Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis 4mmc (miauw)

Overdosis 4mmc (miauw)

77 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
m.psychonautwiki.org

Mephedrone

4-Methylmethcathinone (also known as 4-MMC, M-CAT, drone, meow meow, and mephedrone[1]) is a novel entactogen-stimulant substance of the cathinone class. Mephedrone belongs to a group known as the substituted cathinones, which are derivatives of the active ingredient in the khat plant (Catha...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

Je vriend nam meer dan 3 keer de maximum dosis, dus zoals @Roze Olifant al zei mag je hier wel van een overdosis spreken.

Hopelijk is hij ok en hebben jullie je lesje geleerd...
F
FerdFatoehausLid
De ldlo (lethal dose low) van Mephedrone staat op 143mg/kg lichaamsgewicht. Dus je moet wel aardig je best doen om dood te gaan aan een overdosis Mephedrone in je bloed. Dit betekent natuurlijk niet dat de bijwerkingen niet fataal kunnen zijn op een lagere dosis.
T
Timovz_Lid
Ganggang💯 zei:
Denk dat je niet over 500-750mg heen moet gaan in totaal.
Klik om te vergroten...
Bedoel je dan in een keer
Ganggang💯 zei:
De ldlo (lethal dose low) van Mephedrone staat op 143mg/kg lichaamsgewicht. Dus je moet wel aardig je best doen om dood te gaan aan een overdosis Mephedrone in je bloed. Dit betekent natuurlijk niet dat de bijwerkingen niet fataal kunnen zijn op een lagere dosis.
Klik om te vergroten...
Dankjewel, hier heb ik tenminste wat Aan inplaats van al die wazige hier die niks weten van mij of mijn vriend z’n leven
b
benzzzyLid
Volgensmij Ben jij de wazige hier
C
CuriousExplorerLid
Uw vriend gaat niet sterven aan 1gr 4mmc op 1 avond. 👍

Wat niet wil zeggen dat hij dit moet herhalen.
C
CuriousExplorerLid
Ps : uw vriend had geen 4mmc maar 3mmc binnen. Trillen komt niet voor bij 1gr 4mmc, wel al vanaf 0,75g 3mmc
D
DirkdirkLid
Waar ben je in godsnaam mee bezig?

Dat het stom is om 1 gram te verwerken heb je volgens mij wel begrepen door dit topic. Maar het probleem is niet zo simpel als teveel nemen en doodgaan, of overleven. Het gaat de schade aan je brein. Wanneer je zulke idiote doseringen neemt veroorzaak je schade aan je brein, en het feit dat je misschien niet zo'n last van een kater hebt of dat deze snel weer verdwijnt betekent niet dat je er zonder kleerscheuren vanaf hebt gebracht.

Ik heb het zelf ook meegemaakt. 3-MMC, lijn na lijn na lijn dus ik ben zeker geen heilig boontje en ik weet dat die cravings écht kut zijn, maar je moet echt oppassen met dit soort stoffen. Als ik zou moeten kiezen tussen doodgaan of de rest van mijn leven als een verpulverd kasplantje doorbrengen kies ik toch voor het eerste.
C
CuriousExplorerLid
Dirkjan zei:
Waar ben je in godsnaam mee bezig?

Dat het stom is om 1 gram te verwerken heb je volgens mij wel begrepen door dit topic. Maar het probleem is niet zo simpel als teveel nemen en doodgaan, of overleven. Het gaat de schade aan je brein. Wanneer je zulke idiote doseringen neemt veroorzaak je schade aan je brein, en het feit dat je misschien niet zo'n last van een kater hebt of dat deze snel weer verdwijnt betekent niet dat je er zonder kleerscheuren vanaf hebt gebracht.

Ik heb het zelf ook meegemaakt. 3-MMC, lijn na lijn na lijn dus ik ben zeker geen heilig boontje en ik weet dat die cravings écht kut zijn, maar je moet echt oppassen met dit soort stoffen. Als ik zou moeten kiezen tussen doodgaan of de rest van mijn leven als een verpulverd kasplantje doorbrengen kies ik toch voor het eerste.
Klik om te vergroten...

Bij 3MMC is je brein niet het eerste waar je je zorgen over moet maken.

De longen ( nasale inname ) krijgen hardere klappen te verduren.
D
DirkdirkLid
CuriousExplorer zei:
Bij 3MMC is je brein niet het eerste waar je je zorgen over moet maken.

De longen ( nasale inname ) krijgen hardere klappen te verduren.
Klik om te vergroten...

Het wordt opgenomen door je neus wat betekent dat het aan je bloedsomloop wordt afgegeven via je neusslijmvlies. Wij ademen inderdaad mede door onze neus, maar drugs die je nasaal inneemt komen niet in je longen terecht. Wat er wel kan gebeuren is dat er een deel in je slokdarm valt en opgenomen wordt door je maag. Maar drugs die je snuift komen nooit in de longen terecht.

