Hoe meer visueel en diepging hoe beter
BedWaar ben je van plan het te doen?
Waar ben je van plan het te doen?Hoe meer visueel en diepging hoe beter
Zonder ouders en dat soort volk?
Jawel maar die merken nietsZonder ouders en dat soort volk?
Interessant 👍 Ik zou nog wel graag een lysergamide willen proberen die een beetje zoals 4-HO-MET is onder de tryptamines. Oppervlakkig maar wel een melige space met visuals zonder al teveel side effects (bodyload etc). Bestaat er toevallig zoiets?MAL is subtiel, je gaat er niet vet hard van trippen, maar ik vond het samen met AL-LAD geweldig mooi.
AL-LAD vind ik fun en lijkt minder heftig dan P-LSD qua diepgang, maar dat is juist goed.
MiPLA was ook subtiel. LSZ was fun.
2-CB-FLY was ook goed, en hoeveel er aardig wat visuals waren, zit je erg aan de oppervlakte,
Scheelt mij typewerkEen lijstje zonder tripmiddelen kan natuurlijk niet. Maar die vul ik wel aan want bovenstaande klopt al wel een "beetje"
.
4-HO-MET
1P-LSD
Methallylescaline
5-MeO-DMT (kosmisch maar wees extra voorzichtig!)
DPT
5-MeO-MiPT (maar van horen zeggen)
De rest is niet of nauwelijk via de "normale" reguliere weg te vinden.
Anders zou ik nog zeggen 4-AcO-DMT en vele Nbome's etc 2ci bijvoorbeeld.
Enuh 4-HO-MET! of zei ik die al?
Doe maar aangifte bij de politie. Forumpolitie mag ook, maar pas op met de modpuppy, die bijt nog wel eens door.Voel me misbruikt! @Mevrouw Pløp hellup!!
Kan ik ook een een offerte aanvragen voor een puppybanner?Doe maar aangifte bij de politie. Forumpolitie mag ook, maar pas op met de modpuppy, die bijt nog wel eens door.
Verkeerde topic lieve mede DFer dit hoort in:Mooie zonnige dag, tuin. Bakjes met vruchten en sapjes en kussens. Stereo met the Doors. Glaasje perensap met 120-150 mg 5mapb HCL versie, Bedank me later!
Hahahaik vond de ps4-slim-lsd net beter
ik vond de ps4-slim-lsd net beter4-ho-met en p1-lsd heb ik algehad daarom
Er zat bijna tandpasta op de spiegelik vond de ps4-slim-lsd net beter
Heb ik bij de lysergamiden geen last van gehad. Waarschijnlijk komt AL-LAD het dichtste bij wat je zoekt.Interessant 👍 Ik zou nog wel graag een lysergamide willen proberen die een beetje zoals 4-HO-MET is onder de tryptamines. Oppervlakkig maar wel een melige space met visuals zonder al teveel side effects (bodyload etc). Bestaat er toevallig zoiets?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."