Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dus in het verleden al een aantal keer magic truffels genomen die ik online had gehaald. Eerste twee keer waren zeker wel leuk maar ik heb nooit een echte trip gehad voor mijn gevoel, ik zag de muren wel een beetje bewegen en mijn vriend zijn gezicht zag er een beetje grappig uit maar daar blijft het ook wel bij qua het visuele. De derde keer dat ik het wilde doen nam ik 15g en had ik er helemaal niks van gevoeld, ik denk niet dat dit tolerantie was aangezien er zeker een maand of twee tussen elke keer in zat. Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten. Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen. De dosis hoort het niet te zien ondanks dat ik wel 110kg ben, ik nam de laatste keer wat er maximaal aangeraden stond op het doosje. Ik heb ook 2cb gedaan en was daarvan echt meer aan het trippen. Alvast bedankt voor de reacties"
"Nou heb ik laatst xtc gedaan en ook al een paar keer lage dosis 2cb en het laat me allebei echt heel lekker praten, gesprekken voelen veel fijner en ben ook lekker openhartig. Ik vroeg me dus af of er nog andere drugs zijn bij wat je dat fijne gevoel heb?"
"Nou ga ik over een maand naar me eerste festival woohah en al is het gwn hiphop ben ik alsnog van plan om waarschijnlijk wat xtc te nemen. Andere mensen die nog naar woohah gaan en iets gaan nemen? Of iemand die nog iets weet wat leuk zou zijn naast of in plaats van xtc op zo'n festival?"
"Nou zie ik de laatste tijd erg veel online dat mensen echt elke week naar een rave gaan en veel mensen dan ook elke week strak staan. Nemen deze mensen dan echt elke week x of praten we dan ook over andere middelen? Ik wil graag naar raves en festivals maar zonder iets op te hebben lijkt het me ook een beetje matig. Bij x hou ik het gebruik gewoon veilig met de 3 maanden regel dus wat doen jullie dan allemaal?"
"Ik heb nou een reis gepland zijn waar ik 2 weken lang door europa ga trekken. Normaal smoke ik dagelijks en ga liever niet zonder, dus vroeg ik me af er wat reizers zijn of andere mensen die weten hoe landen in europa omgaan met wiet. Ik dacht altijd wel dat ik het bij iemand op straat zou kunnen vinden maar gaat dit ook lukken? En waar kan ik echt er op gestraft worden? Dat wil ik natuurlijk liever ook vermijden. Online heb ik wel een paar dingen kunnen vinden maar het leek me beter om het aan de mensen te vragen die er waarschijnlijk al ervaring mee hebben. Alvast bedankt voor de hulp."
"billnye zei: van italie weet ik dat het gewoon mag daar heb je zelfs van die vending machines die je hier op het station heb waar je drinken uithaalt maar daar zitten er voorverpakte zakjes wiet in Klik om te vergroten... Ja had daar ook wel van gehoord ja, word wel gezegd dat t echt super slechte wiet is. Echt 0.1% thc slecht ofzo"
"Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen? Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen? Alvast bedankt voor de reactie"
"Nou wil ik binnenkort voor de eerste keer speed doen en komen er daar natuurlijk een paar vragen bij op. Het liefst snuif ik het niet en voor wat ik heb gelezen is er geen reden om dit te doen als je ook gwn een bommetje kan slikken, zit ik daar fout oofff? Ook lijkt een dosis van rond de 125-150mg 60% goed genoeg, als iemand hier ook nog wat toelichting op zou kunnen geven zou het gewaardeerd worden. Ik weeg 110 en zoals gezegd is het me eerste keer Ik neem aan dat je speed niet perse op een technofeest MOET doen, je kan het ook gwn met je vrienden doen zolang er maar genoeg gepraat word en de muziek goed is toch? Als laatste lees ik overal dat je wel echt minimaal 30 uur wakker bent ofzo, is dit alleen als je bijpakt en voel je dan ook echt grotendeels van die tijd de effecten? En als er ook nog tips zijn wat leuk is om te doen in die lange tijd dat je niet kan slapen, iedereen zegt sex maar voor mij is dat helaas momenteel geen optie en ik ga liever ook geen porno kijken met een vriend van me, lijkt me een beetje raar. Wat ik heb gelezen in de speed forum lijkt het me erg leuk dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen."
"Blaatschaap zei: Veel plezier! Klik om te vergroten... Yess, ik zal me best doen, voor alles wat ik heb gelezen lijken mensen er echt van te houden. Nog een klein dingetje, ik heb ook mensen zien praten over de pep wassen met aceton of zoiets, is dit nodig als ik het niet gewassen kan krijgen?"
"Nou, ik heb dus vorig weekend xtc gedaan voor de eerste keer en het was echt fantastisch dus wilde het wel nog een keertje doen. Heb een beetje online gezocht en daar staat vooral dat je tussen elke keer 2-3 maanden moet wachten en dat ben ik dan ook van plan, maar ik vroeg me af of je na je eerste keer het wel al na een week of 2 weer kan doen of dat je ook al na je eerste keer gelijk zo lang moet wachten. Een vriendin van me zei dat het wel zou kunnen maar ik dacht ff ik vraag aan wat meer mensen zodat ik niet een pilletje koop en ik er niks van voel. Heb een erg hoge tolerantie voor alle drugs die ik tot nu toe heb gedaan en had anderhalve pil genomen als dat nog uitmaakt. Alvast bedankt voor de reactie!"