#1
Beste mede forumers,
ik wil graag wat RC proberen allen zie ik door de bomen het bos niet meer,
vind trippen geweldig heb al eens wat 1P&1cP-lsd gehad
eergisteren 4-ho-met
dit vond ik super heb al een reactie gegeven op een ander topic
graag zou ik willen weten wat er meer is in het verlengde van hier boven ^
raad me alleen legale dingen aan dus geen ghb/xtc
dikke trip is voor mij een pré
alvast bedankt
ik wil graag wat RC proberen allen zie ik door de bomen het bos niet meer,
vind trippen geweldig heb al eens wat 1P&1cP-lsd gehad
eergisteren 4-ho-met
dit vond ik super heb al een reactie gegeven op een ander topic
graag zou ik willen weten wat er meer is in het verlengde van hier boven ^
raad me alleen legale dingen aan dus geen ghb/xtc
dikke trip is voor mij een pré
alvast bedankt