliteit ketamine gehad.

Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ketamine bij mij soms wat harder inslaat dan andere keren. Maar het is toch elke keer weer kermis in m'n hoofd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Klinkt heerlijk
Klik om te vergroten...
was het ook haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
O-pce had ik ooit verkkerd ge eyeballed lol
dat waren 2 van die lijntjes
dat spul op die dosis is geen grap
kleuren zijn super sterk
dan is alles weer zwart wit alsof het getekent is
dan denk je huh ben ik nu dood
beweeg me arm en denk nee nog niet
probeer van de bank naar de toilet te lopen
overal aan vast houden
geplakt tegen de muur stap voor stapje dichterbij de toilet
en ook weer terug naar op de bank
denk over je leven
kan geen Sjakie normaal draaien
lezen of typen vergeet het maar

dag dr na nog steeds lopen als een idi...

en het mooie ervan is de volgende x gewoon weer hoog doseren
laatste keer dacht ik hier ben ik al een geweest
was totaal vergeten dat ik o pce gesnoven had
een bommetje werkt trouwens net zo hard.
heb al 3 x een zakje doorgespeold en ook weer 3 x een zakje gekocht
waus spul

mvg ricorieks
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
geplakt tegen de muur stap voor stapje dichterbij de toilet
en ook weer terug naar op de bank
Klik om te vergroten...
Haha dit is echt hilarisch op dissos idd.. heb wel eens kruipend over de vloer gegaan omdat ik dacht dat het een steile wand was...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Morgen gabbertje. Heb je de nachtwacht uitgehangen? Kan ik het overnemen van je?
Klik om te vergroten...
is al verkocht
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
600mg? Gast, dat is echt wel hardstikke veel hoor! Ik kan op die dosering achterwaarts heen en weer en terug naar de maan. Volgens mij heb je én hoge tolerantie én slechte kwaliteit ketamine gehad.

Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ketamine bij mij soms wat harder inslaat dan andere keren. Maar het is toch elke keer weer kermis in m'n hoofd.
Klik om te vergroten...
No, het is altijd dezelfde keta geweest. Ach ik ga OPCE eens bestellen kijken wat dat doet!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goedemorgen zanza
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het toch vreemd, het is niet bepaald een drug die lekker verkoopt maar toch is er een stemmetje in mijn hoofd die na het lezen van al deze berichten trek heeft in een lijntje. Maar de volgende keer doe ik het toch echt anders. Die klimwand van @Zanza , zoals hij hierboven beschrijft, is fascinerend maar niet bepaald euforisch. Het jammere is alleen dat ik in een hoogslaper slaap, met een klein hekje, en ik ben bang dat eruit donder als ik aan het holen ben. Volgende keer pleur ik allemaal kussens op de grond, en ga ik gewoon als een zombie liggen. Kijken wat er gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."