Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb 3-CMC gekocht

Ik heb 3-CMC gekocht

42 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoeptegel zei:
Nazis gebruikten ook speed
Klik om te vergroten...

toen mog je nog drugs gebruiken tijdens je werk 🙄
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoeptegel zei:
Nazis gebruikten ook speed
Klik om te vergroten...
Meth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Funfact zei:
Meth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.
Klik om te vergroten...
Funfact
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Funfact
Klik om te vergroten...
Damn , had toch beter een # voor men naam gezet 😂
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Stoeptegel En heb je jezelf nog aan de CMC gewaagd?
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 CMC moet je niet hebben. Niet doen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beady zei:
3 CMC moet je niet hebben. Niet doen.
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Ik heb asperges gekocht.
Klik om te vergroten...
Heerlijk! Met geklaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Vraag ik me ook af, prima milde upper chill in combi met drank. Doe het eens per 3-4 weken. Kan 3 uur erna gewoon slapen en weinig tot geen kater.. ik neem alleen hele kleine sleutelpuntjes trouwens
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb asperges gekocht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Heerlijk! Met gekkaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???
Klik om te vergroten...
Ipv ham heb ik er zalm bij maar voor de rest spot on. En Hollandaise sausje mag niet ontbreken uiteraard!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Ik heb asperges gekocht.
Klik om te vergroten...

Als we er zo'n topic van maken.

Ot: ik heb gemarineerde steak gekocht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Als we er zo'n topic van maken.

Ot: ik heb gemarineerde steak gekocht.
Klik om te vergroten...
Lekker, wat voor marinade?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Lekker, wat voor marinade?
Klik om te vergroten...

Zoete bbq marinade.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
3CMC vond ik meer ook een beetje richting coke gaan, en alleen hoeveelheden van 200 mg (ik + 100 kg) of pluggen 150 mg vond ik leuke effecten geven van 1,5 uur of zo. XTC is bij meer iets van 3 uur echt vol door. Ik heb nu wel Blue Bliss gekregen (en dat vond ik nog meer richting XTC gaan dan 6-APB. XTC is nog steeds vol die mep/klap na een half uurtje. Van opeens slaat het in, je voelt het opkomen en dan bam dan ben je er. Ik heb gehoord dat XTC de serotonine er gewoon wordt uit geperst. Bij 6-APB en consorten wordt heropname geremd. Geen idee of dat werkelijk zo is. Graag mensen die daar meer van weten, of ze me daarover kunnen inlichten. Ik zal ook nog wel een rapportje schrijven. TL:grin:R.

Nee, geen XTC met die harde klap (is zeker lekker om af en toe helemaal van het padje af te zijn), alleen ook zeker voordelen Blue Bliss is langer, redelijk zelfde gelukzalige liefhebbende effect en in ieder geval niet dat lethargische/lamlendige van alleen 5-MAPB. (Blue Bliss een soort mixje van 5-MAPb, 2-FMA en 5 Mipt of zoiets. Verder nauwelijks dippie.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Heftige combinatie wel.
Klik om te vergroten...

Kan je wel zeggen met die asperges maar die marinade piekte best lang voor een 300gr steak.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit topic ging toch over asperges en gemarineerde steak? Nu ben ik confuus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Megadude zei:
3CMC vond ik meer ook een beetje richting coke gaan, en alleen hoeveelheden van 200 mg (ik + 100 kg) of pluggen 150 mg vond ik leuke effecten geven van 1,5 uur of zo. XTC is bij meer iets van 3 uur echt vol door. Ik heb nu wel Blue Bliss gekregen (en dat vond ik nog meer richting XTC gaan dan 6-APB. XTC is nog steeds vol die mep/klap na een half uurtje. Van opeens slaat het in, je voelt het opkomen en dan bam dan ben je er. Ik heb gehoord dat XTC de serotonine er gewoon wordt uit geperst. Bij 6-APB en consorten wordt heropname geremd. Geen idee of dat werkelijk zo is. Graag mensen die daar meer van weten, of ze me daarover kunnen inlichten. Ik zal ook nog wel een rapportje schrijven. TL:grin:R.

Nee, geen XTC met die harde klap (is zeker lekker om af en toe helemaal van het padje af te zijn), alleen ook zeker voordelen Blue Bliss is langer, redelijk zelfde gelukzalige liefhebbende effect en in ieder geval niet dat lethargische/lamlendige van alleen 5-MAPB. (Blue Bliss een soort mixje van 5-MAPb, 2-FMA en 5 Mipt of zoiets. Verder nauwelijks dippie.
Klik om te vergroten...
Heftige combinatie wel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Kan je wel zeggen met die asperges maar die marinade piekte best lang voor een 300gr steak.
Klik om te vergroten...
In de jaren 90' was de steak veel beter
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
In de jaren 90' was de steak veel beter
Klik om te vergroten...
Zei daar iemand jaren 90?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."