#1
Ik ging zelf op 150mg echt heel goed en mijn ex moest van die dosis het eerste half uur alleen maar overgeven toen het insloeg haha.Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen?
Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen?
Alvast bedankt voor de reactie
Dus ik zou wel iets lager gaan zitten maar ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met hogere dosissen MDMA
Hahaha wat ben jij een goed mens zeg!!Ik heb dan ook een soort schuldgevoel. Slaat nergens op. Maar dan denk ik Dirk, je ziet al die ellende in de wereld en jij voelt je een wandelende klaarkomende kabouter.
maar wees voorzichtig hè, Arie
