Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAttractiepark terwijl je tript: welke 2C-B (phenetylamine) derivaten zijn hiervoor het meest geschikt?

Attractiepark terwijl je tript: welke 2C-B (phenetylamine) derivaten zijn hiervoor het meest geschikt?

58 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#1
-GELIEVE NIET STEMMEN ALS JE WEL 2C-B HEBT GEDAAN, MAAR GEEN 2C-X R.C'S
-TL;DR onderaan

Ik had laatst een soort eureka moment toen ik bedacht hoe vet het zal zijn om naar een attractiepark te gaan terwijl je tript. Dit moet natuurlijk een vrij genuanceerde psych zijn. Grote dosissen LSD, alsmede de tryptamines vallen sowieso af. Tryptamines omdat ze te spiritueel zijn natuurlijk. In theorie zou LSD kunnen maar ik heb een keer 100”g gedaan en zelfs op die dosis is de diepgaande headspace al zeer aanwezig. Ik vermoed dat dit te veel af zal leiden in het geval je wilt genieten in een achtbaan enzo.
Ik was altijd erop tegen om 2C-X middelen te gebruiken. Dat is omdat ik van mening ben omdat psychs JUIST spiritueel en niet recreationeel moeten zijn. Bijv telkens als ik LSD neem dan na verloop van tijd draait het niet meer om de hallucinaties maar ben ik gewoon met mezelf bezig en zijn de hallucinaties eerder een bijzaak. Daarnaast is het ook zo dat LSD geen upper is, terwijl 2C-X middelen dat wel schijnen te zijn. Ik heb bijv gehoord dat lage dosissen 2C-X enigszins vergelijkbaar met MDMA zijn (heb nog nooit MDMA gedaan overigens).

Ik heb al op internet gekeken naar 2C-B derivaten. Ik doe namelijk liever geen zaken met dealers. Vind het naar om dan in zo'n auto te stappen met van die uit de kluiten gewassen gasten om zo drugs te krijgen. Tevens is het zo dat bijv LSD rc's gwn prodrugs zijn dus dat is hetzelfde. Echter is het wel zo dat wat ik tot nu toe heb vernomen, 2C-B wel echt beter schijnt te zijn dan de derivaten. Dus zijn er mensen die advies kunnen geven? Het aanbod van rc's is: 2C-C; 2C-E; 2C-B-FLY; 2C-D (2C-D Schijnt het allerslechtst te zijn), ß-OH-2C-B, DOC.
Of dat 2C-B zoveel beter is dat het toch waard is om het van een dealer te kopen.

Dus wat ik zoek is een middel dat ervoor zorgt dat je goed hallucineert maar desondanks de headspace super goed kan controleren en dat het niet raar is om in bijzijn van vreemden te zijn. Dus als ik een achtbaan instap, wat sowieso al vet is, dat al die kleurtjes en die tunnels met effecten en de G krachten, nog net iets vetter worden waargenomen maar dan zonder dat als zo'n medewerker van zo'n achtbaan mij aanspreekt, dat ik dan niet weet hoe ik met een onbekende moet praten. Ook bijv als je dan een spookhuis instapt en dat je omdat de headspace genuanceerd is, niet meteen helemaal bad gaat. Enz.

N.B. Je hebt ook iets dat heet methalylescaline. Dit schijnt erg op mescaline te lijken en mescaline is natuurlijk super spiritueel ''de natuurlijke LSD'' wordt het ook wel genoemd dus methalylescaline lijkt mij niet zo'n goed idee.

N.B. 2 Gelieve niet van die berichten onder deze post m.b.t. harm reduction, veiligheid en van ''ik raad je af om dit te doen bij een atractiepark, sTrAkS gAaT eR nOg WaT fOuT''. Ik weet wie ik ben, wat ik aan kan en hoe ik mijzelf kan controleren. Mijn eerste psych ooit was AMT waarbij ik een hoge dosis in mijn eentje in de natuur nam en niks ging fout. Ook heb ik in mijn eentje pharmauasca gedaan en 370”g LSD in een ruimte totaal afgezonderd van de bewoonde wereld en alles ging goed. Dus ik weet wat ik aankan.

