Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6apb capsule

6apb capsule

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
200mg lijkt met net iets teveel voor eerste keer....ga op 175 zitten zou ik zeggen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Arrie zei:
Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?

Alvast bedankt voor de reactie
Klik om te vergroten...
Ik ging zelf op 150mg echt heel goed en mijn ex moest van die dosis het eerste half uur alleen maar overgeven toen het insloeg haha.
Dus ik zou wel iets lager gaan zitten maar ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met hogere dosissen MDMA
Dirkjan zei:
Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.

maar wees voorzichtig hè, Arie
Klik om te vergroten...
Hahaha wat ben jij een goed mens zeg!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Hahaha wat ben jij een goed mens zeg!!
Klik om te vergroten...
Dankje, ik vind mezelf ook een goed mens. Get it? I'm so freaking hilarious.


374.png
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wij gingen op 200mg succinate prima.
Deden dit met z’n vieren voor het eerst en vonden het alle 4 de goede dosering.
We zijn alle 4 lichter, tussen 78kg en 90kg.
Doe wel voorzichtig, je bent zo jong nog.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had er één van 100 mg en deed echt niets.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dankje, ik vind mezelf ook een goed mens. Get it? I'm so freaking hilarious.


Bekijk bijlage 34441
Klik om te vergroten...
Ja bedankt voor het compliment :)
P
PguidoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het zelf 3 maanden geleden ook voor de eerste keer 6APB geprobeerd in thuisomgeving. Ik heb een beetje ervaring met MDMA en GHB. Had 6 pillen 6APB van 100mg gekocht. Na wat info hier gelezen te hebben toch besloten om 1,5 pil te nemen, dus 150MG. Ik ben zelf 52j 1.78m 71kg. Mijn vriend zou GHB nemen maar merkte niks (3 ML) en heeft later die nacht nog een XTC genomen. Ik heb zelf de 1,5 pil om 22.00 ingenomen en na een uur merkte ik een hele fijne gecontroleerde rush die ik makkelijk kon handelen. Mijn vriend merkte wel aan mij door mijn spraak dat het ging werken en hij besloot dus maar een XTC in nemen om samen in de stemming te komen. Om 00.00 was ik helemaal wap en het kwam telkens in een soort golfjes. Heel lekker te handelen en uiteraard bloedgeil. Ik merkte wel na verloop van tijd dat de golfjes rush heftiger werden. Ik kan me voorstellen dat sommige hiervan misselijk kunnen worden of idd overgeven. Ik vond het zelf erg lekker omdat het heel geleidelijk in elkaar overging. Na een aantal uur midden in de nacht kreeg ik het soms koud en daarna weer warm. De rush zoals XTC het geeft, daar lijkt het op maar houdt veel langer aan. Ik ben rond 5 of 6 uur gaan slapen en werd wakker rond 11.00 uur in de ochtend. Ik was nog steeds wap en kon me tot weinig toezetten. Ik ben weer in bed gaan liggen tot in de middag tot 16.00 toen was het gevoel weg en kon ik weer functioneren. Al met al vond ik een hele fijne ervaring en de sex is lekker intens:) Ik wil het nog wel een keer doen binnenkort maar misschien dat ik iets minder neem dan 150mg, alhoewel ik de lange rush echt geweldig vond. Misschien goed om nog te melden dat we geen alcohol hebben gedronken en normaal van te voren hebben gegeten.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arrie zei:
Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?

