#1
Veel plezier! Laat je het weten hoe het was?
Blij om horen dat deze hogere dosering je zo bevalt.Het is superfijn! Love it. <3 Vind het heel erg psilo-like op deze dosis, maar dan blijft het wel de wat gemakkelijkere versie ervan. Stiekem daarom toch ook wel benieuwd naar die 50-60 mg dosis, hihi.
De komende uren nog wel even zoet hiermee, en met alle liefde, want ben fan. ^^
(Doe nu al een uur over het typen van deze simpele reactie, lol, is blijkbaar toch erg ingewikkeld.)
Dan ga ik daar de volgende keer voor denk ik.
Met hoeveel gram truffels of paddo's zou je 25 mg 4-HO-MET vergelijken?
Tegelijkin welke volgorde heb je het gedaan?
Hi all!
Ik plaats maar weer eens een topic, omdat ik er niet helemaal uit kom en benieuwd ben naar andermans ervaringen. Vorige week heb ik voor het eerst 4-HO-MET geprobeerd, 20 mg (heb pellets, ja ik weet het, duur, maar ik vertrouw mân huidige weegschaal niet).
Moet zeggen dat ik deze dosis persoonlijk als wat underwhelming heb ervaren. Vond het sowieso al best moeilijk om op voorhand een voorspelling te doen over dit middel op basis van wat ik er her en der over las, omdat 4-HO-MET bij uitstek een drug lijkt te zijn waar mensen met compleet verschillende hevigheid op reageren. Ik meen over het algemeen redelijk gevoelig te zijn voor psychedelica, en sowieso is âbetter safe than sorryâ altijd beter bij een nieuw en relatief onbekend middel, vandaar dat ik laag in de âmediumâ range - zoals op internet aangegeven - ben gaan zitten qua dosis.
Ik ben eigenlijk wel heel enthousiast over de vibe van dit middel ansich. Het is lang geleden dat ik nog eens truffels heb gebruikt en de psilo-achtige sferen van 4-HO maakten mij blij; ik besefte dat ik ze gemist had, en dat ik gewoon nooit kan en ga kiezen tussen psilo en LSD in het algemeen, deze delen voor mij de eerste plek in mijn top 5.
Ik vond 20 mg 4-HO-MET heel efficiĂ«nt. Het kwam snel, deed zân werk en vertrok vrij vlug weer, er bleef wel nog een lange nastimulatie hangen (ik kon niet slapen) die me niet bekend is van psilocybine. Ook de bodyload vond ik net anders, maar er waren ook weer gelijkenissen. Lang verhaal kort heb ik een paar uur lang gelukzalig in het rond zitten te kijken. Mijn slaapkamer had mooie warme kleuren en er gebeurde allerlei toffe dingen om me heen. Maar daar zit gelijk het probleem ook een beetje: om me heen. Niet van binnen dus. Ik heb deze dosering 4-HO als amper tot eigenlijk zelfs gewoon niet âmentaalâ ervaren, zelfs in de piek voelde ik me vrijwel helder. Ik heb altijd wel een neiging tot dominantie van het visuele boven het mentale als ik in mân eentje trip - helaas, want op een bepaald moment heb je dat wel een beetje gezien en leidt het vooral af. Maar heb nooit eerder met een psychedelisch middel zoân grote discrepantie ervaren tussen extern en intern zeg maar. Het was op het visuele vlak alsof ik ~ 150-200 ug LSD genomen had en psychisch gevoelsmatig nuchterder dan 2C-B (FLY).
Ik had verwacht dat 4-HO qua heftigheid ongeveer op hetzelfde zou neerkomen als 15 gram truffels, maar iets makkelijker, socialer en wat minder introspectief/mentaal. Maar dit was dus véél minder mentaal. Omdat ik verder wel enthousiast ben over het algemene gevoel wat het me gaf en denk dat er veel potentie in zit, ben ik ongeduldig om het een herkansing te geven. Ik wil er meer van weten. Morgen wellicht, want dan is het een week geleden.
