Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb 3-CMC gekocht

Ik heb 3-CMC gekocht

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
StoeptegelLid
01-01-2024, 00:00
#1
MaddMonkey zei:
Lees je wel even goed in voordat je gaat opstijgen lieve schat :kissingheart:

Het (6-APB) duurt vooral een heel stuk langer namelijk.
Klik om te vergroten...
Maar goed ook😉
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoeptegel zei:
Maar goed ook😉
Klik om te vergroten...
6-apb is naar in opkomst naar mijn ervaring en helderder dan mdma, als je mdma analoog zoekt dat vergelijkbaar is: 5mapb
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Aha.

Ik heb zelf nooit 3 cmc gedaan, maar denk het niet. Men zei dat 4-mmc of 3-mmc wat in de buurt kwam van mdma achtige effecten, maar ik merkte zelf veel meer coke/speed achtige effecten van 3mmc. 3cmc schijnt een stuk minder te zijn in eigenlijk alles dat 3mmc wel is.

Maar misschien kan een ervaringsdeskundige zoals @De Zeemeerman je verder helpen.

Mocht je op zoek zijn naar het mdma effect, dan is momenteel 6-apb wel iets dat meer in de buurt komt legaal gezien.
Klik om te vergroten...
3-cmc paar keer gebruikt en t stelt niet veel voor
3-mmc deed ook niet veel meer na paar keer gebruiken was in t begin heerlijk
Subtiele functionele stim voor mij, ik kon gewoon boodschappen gaan doen bijv
Ik trap wel iedere keer in de valkuil van bijpakken tot t op is ook al heeft het dan nauwelijks effect meer en blijf ik vooral wakker 😳

Kortom: best lekker maar de high van eerste keren 3-mmc ga ik in elk geval nooit meer ervaren denk ik
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry ik was verdwaald.. Gefeliciteerd met je aankoop!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de oorlog gebruikten ze chloor gas als wapen. Heel naar omdat je dan een pijnlijke dood sterft. En toen was er iemand die dacht, als ik nou 3-MMC maak, maar dan met een verbinding met chloor, is dat misschien een idee?
S
StoeptegelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
In de oorlog gebruikten ze chloor gas als wapen. Heel naar omdat je dan een pijnlijke dood sterft. En toen was er iemand die dacht, als ik nou 3-MMC maak, maar dan met een verbinding met chloor, is dat misschien een idee?
Klik om te vergroten...
Nazis gebruikten ook speed
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stoeptegel zei:
Nazis gebruikten ook speed
Klik om te vergroten...

toen mog je nog drugs gebruiken tijdens je werk 🙄
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stoeptegel zei:
Nazis gebruikten ook speed
Klik om te vergroten...
Meth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Funfact zei:
Meth en dexedrine om wakker te blijven tijdens zwaar uitputtende opdrachten is wel geheel iets anders dan recreatief drugs consumeren of als “wapen” gebruiken.
Klik om te vergroten...
Funfact
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Funfact
Klik om te vergroten...
Damn , had toch beter een # voor men naam gezet 😂
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Stoeptegel En heb je jezelf nog aan de CMC gewaagd?
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 CMC moet je niet hebben. Niet doen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beady zei:
3 CMC moet je niet hebben. Niet doen.
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Ik heb asperges gekocht.
Klik om te vergroten...
Heerlijk! Met geklaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Vraag ik me ook af, prima milde upper chill in combi met drank. Doe het eens per 3-4 weken. Kan 3 uur erna gewoon slapen en weinig tot geen kater.. ik neem alleen hele kleine sleutelpuntjes trouwens
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb asperges gekocht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Heerlijk! Met gekkaarde boter, ham een gekookt eitje en krieltjes???
Klik om te vergroten...
Ipv ham heb ik er zalm bij maar voor de rest spot on. En Hollandaise sausje mag niet ontbreken uiteraard!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Ik heb asperges gekocht.
Klik om te vergroten...

Als we er zo'n topic van maken.

Ot: ik heb gemarineerde steak gekocht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Als we er zo'n topic van maken.

Ot: ik heb gemarineerde steak gekocht.
Klik om te vergroten...
Lekker, wat voor marinade?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Lekker, wat voor marinade?
Klik om te vergroten...

Zoete bbq marinade.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."