#1
Maar goed ook😉Lees je wel even goed in voordat je gaat opstijgen lieve schat
Het (6-APB) duurt vooral een heel stuk langer namelijk.
Maar goed ook😉Lees je wel even goed in voordat je gaat opstijgen lieve schat
Het (6-APB) duurt vooral een heel stuk langer namelijk.
6-apb is naar in opkomst naar mijn ervaring en helderder dan mdma, als je mdma analoog zoekt dat vergelijkbaar is: 5mapbMaar goed ook😉
3-cmc paar keer gebruikt en t stelt niet veel voorAha.
Ik heb zelf nooit 3 cmc gedaan, maar denk het niet. Men zei dat 4-mmc of 3-mmc wat in de buurt kwam van mdma achtige effecten, maar ik merkte zelf veel meer coke/speed achtige effecten van 3mmc. 3cmc schijnt een stuk minder te zijn in eigenlijk alles dat 3mmc wel is.
Maar misschien kan een ervaringsdeskundige zoals @De Zeemeerman je verder helpen.
Mocht je op zoek zijn naar het mdma effect, dan is momenteel 6-apb wel iets dat meer in de buurt komt legaal gezien.
Nazis gebruikten ook speedIn de oorlog gebruikten ze chloor gas als wapen. Heel naar omdat je dan een pijnlijke dood sterft. En toen was er iemand die dacht, als ik nou 3-MMC maak, maar dan met een verbinding met chloor, is dat misschien een idee?
Nazis gebruikten ook speed
Meth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.Nazis gebruikten ook speed
FunfactMeth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.
Damn , had toch beter een # voor men naam gezet 😂Funfact
Waarom niet?3 CMC moet je niet hebben. Niet doen.
Heerlijk! Met geklaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???Ik heb asperges gekocht.
Vraag ik me ook af, prima milde upper chill in combi met drank. Doe het eens per 3-4 weken. Kan 3 uur erna gewoon slapen en weinig tot geen kater.. ik neem alleen hele kleine sleutelpuntjes trouwensWaarom niet?
Ipv ham heb ik er zalm bij maar voor de rest spot on. En Hollandaise sausje mag niet ontbreken uiteraard!Heerlijk! Met gekkaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???
Ik heb asperges gekocht.
Lekker, wat voor marinade?Als we er zo'n topic van maken.
Ot: ik heb gemarineerde steak gekocht.
Lekker, wat voor marinade?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."