Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET dosering

4-HO-MET dosering

76 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Roze Olifant
Geniet van je trip straks! :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks! Zal wel lukken. :)
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel plezier! Laat je het weten hoe het was?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is superfijn! Love it. <3 Vind het heel erg psilo-like op deze dosis, maar dan blijft het wel de wat gemakkelijkere versie ervan. Stiekem daarom toch ook wel benieuwd naar die 50-60 mg dosis, hihi.

De komende uren nog wel even zoet hiermee, en met alle liefde, want ben fan. ^^

(Doe nu al een uur over het typen van deze simpele reactie, lol, is blijkbaar toch erg ingewikkeld.)
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had vorig weekend tijdens de tripmeeting 40mg 4-ho-met binnen en dat in een groep v. meer dan 10 man.
Op deze dosering vond ik het qua sterkte vd. visuals wel op een volwaardige truffeltrip lijken, doch niet qua karakter vd. visuals (kleurrijker, zachter). Deze psilo analoog lijkt zelfs op hogere dosissen veel helderder, vrolijker en stuurbaarder dan echte psilocybine. Ook qua mindfuck viel het enorm goed mee, zelfs in zo’n grote groep. Al heb ik de dag(en) na m’n trip wel een paar inzichten gekregen.

Over bijdoseren kan ik uit eigen ervaring nog niets vertellen.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Ik had vorig weekend tijdens de tripmeeting 40mg 4-ho-met binnen en dat in een groep v. meer dan 10 man.
Op deze dosering vond ik het qua sterkte vd. visuals wel op een volwaardige truffeltrip lijken, doch niet qua karakter vd. visuals (kleurrijker, zachter). Deze psilo analoog lijkt zelfs op hogere dosissen veel helderder, vrolijker en stuurbaarder dan echte psilocybine. Ook qua mindfuck viel het enorm goed mee, zelfs in zo’n grote groep. Al heb ik de dag(en) na m’n trip wel een paar inzichten gekregen.

Over bijdoseren kan ik uit eigen ervaring nog niets vertellen.
Klik om te vergroten...

Meer helder, stuurbaar en minder mindfuck klinkt goed. Ik ben het gewoon beu om steeds in een loop te zitten en ik word standaard een tijdje chagrijnig in m'n trips, met truffels heb ik dat nog sterker en dan nog eens in een loop....

Nou heb ik vaak mensen begeleid in hun eerste trip die dan ook nog eens slecht gingen, misschien heb ik er daarom ook een slechte associatie mee gekregen.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natadm zei:
Meer helder, stuurbaar en minder mindfuck klinkt goed. Ik ben het gewoon beu om steeds in een loop te zitten en ik word standaard een tijdje chagrijnig in m'n trips, met truffels heb ik dat nog sterker en dan nog eens in een loop....

Nou heb ik vaak mensen begeleid in hun eerste trip die dan ook nog eens slecht gingen, misschien heb ik er daarom ook een slechte associatie mee gekregen.
Klik om te vergroten...
Geen idee of dat door jouw associatie komt.

Ik ben iig nog nooit echt in een loop terechtgekomen, dus ook niet met 4-ho-met. Ik heb mezelf aangeleerd om een trip gewoon op me af te laten komen, ook als er zich wat negatievere gedachten opdringen. En die acceptatie heeft totnutoe altijd een positief effect op m’n trips gehad.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
AphexTwin zei:
Geen idee of dat door jouw associatie komt.

Ik ben iig nog nooit echt in een loop terechtgekomen, dus ook niet met 4-ho-met. Ik heb mezelf aangeleerd om een trip gewoon op me af te laten komen, ook als er zich wat negatievere gedachten opdringen. En die acceptatie heeft totnutoe altijd een positief effect op m’n trips gehad.
Klik om te vergroten...

Dat over me heen laten komen doe ik ook altijd, want me ertegen verzetten maakt het nog erger. Ik weet ook dat het een fase is, maar ik blijf dan, bij truffels, alsnog in die loops zitten en die zijn echt supervermoeiend. En als iemand anders dan bad gaat en in zo'n loop zit en dat maar blijft herhalen word ik helemaal geagiteerd.

