Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bobbob206 zei:
Ja mij lijkt het niet zo gezond omdat bij gebruik mijn hartslag rond de 100 zit. Dit is wel oké. Maar omdat dan zo lang te hebben weet ik niet. Lijkt me niet. Ach ja we zien wel. Hij gaat nog lekker oprijd stoppen moet vanavond wel 😴
Klik om te vergroten...
Stop nu het nog kan. Dit zijn wat willekeurige dagen bij mij, ik sport overigens niet.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Stop nu het nog kan. Dit zijn wat willekeurige dagen bij mij, ik sport overigens niet.
Klik om te vergroten...
Dacht even dat dit market grafieken warenn. 🙌
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
[email protected]
Peroxide zei:
Dacht even dat dit market grafieken warenn. 🙌
Klik om te vergroten...
Hahhaha drug met crypto geweest?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
[email protected]

Hahhaha drug met crypto geweest?
Klik om te vergroten...
Ja. Ik kan officieel zeggen dat ik nooit meer moet werken. Ik heb mijn eigen bedrijf opgezet inclusief onderneming en btw nummer. Mijn computers en servers maken geld voor me. 🤣
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Peroxide zei:
Ja. Ik kan officieel zeggen dat ik nooit meer moet werken. Ik heb mijn eigen bedrijf opgezet inclusief onderneming en btw nummer. Mijn computers en servers maken geld voor me. 🤣
Klik om te vergroten...
Zoek je nog een collega? :tilttearlaugh:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Zoek je nog een collega? :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Investeerders 😅🤔
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Peroxide zei:
Investeerders 😅🤔
Klik om te vergroten...
Ah helaas, startkapitaal is bij mij nog ver te zoeken.
Als je serieus bent daarentegen, ben ik wel geïnteresseerd. Ik ken namelijk iemand die een behoorlijk bedrag vrij om te spenderen heeft.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraatPiraat zei:
Ah helaas, startkapitaal is bij mij nog ver te zoeken.
Als je serieus bent daarentegen, ben ik wel geïnteresseerd. Ik ken namelijk iemand die een behoorlijk bedrag vrij om te spenderen heeft.
Klik om te vergroten...
Zitten momenteel toch al in een fase waar 2 ton het minimale wil hij of zij zich echt inkopen bij het bedrijf. 🤔
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Peroxide zei:
Zitten momenteel toch al in een fase waar 2 ton het minimale wil hij of zij zich echt inkopen bij het bedrijf. 🤔
Klik om te vergroten...
Kiek an, lekker bezig hoor!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraatPiraat zei:
Kiek an, lekker bezig hoor!
Klik om te vergroten...
Ik zoek wel nog developers en native English schrijvers. Indien die persoon dat kan altijd welkom!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Peroxide zei:
Ik zoek wel nog developers en native English schrijvers. Indien die persoon dat kan altijd welkom!
Klik om te vergroten...
Ik heb een Cambridge English certificaat en begin in augustus mijn ICT opleiding hahaha.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Ik heb een Cambridge English certificaat en begin in augustus mijn ICT opleiding hahaha.
Klik om te vergroten...
Netjes.. ik voeg je dadelijk toch toe op discord. Kan dat zeker gebruiken. 🙌
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Peroxide zei:
Netjes.. ik voeg je dadelijk toch toe op discord. Kan dat zeker gebruiken. 🙌
Klik om te vergroten...
Nice! Ja we kunnen altijd even kijken, misschien kan ik iets voor je betekenen misschien ook niet.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraatPiraat zei:
Nice! Ja we kunnen altijd even kijken, misschien kan ik iets voor je betekenen misschien ook niet.
Klik om te vergroten...
Precies, proberen waard.
L
LycidelisaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Luna199263 zei:
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar je schrijft wat ik denk heb ook behoefte om te kunnen praten erover
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vrijdagavond een halve gram 3M en gisteravond de rest opgemaakt, op= op
Express maar 1 gram gekocht
Effect wordt al minder na 3 x 100 Mg maar toch is t lekker
Tis ook gewoon die kick van drugs snuiven die t m doet voor mij
Was altijd heel braaf en dronk niet eens alcohol tot 22 e 😇
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knuffelpanda zei:
Vrijdagavond een halve gram 3M en gisteravond de rest opgemaakt, op= op
Express maar 1 gram gekocht
Effect wordt al minder na 3 x 100 Mg maar toch is t lekker
Tis ook gewoon die kick van drugs snuiven die t m doet voor mij
Was altijd heel braaf en dronk niet eens alcohol tot 22 e 😇
Klik om te vergroten...
Heb je het al eens oraal proberen nemen?
Wereld van verschil en zoveel lekkerder!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Heb je het al eens oraal proberen nemen?
Wereld van verschil en zoveel lekkerder!
Klik om te vergroten...
Jazeker maar wilde een keer alleen snuiven ook voor die kick
Krijg er wel een vieze snotneus van 🤧
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Knuffelpanda zei:
Jazeker maar wilde een keer alleen snuiven ook voor die kick
Krijg er wel een vieze snotneus van 🤧
Klik om te vergroten...
Vind dat je echt al dikke lijnen moet leggen om het orale gevoel via nasaal te bereiken.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een discord server met een gezellig groepje mensen, hier kan je met al je problemen, verhalen en whatever terecht.
Ik en een vriend in die server hebben beide problemen met 3mmc gebruik (gehad).
Stuur maar een dm bij interesse, weet niet of het verstandig is de link hier te plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."