Nu overweeg ik op basis van voorgaande ervaring om de dosis te verdubbelen, 40 mg dus. Het mocht echt wel een stuk meer. Ik wil alleen even nagaan wat ik op die dosis ongeveer kan verwachten, ook al besef ik dat dat dus ook weer heel verschillend voor iedereen kan zijn. Wil gewoon voorkomen dat ik te impulsief te werk ga; ik weet dat bij psilo de dosis verdubbelen link kan zijn omdat het effect vaak niet lineair toeneemt met de dosis maar zich bijvoorbeeld in drievoud kan manifesteren.
Welke ervaring hebben mensen hier met 40 mg en hoe verhoudt het zich tot 20 mg? Hoe is de bodyload? En de duur van het effect, kan ik aannemen dat die (veel) langer wordt?
Vond het nu namelijk ook wel vrij kort, na drie uur was het meeste wel gedaan en had ik alleen nog een paar uur visuele na-effecten. Had wel kort voor inname nog wat gegeten, misschien volgende keer niet doen. Al hou ik niet zo van geheel nuchter trippen, heb het idee dat ik daar juist sneller misselijk van word. Had nu alleen wat kleine misselijkheidsvlaagjes in de come up, naar mijn mening subtieler dan bij truffels.
Sorry voor het hele epistel. Tips welkom! ^^
Goh wat ben ik toch nieuwsgierig naar dit middel. Nog steeds niet van gekomen helaas.
Kan er qua dosis dus niet veel op zeggen. Ik weet wel dat met 4-AcO-DMT het verschil tussen 20 en 40mg echt wel x 3 a 4 is. Dit moet toch wel een behoorlijk vergelijkbaar middel zijn. Toch lees ik wel vaak dat 4-AcO-DMT wat meer het mentale van paddo's/truffels heeft dan 4-Ho-MET.
Ik denk dat je toch wel 60mg 4-Ho-MET nodig hebt om een beetje op dezelfde intensiteit als 15 gram Hollandia te komen. Maar lastig inschatten aangezien de potentie in gewicht onder natuurlijk producten sterk kan variëren en doseren zonder duidelijk vergelijkingspunt komt en de vele actieve metabolieten die hierbij komen kijken.Ik had verwacht dat 4-HO qua heftigheid ongeveer op hetzelfde zou neerkomen als 15 gram truffels, maar iets makkelijker, socialer en wat minder introspectief/mentaal.
Nogal onzin om jezelf uit te hongeren voor het trippen als je het mij vraagt. Misschien als je tijdens de opkomst dermate misselijk wordt maar misselijkheid is met 4-Ho-MET al aanzienlijk minder een factor dan met paddo's/truffels. De meeste mensen lijken het te doen omdat ze een snellere/sterkere opkomst van effecten willen faciliteren.Had wel vrij kort voor inname nog wat gegeten, misschien volgende keer niet doen.
Staat mij een dosering van 26mg 4-Ho-MET bij en dat vond ik eigenlijk al wat mild maar als je de dosering van psychedelica verdubbelt kan dit er meestal wel vrij stevig inhakken en meestal verdubbelt dit de duratie ook wel grofweg. Ik weet niet wat je normaal gesproken gewent bent, als je 15 gram truffels van stevig soortje hebt overleefd zul je de 40mg 4-Ho-MET waarschijnlijk ook wel overleven. Ik denk dat de PNW indicaties wel aardig kloppen, misschien eerst eens 30-35mg proberen ofso.Welke ervaring hebben mensen hier met 40 mg en hoe verhoudt het zich tot 20 mg? Hoe is de bodyload? En de duur van het effect, kan ik aannemen dat die (veel) langer wordt?
Mja, dat zat ik dus ook te denken. Het kan op hoge doseringen alsnog relatief verteerbaar uitpakken met 4-Ho-MET maar het kan denk ik ook wel makkelijk onderschatten wezen. Zou mij niet verbazen dat als je 40mg 4-Ho-MET neemt de sterke intensiteit vrij goed behapbaar was. Maar met psychedelica kan dit ook zeer sterk verschillen per persoon en zijn of haar mentale gesteldheid natuurlijk.omdat die 20 mg enerzijds dus vrij heftig aanwezig was, visueel, en anderzijds bijna volledig afwezig.
Mja, ik heb ook lange tijd niet meer getript tijdens depressie/burn-out periode. Sinds halverwege april pas weer een beetje.Ik ben wel wat gewend, ben de laatste tijd echter voorzichtig geweest met in mân eentje trippen vanwege depressie/burn-out.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."