#1
200mg lijkt met net iets teveel voor eerste keer....ga op 175 zitten zou ik zeggen.
Ik ging zelf op 150mg echt heel goed en mijn ex moest van die dosis het eerste half uur alleen maar overgeven toen het insloeg haha.Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?
Alvast bedankt voor de reactie
Hahaha wat ben jij een goed mens zeg!!Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.
maar wees voorzichtig hè, Arie
Ja bedankt voor het compliment
Ik ging op 180 milligram 6-APB succinaat eigenlijk al net iets te hard om het nog lekker te vinden. Ik werd een beetje misselijk (niet extreem), en soms was ik zo dromerig dat ik niet helemaal aanwezig was bij de sociale interactie; terwijl ik daarvoor nou juist een empathogeen had genomen. Terwijl ik 150 milligram echt de sweetspot vond (achteraf gezien), dus de dosering lijkt wel redelijk nauw te komen, is mijn ervaring. Ik zou ook niet teveel doorrekenen op je lichaamsgewicht. Dat is niet voor elke drug heel bepalend en ik heb geen aanwijzingen om te denken dat het lichaamsgewicht een belangrijke factor is voor de gewenste dosering (omdat er over 6-APB heel weinig bekend is).Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?
Alvast bedankt voor de reactie
Hier volledig mee eens. Heb dit ook eenmaal gedaan. Had voorheen al capsules van 130mg en 150mg gedaan. Dan waren deze er niet meer n die v 100mg besteld. 100mg, was zo net te licht, dus de volgende x 2 capsules van 100mg genomen en was vr mij duidelijk te hoog gedoseerd, de fijne rush moest plaats maken voor veel onaangename effecten zoals, constant trillend zicht, extreem onrustig, warm-koud zweet, voelde mn hart echt bonzen, innerlijk leek ik wel een flipperkast en door dit alles kwam er ook angst bij. Ik ben zelf 33 en weeg rond de 60kg, dus jouw gewicht kan 200mg msschn wel aan, maar zeker vr de eerste maal, zou ik indd eerder de 2de capsule openen en halveren, zodat je op 150mg komt. Voor mijzelf is 150mg de max dosis. Bij huidige n vaste vendor hebben ze 6apb capsules enkel in 100mg en pillen in 130 en 150mg, heb nu de 6apb pillen 130mg, werken ideaal voor mij.200 is erg veel hoor, je moet het zeker niet onderschatten. Je kan ook eentje openbreken en anderhalf nemen. Ik bedoel 200 kán wel, maar je gaat wel echt door het plafond dan en ik denk dat je een paar uur echt even iemand nodig hebt om je er doorheen te halen. Want het is echt straf spul
Het ligt er ook maar net aan hoe de synthese van 6-APB verlopen is. Het is een pittig te fabriceren goedje, dus hoeveel van het uiteindelijke product écht 6-APB is is lastig te bepalen. 180 is ook erg veel, en ik snap dat je dan niet heel lekker gaat, zeker niet in de setting die je volgens mij in gedachten had. 150 is trouwens nog steeds best hoog als ik mijn research van mezelf en anderen ermee vergelijk.Ik ging op 180 milligram 6-APB succinaat eigenlijk al net iets te hard om het nog lekker te vinden. Ik werd een beetje misselijk (niet extreem), en soms was ik zo dromerig dat ik niet helemaal aanwezig was bij de sociale interactie; terwijl ik daarvoor nou juist een empathogeen had genomen. Terwijl ik 150 milligram echt de sweetspot vond (achteraf gezien), dus de dosering lijkt wel redelijk nauw te komen, is mijn ervaring.
Veel mensen denken dat lichaamsgewicht een alles bepalende factor is, maar dat is niet per sé het geval. Het heeft er wel mee te maken maar een mens is niet uit één stof gebouwd, en het heeft er ook mee te maken hoe snel je stofwisseling werkt, je tolerantie, je brein chemie, alles, dus eigenlijk moet je je lichaamsgewicht niet al te serieus nemen (zoals professor al Neo-Shulgin aangeeft).Ik zou ook niet teveel doorrekenen op je lichaamsgewicht. Dat is niet voor elke drug heel bepalend en ik heb geen aanwijzingen om te denken dat het lichaamsgewicht een belangrijke factor is voor de gewenste dosering (omdat er over 6-APB heel weinig bekend is).
maar je gaat wel echt door het plafond
Als het succinate is, is het een stevige, maar prima dosis. Mits enige ervaring met dergelijke middelen.200 is erg veel hoor, je moet het zeker niet onderschatten. Je kan ook eentje openbreken en anderhalf nemen. Ik bedoel 200 kán wel, maar je gaat wel echt door het plafond dan en ik denk dat je een paar uur echt even iemand nodig hebt om je er doorheen te halen. Want het is echt straf spul
Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.En het kan wel tot 10 uren aanhouden. Niet de echte piek zelf maar het duurt echt véél langer dan mdma.
Wat heb je allemaal nog meer op Reddit uitgespooktIk heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.
maar wees voorzichtig hè, Arie
Ik schud ze zo uit m'n mouw man.Wat heb je allemaal nog meer op Reddit uitgespookt![]()
Niets is nu ook wel bizar, bij mij was 100 zeker te licht. Er kan wel ferm verschil inzitten qua pure 6apb/capsule of pil. Want op eerste bestelling 6apb capsules 130mg, ging ik echt wel heel vaak lekker en gaf telkens heerlijk stabiele laaaaange rush. Maar indd, bij mn volgende bestellingen v 6apb, leek het indd of het minder potent spul was dan voorheen. Die 6apb capsules 130mg van toen, daar komen andere huidige pillen n capsules nu niet in de buurt, wat wel sucken isIk had er één van 100 mg en deed echt niets.
En hoe was het?Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?
Alvast bedankt voor de reactie
Helaas waren ze te laat binnengekomen, x gehaald en bewaren voor een andere keer.En hoe was het?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."