#1
Ik had vorig weekend tijdens de tripmeeting 40mg 4-ho-met binnen en dat in een groep v. meer dan 10 man.
Op deze dosering vond ik het qua sterkte vd. visuals wel op een volwaardige truffeltrip lijken, doch niet qua karakter vd. visuals (kleurrijker, zachter). Deze psilo analoog lijkt zelfs op hogere dosissen veel helderder, vrolijker en stuurbaarder dan echte psilocybine. Ook qua mindfuck viel het enorm goed mee, zelfs in zoân grote groep. Al heb ik de dag(en) na mân trip wel een paar inzichten gekregen.
Over bijdoseren kan ik uit eigen ervaring nog niets vertellen.
Geen idee of dat door jouw associatie komt.Meer helder, stuurbaar en minder mindfuck klinkt goed. Ik ben het gewoon beu om steeds in een loop te zitten en ik word standaard een tijdje chagrijnig in m'n trips, met truffels heb ik dat nog sterker en dan nog eens in een loop....
Nou heb ik vaak mensen begeleid in hun eerste trip die dan ook nog eens slecht gingen, misschien heb ik er daarom ook een slechte associatie mee gekregen.
Geen idee of dat door jouw associatie komt.
Ik ben iig nog nooit echt in een loop terechtgekomen, dus ook niet met 4-ho-met. Ik heb mezelf aangeleerd om een trip gewoon op me af te laten komen, ook als er zich wat negatievere gedachten opdringen. En die acceptatie heeft totnutoe altijd een positief effect op mân trips gehad.
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.
Heb je ervaring met LSD?Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ân beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.Oh, absoluut 6-APB. 4-HO-MET is een serieus tripmiddel, neem dat niet op een technofeest zonder ervaring please. Dat is vragen om ellende, echt niet doen hoor. Het gaat om een drug die sterk op psilocybine (in paddoâs/truffels) lijkt. Dat is doorgaans geen partymateriaal. Hoogstens voor een zeer doorgewinterde tripper, ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ân beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.
Als je 4-ho-met al ietwat duister vond en bodyload ervoer, dan ga je wat beleven met DPT lol. Daâs pas Ă©cht the real stuff.
Ik heb pure DMT gerookt hĂš, dus ik kan me denk ik wel wat voorstellen bij DPT.DMT heeft ook een intense (en zelfs in eerste instantie een beetje beangstigende) bodyload.
https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-âte-dom-om-te-pijpenâ.63149/
Ik vind het sowieso een beetje zinloos dit te vergelijken met 4-HO-MET, middelen zoals DMT/DPT zijn van een totaal ander heftigheidskaliber (tenminste, wanneer je ervan uitgaat dat je geen heroĂŻsche dosissen 4-HO neemt, dan weet ik het niet).
Ik zeg trouwens niet dat 4-HO (of zelfs psilo) absoluut onmogelijk is op een feestje, maar als iemand zonder enige ervaring vraagt 6-APB of 4-HO-MET op een techno(!)feest dan lijkt het antwoord me duidelijk.
* Edit: nog even hierop terugkomend, ik ben wel benieuwd naar die duisternis van DPT. Reports lijken wat tegenstrijdig. Bijnaam is âThe Lightâ en sommige mensen hebben er fantastisch mooie ervaringen op, uit andere reports komt DPT een beetje over als het donkere zusje van DMT. So letâs see. (Binnenkort een keer.)
Over 5-MeO-DMT zie ik op internet dat hierop het (witte) licht wel wordt ervaren. Waar bij DMT echt werelden en entiteiten worden ervaren, is er (volgens die reports) op 5-MeO-DMT meer de ervaring van iets uniforms met een licht-achtige kwaliteit. Ook wel genoemd als de ervaring van het Absolute.Nou, waar die bijnaam âThe Lightâ vandaan komt snap ik langs geen kanten.
Mss dat dat met de entiteiten te maken kan hebben? Maar op zich vind ik dat duisternis ook prachtige ervaringen kan bieden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."