Anyway, ik ga de 4 ho met toch maar een kans geven...
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thnx voor de reacties. Spacen doe ik idd liever ergens anders dan op een 'druk' feestje. Van de 6-apb krijg ik een gram, kleinere hoeveelheid was niet mogelijk. Ik ga dan voor de 1e dosis voor een 160 mg, en een extra dosis van rond de 50 a 60 mg. Voor het eerst in 8 jaar weer eens aan de uppers!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Mindless (vind het nog altijd knap hoe jij zo’n effect hebt weten te krijgen van 10 mg haha) en @AphexTwin, ik heb het ook als wat stuurbaarder dan psilo ervaren, echter denk ik dat we misschien ook weer wat moeten oppassen met 4-HO-MET makkelijk(er) noemen. Ik heb er amper ervaring mee, maar heb toch het gevoel dat dit iets is waar je je op zou kunnen verkijken. Ik vermoed dat het op echt hogere dosissen serious business kan worden.

Ik vond 40 mg 4-HO al echt héél erg op psilo lijken, op die dosis werd het ook qua bodyload voor mij heel psilo-like, werd licht misselijk en heb urenlang overdreven uitgebreid gegaapt. Terwijl ik het op lagere dosis (20 mg) eerder wat stimulerends vond hebben. Ook kreeg ik de typische bijwerking tranende ogen/automatisch ‘huilen’ (dus zonder verdriet te voelen) die ik tot nu toe nog van geen ander psychedelicum heb gehad dan van psilo.

Ik was alleen op het moment dat ik het nam en zit sowieso al een tijd niet super in mijn vel (dat wist ik uiteraard en hield er rekening mee dat ik dit zou terugzien in de trip) en heb dus ook wat kantelmomentjes gehad met van die typische ‘psilociaanse dreiginkjes’ hier en daar, je kent het. Niks ergs, en ik heb me daar in kunnen berusten, maar toch vond ik het met momenten best streng. Al was het vervolgens dus wel wat makkelijker omgaan met die strengheid. Het heeft dat duistere randje (en eerlijke, vind ik persoonlijk) van Uncle Psilo dus wel aan zich volgens mij, alleen is het wat minder sterk. Je hebt hier meer weerwoord.

Moet overigens nog steeds een report schrijven, verdorie. Heb weinig tijd momenteel maar ik ga dit echt nog doen, want het was een interessante trip.

Heb deze week stiekem nog wat meer Metjes besteld. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
mod4fun zei:
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.
Klik om te vergroten...

Oh, absoluut 6-APB. 4-HO-MET is een serieus tripmiddel, neem dat niet op een technofeest zonder ervaring please. Dat is vragen om ellende, echt niet doen hoor. Het gaat om een drug die sterk op psilocybine (in paddo’s/truffels) lijkt. Dat is doorgaans geen partymateriaal. Hoogstens voor een zeer doorgewinterde tripper, ik moet er persoonlijk niet aan denken.

6-APB is een leuk alternatief voor MDMA. Het heeft er veel van weg, is wat minder intens piekend maar stabieler in effect en het duurt ook langer. Uurtje of zes, zeven, ben je in totaal wel zoet, sommigen misschien zelfs langer. Het heeft door het meer gespreide effect ook niet die vervelende craving die MDMA wel kan hebben. Doseer niet te enthousiast, mijn (bescheiden) ervaring met 6-APB is dat te hoog doseren het er niet leuker op maakt.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
mod4fun zei:
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.
Klik om te vergroten...
Heb je ervaring met LSD?
Als partydrug lijkt een dosis v. rond de 75 mcg me het proberen waard. Daar ga je niet echt van trippen, maar je voelt je wel voor minstens 8 uurtjes lekker vrolijk en energiek.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Oh, absoluut 6-APB. 4-HO-MET is een serieus tripmiddel, neem dat niet op een technofeest zonder ervaring please. Dat is vragen om ellende, echt niet doen hoor. Het gaat om een drug die sterk op psilocybine (in paddo’s/truffels) lijkt. Dat is doorgaans geen partymateriaal. Hoogstens voor een zeer doorgewinterde tripper, ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Klik om te vergroten...
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ‘n beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.

Als je 4-ho-met al ietwat duister vond en bodyload ervoer, dan ga je wat beleven met DPT lol. Da’s pas Ă©cht the real stuff.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
AphexTwin zei:
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ‘n beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.

Als je 4-ho-met al ietwat duister vond en bodyload ervoer, dan ga je wat beleven met DPT lol. Da’s pas Ă©cht the real stuff.
Klik om te vergroten...