Alvast bedankt voor de reactie
Klik om te vergroten...
Ik ging op 180 milligram 6-APB succinaat eigenlijk al net iets te hard om het nog lekker te vinden. Ik werd een beetje misselijk (niet extreem), en soms was ik zo dromerig dat ik niet helemaal aanwezig was bij de sociale interactie; terwijl ik daarvoor nou juist een empathogeen had genomen. Terwijl ik 150 milligram echt de sweetspot vond (achteraf gezien), dus de dosering lijkt wel redelijk nauw te komen, is mijn ervaring. Ik zou ook niet teveel doorrekenen op je lichaamsgewicht. Dat is niet voor elke drug heel bepalend en ik heb geen aanwijzingen om te denken dat het lichaamsgewicht een belangrijke factor is voor de gewenste dosering (omdat er over 6-APB heel weinig bekend is).
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
200 is erg veel hoor, je moet het zeker niet onderschatten. Je kan ook eentje openbreken en anderhalf nemen. Ik bedoel 200 kán wel, maar je gaat wel echt door het plafond dan en ik denk dat je een paar uur echt even iemand nodig hebt om je er doorheen te halen. Want het is echt straf spul
Klik om te vergroten...
Hier volledig mee eens. Heb dit ook eenmaal gedaan. Had voorheen al capsules van 130mg en 150mg gedaan. Dan waren deze er niet meer n die v 100mg besteld. 100mg, was zo net te licht, dus de volgende x 2 capsules van 100mg genomen en was vr mij duidelijk te hoog gedoseerd, de fijne rush moest plaats maken voor veel onaangename effecten zoals, constant trillend zicht, extreem onrustig, warm-koud zweet, voelde mn hart echt bonzen, innerlijk leek ik wel een flipperkast en door dit alles kwam er ook angst bij. Ik ben zelf 33 en weeg rond de 60kg, dus jouw gewicht kan 200mg msschn wel aan, maar zeker vr de eerste maal, zou ik indd eerder de 2de capsule openen en halveren, zodat je op 150mg komt. Voor mijzelf is 150mg de max dosis. Bij huidige n vaste vendor hebben ze 6apb capsules enkel in 100mg en pillen in 130 en 150mg, heb nu de 6apb pillen 130mg, werken ideaal voor mij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik ging op 180 milligram 6-APB succinaat eigenlijk al net iets te hard om het nog lekker te vinden. Ik werd een beetje misselijk (niet extreem), en soms was ik zo dromerig dat ik niet helemaal aanwezig was bij de sociale interactie; terwijl ik daarvoor nou juist een empathogeen had genomen. Terwijl ik 150 milligram echt de sweetspot vond (achteraf gezien), dus de dosering lijkt wel redelijk nauw te komen, is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Het ligt er ook maar net aan hoe de synthese van 6-APB verlopen is. Het is een pittig te fabriceren goedje, dus hoeveel van het uiteindelijke product écht 6-APB is is lastig te bepalen. 180 is ook erg veel, en ik snap dat je dan niet heel lekker gaat, zeker niet in de setting die je volgens mij in gedachten had. 150 is trouwens nog steeds best hoog als ik mijn research van mezelf en anderen ermee vergelijk.
Neo-Shulginist zei:
Ik zou ook niet teveel doorrekenen op je lichaamsgewicht. Dat is niet voor elke drug heel bepalend en ik heb geen aanwijzingen om te denken dat het lichaamsgewicht een belangrijke factor is voor de gewenste dosering (omdat er over 6-APB heel weinig bekend is).
Klik om te vergroten...
Veel mensen denken dat lichaamsgewicht een alles bepalende factor is, maar dat is niet per sé het geval. Het heeft er wel mee te maken maar een mens is niet uit één stof gebouwd, en het heeft er ook mee te maken hoe snel je stofwisseling werkt, je tolerantie, je brein chemie, alles, dus eigenlijk moet je je lichaamsgewicht niet al te serieus nemen (zoals professor al Neo-Shulgin aangeeft).

Waar volgens mij ook een valkuil zit bij 6-APB is dat het gevoel anders opkomt dan bijvoorbeeld MDMA of LSD. Bij MDMA is het vaak een halfuur tot een uur dat je écht wel duidelijk door hebt dat er iets gaande is in je brein, en bij LSD duurt het vaak ook niet lang voordat je al met je behang aan het praten bent. Daar is het gewoon heel duidelijk dat het effect er is.

Bij 6-APB is het anders. Het is meestal net alsof het niet werkt, maar toch is er iets aan de hand, maar je weet niet echt wat. Je glijdt er heel langzaam in. En dat is ook precies het gevaar. Het effect is op z'n piek zeker niet mild te noemen, maar voor je echt duidelijk effecten hebt ben je al zo'n 2 á 3 uur verder.
A
ArrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?

Alvast bedankt voor de reactie
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
200 is erg veel hoor, je moet het zeker niet onderschatten. Je kan ook eentje openbreken en anderhalf nemen. Ik bedoel 200 kán wel, maar je gaat wel echt door het plafond dan en ik denk dat je een paar uur echt even iemand nodig hebt om je er doorheen te halen. Want het is echt straf spul
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
maar je gaat wel echt door het plafond
Klik om te vergroten...

En het kan wel tot 10 uren aanhouden. Niet de echte piek zelf maar het duurt echt véél langer dan mdma.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
200 is erg veel hoor, je moet het zeker niet onderschatten. Je kan ook eentje openbreken en anderhalf nemen. Ik bedoel 200 kán wel, maar je gaat wel echt door het plafond dan en ik denk dat je een paar uur echt even iemand nodig hebt om je er doorheen te halen. Want het is echt straf spul
Klik om te vergroten...
Als het succinate is, is het een stevige, maar prima dosis. Mits enige ervaring met dergelijke middelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
En het kan wel tot 10 uren aanhouden. Niet de echte piek zelf maar het duurt echt véél langer dan mdma.
Klik om te vergroten...
Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.

maar wees voorzichtig hè, Arie
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.

maar wees voorzichtig hè, Arie
Klik om te vergroten...
Wat heb je allemaal nog meer op Reddit uitgespookt:tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Wat heb je allemaal nog meer op Reddit uitgespookt:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik schud ze zo uit m'n mouw man.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beady zei:
Ik had er één van 100 mg en deed echt niets.
Klik om te vergroten...
Niets is nu ook wel bizar, bij mij was 100 zeker te licht. Er kan wel ferm verschil inzitten qua pure 6apb/capsule of pil. Want op eerste bestelling 6apb capsules 130mg, ging ik echt wel heel vaak lekker en gaf telkens heerlijk stabiele laaaaange rush. Maar indd, bij mn volgende bestellingen v 6apb, leek het indd of het minder potent spul was dan voorheen. Die 6apb capsules 130mg van toen, daar komen andere huidige pillen n capsules nu niet in de buurt, wat wel sucken is
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arrie zei:
Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?

Alvast bedankt voor de reactie
Klik om te vergroten...
En hoe was het?
A
ArrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doemaarlekker zei:
En hoe was het?
Klik om te vergroten...
Helaas waren ze te laat binnengekomen, x gehaald en bewaren voor een andere keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."