Als er ooit drugs in je longen komen die niet gerookt of gevaped zijn heeft ons lichaam er een hele mooie tegenreactie tegen ontwikkeld: hoesten. Onze longen zijn niet gemaakt om vaste stoffen op te nemen.
C
CuriousExplorerLid
Ik zeg niet dat het in de longen zit, wel dat ze slagen krijgen.

Snuif maar eens 3mmc, en adem eens heel diep in.....Je voelt het "branden"

Bij 4mmc is dit niet het geval

Als je 4mmc plet met een kaart, heb je "natter" resultaat dan 3mmc, dat wordt bijna elfenstof...
C
CuriousExplorerLid
Ben het niet eens als je zegt dat de longen er niet van afzien.

Kerel mocht ( en deed dat ook ) 4gr 4MMC op 3 dagen snuiven, en had geen last.

1gr 3mmc en hij hoestte bloed op...
3mmc is zowaar nog groter vergif dan 4mmc
D
DirkdirkLid
Dat komt omdat je je neus beschadigt als je het snuift. Dat heeft niks met je longen te maken maar met het feit dat je een caustische drug snuift met een orgaan dat daar helemaal niet voor bedoeld is. Dat "branden" waar je het over hebt is gewoon je neusweefsel dat beschadigd is. Je longen hebben helemaal geen deel in snuiven.

Maar, fair enough, ik heb mezelf ook wel eens compleet van de wereld gesnoven op dit goedje, 4 én 3. En dat "branden" waar je het over hebt ken ik maar al te goed. En die cravings, ik ken ze, en ze zijn terrible. Ik zou het bijna vergelijken met cocaine cravings.
C
CuriousExplorerLid
Hier ook zo...
Zowel 3 als 4 MMC misbruikt...Ik loop er niet te koop mee, maar denk dat maar heel weinig mensen de ervaring zullen hebben over deze drugs zoals mezelf....
C
CuriousExplorerLid
Dirkjan zei:
Dat komt omdat je je neus beschadigt als je het snuift. Dat heeft niks met je longen te maken maar met het feit dat je een caustische drug snuift met een orgaan dat daar helemaal niet voor bedoeld is. Dat "branden" waar je het over hebt is gewoon je neusweefsel dat beschadigd is. Je longen hebben helemaal geen deel in snuiven.

Maar, fair enough, ik heb mezelf ook wel eens compleet van de wereld gesnoven op dit goedje, 4 én 3. En dat "branden" waar je het over hebt ken ik maar al te goed. En die cravings, ik ken ze, en ze zijn terrible. Ik zou het bijna vergelijken met cocaine cravings.
Klik om te vergroten...

Ik heb een vriend die een longziekte heeft, bloedproppen zien ophoesten die afkomstig waren van de longen...
D
DirkdirkLid
CuriousExplorer zei:
Ik heb een vriend die een longziekte heeft, bloedproppen zien ophoesten die afkomstig waren van de longen...
Klik om te vergroten...

Vervelend ja, pijnlijke situatie en heb het meerdere keren van dichtbij meegemaakt dat mensen bezweken aan longschade. Maar betekent dit dat je het niet eens bent met mijn argument dat snuiven helemaal niets met de longen te maken heeft?

Hij heeft een longziekte zeg je net.
T
Timovz_Lid
CuriousExplorer zei:
Ben het niet eens als je zegt dat de longen er niet van afzien.

Kerel mocht ( en deed dat ook ) 4gr 4MMC op 3 dagen snuiven, en had geen last.

1gr 3mmc en hij hoestte bloed op...
3mmc is zowaar nog groter vergif dan 4mmc
Klik om te vergroten...

Bedankt, jammer dat alle dealers tegenwoordig 3mmc verkopen als 4mmc. Heb zelf ook laatst iemand gezien die bruine 4mmc verkocht, kan dit evt kloppen? Lijkt mij wel raar
C
CuriousExplorerLid
Kan, ligt aan het proces hoe 4mmc gemaakt wordt
T
Timovz_Lid
CuriousExplorer zei:
Kan, ligt aan het proces hoe 4mmc gemaakt wordt
Klik om te vergroten...

Wat is volgens jou dan echt het verschil qua effect tussen 4mmc en 3mmc en hoe herken je het precies, zelf krijg ik altijd n soort kristalachtige brokken die wat lichtgeel zijn en het stinkt enorm naar kattenzeik
T
TijdloosLid
Timovz_ zei:
Wat is volgens jou dan echt het verschil qua effect tussen 4mmc en 3mmc en hoe herken je het precies, zelf krijg ik altijd n soort kristalachtige brokken die wat lichtgeel zijn en het stinkt enorm naar kattenzeik
Klik om te vergroten...
Dat is een reden om een andere vendor te kiezen
B
BlauweaapLid
Ganggang💯 zei:
Denk dat je niet over 500-750mg heen moet gaan in totaal.
Klik om te vergroten...
?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."