Ik heb pure DMT gerookt hĂš, dus ik kan me denk ik wel wat voorstellen bij DPT. :wink: DMT heeft ook een intense (en zelfs in eerste instantie een beetje beangstigende) bodyload.

https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Ik vind het sowieso een beetje zinloos dit te vergelijken met 4-HO-MET, middelen zoals DMT/DPT zijn van een totaal ander heftigheidskaliber (tenminste, wanneer je ervan uitgaat dat je geen heroĂŻsche dosissen 4-HO neemt, dan weet ik het niet).

Ik zeg trouwens niet dat 4-HO (of zelfs psilo) absoluut onmogelijk is op een feestje, maar als iemand zonder enige ervaring vraagt 6-APB of 4-HO-MET op een techno(!)feest dan lijkt het antwoord me duidelijk.

* Edit: nog even hierop terugkomend, ik ben wel benieuwd naar die duisternis van DPT. Reports lijken wat tegenstrijdig. Bijnaam is ‘The Light’ en sommige mensen hebben er fantastisch mooie ervaringen op, uit andere reports komt DPT een beetje over als het donkere zusje van DMT. So let’s see. (Binnenkort een keer.)
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ik heb pure DMT gerookt hĂš, dus ik kan me denk ik wel wat voorstellen bij DPT. :wink: DMT heeft ook een intense (en zelfs in eerste instantie een beetje beangstigende) bodyload.

https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Ik vind het sowieso een beetje zinloos dit te vergelijken met 4-HO-MET, middelen zoals DMT/DPT zijn van een totaal ander heftigheidskaliber (tenminste, wanneer je ervan uitgaat dat je geen heroĂŻsche dosissen 4-HO neemt, dan weet ik het niet).

Ik zeg trouwens niet dat 4-HO (of zelfs psilo) absoluut onmogelijk is op een feestje, maar als iemand zonder enige ervaring vraagt 6-APB of 4-HO-MET op een techno(!)feest dan lijkt het antwoord me duidelijk.

* Edit: nog even hierop terugkomend, ik ben wel benieuwd naar die duisternis van DPT. Reports lijken wat tegenstrijdig. Bijnaam is ‘The Light’ en sommige mensen hebben er fantastisch mooie ervaringen op, uit andere reports komt DPT een beetje over als het donkere zusje van DMT. So let’s see. (Binnenkort een keer.)
Klik om te vergroten...

Op voorhand excuus voor de afdwaling. :)

Leuk om dat report nog eens te lezen! Bij Changa had ik die buzz ook. Het ene moment voelde ik wat tintelingen in m’n hoofd, ene seconde erna viel er een soort electrische lading van m’n hoofd over m’n hele lichaam recht naar m’n voeten. “WTF??!!” dacht ik lol.

Ik vond m’n eerste DPT-ervaring dan weer niet echt op Changa lijken. Naast de extreme bodyload, waarbij ik enkel de misselijkheid bij DPT herken, waren de visuals heel anders. Bij Changa zag ik heel de kamer + m’n tripsitter als in een cartoon getekend (wow, dat was echt het gaafste wat ik ooit gezien had!), en ik zag alles in zwart-wit-oranje blokjes.
Met echte DMT kan ik DPT nog niet vergelijken. Jij zal dat idd dan wel kunnen. Ik heb ook nog nooit entiteiten mogen waarnemen. Ben ik wel erg benieuwd naar! :)

Nou, waar die bijnaam ‘The Light’ vandaan komt snap ik langs geen kanten. :tearsofjoy:
Mss dat dat met de entiteiten te maken kan hebben? Maar op zich vind ik dat duisternis ook prachtige ervaringen kan bieden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
AphexTwin zei:
Nou, waar die bijnaam ‘The Light’ vandaan komt snap ik langs geen kanten. :tearsofjoy:
Mss dat dat met de entiteiten te maken kan hebben? Maar op zich vind ik dat duisternis ook prachtige ervaringen kan bieden.
Klik om te vergroten...
Over 5-MeO-DMT zie ik op internet dat hierop het (witte) licht wel wordt ervaren. Waar bij DMT echt werelden en entiteiten worden ervaren, is er (volgens die reports) op 5-MeO-DMT meer de ervaring van iets uniforms met een licht-achtige kwaliteit. Ook wel genoemd als de ervaring van het Absolute.

Misschien heeft het daar bij DPT ook mee te maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."