TL;DR: Ik heb advies nodig wat de beste 2C-B (phenetylamine) rc is om te gebruiken in de setting van een attractiepark.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheGozd zei:
Ik doe namelijk liever geen zaken met dealers.
Klik om te vergroten...
Rc-vendors zijn ook dealers imo.
Snap wel wat je bedoelt, maar er zijn vele type dealers hoor. Hoeft niet per se een opgefokte guy in een snelle audi te zijn.

Rc-vendors zijn ook nog eens hartstikke onethisch doordat ze alle verantwoordelijkheden van de hand wijzen met sluwe juridische trucjes zodat zij alle winst kunnen pakken en alle gevolgen bij anderen kunnen neerleggen. Illegale drugsdealers zijn misschien geen lieverdjes, maar die nemen tenminste nog zelf verantwoordelijkheid voor hun handel door risico te lopen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb op 2C-C gestemd bij je stelling. Die stof is zwaar ondergewaardeerd imo. Dat komt mogelijk omdat Shulgin er niet positief over was in PIHKAL, en dat heeft volgens mij weer twee redenen. 1: hij stopte bij 40 milligram, en daar begint 2C-C nou juist net interessant te worden. Een betere dosis vind ik ergens tussen de 40 - 70 milligram. 2: het heeft nul therapeutische waarde omdat het mentaal juist vrij helder is.

Wat zo chill aan 2C-C is: het geeft een aangename, warme en zachte bodyload. Dat is echt ongekend, in ieder geval voor 2C-x, die toch wel gekenmerkt worden door behoorlijke bijwerkingen zoals misselijkheid, spierkrampen en hoofdpijn.
Verder zijn de visuals van 2C-C prachtig; beter dan de rest van de 2C-x in ieder geval. Daarnaast duurt het lekker kort. De piek is na 1,5 uur weer voorbij. Daarna heb je nog wel een paar uurtjes na-effecten, maar die kan je ook vrij gemakkelijk negeren. Dat maakt 2C-C dus ideaal als psychedelische snack. Gewoon ff snel en aangenaam trippen, leuke visuals, lekker gevoel in je lichaam, en dan poef, is het weer weg.

Sorry hiervoor; maar.....

Ik wil er nog wel even bij zeggen dat trippen in een pretpark echt niet zo cool is. Dat ik dat zeg is een beetje hypocriet, want ik heb ook een kruisje staan op mijn bucketlist naast 'paddo's nemen in het sprookjesbos van de Efteling'. Maar daardoor kan ik je dus uit ervaring vertellen dat pretparken gewoon geen goede plek zijn om te trippen, zelfs niet het sprookjesbos van de Efteling. Het is daar heel druk, voornamelijk met kinderen en gezinnen. Je hebt tegenover die mensen een verantwoordelijkheid om niet helemaal uit de pan te flippen, en die sfeer ademen pretparken dus ook heel erg tijdens trips. Ironisch genoeg wordt daardoor de kans om wel de pan uit te flippen omdat je angstig en paranoĂŻde wordt dus juist groter. Ik kan dus afraden om te gaan trippen in een pretpark. Je doet het echt alleen maar voor de bucketlist, je hebt er zelf geen fuck aan en je bent er mogelijk andere mensen en kinderen mee tot last. Niet cool dus. Doe het beter in de natuur of op een festival ofzo.

Daarnaast denk ik dat het wel echt even belangrijk is om je af te vragen waarom je nou precies research chemicals wil gebruiken. Je moet niet vergeten dat ze een onbekend gezondheidsrisico hebben he. Dus even om dat concreet te maken: dat betekent dat mogelijk elk lichaamsweefsel in je lichaam beschadigd kan raken door te experimenteren met dit soort middelen. Ja ik weet het, super hypocriet dat uitgerekend ik dat tegen je ga lopen vertellen, want ik heb hele waslijsten rc's gebruikt. Maar ik kan je dus ook uit ervaring vertellen dat je echt niet zoveel mist. De meeste rc's zijn slappe aftreksels van de populairdere middelen met veel meer bijwerkingen en ontzettend veel onzekerheden wat betreft gezondheid. Gewoon niet waard dus, behalve als je doel is om een bucketlist af te maken voor je eigen ego, wat eerlijk gezegd voor mij wel heel lang een grote drijfveer is geweest.

Wees dus kritisch op jezelf: 'waarom wil ik dit?'

Dat gezegd hebbende heeft Shulgin een aantal fenetylamines uitgeroepen tot zijn 'magical half-dozen', dat zijn zeg maar de psychedelica die hij het meest geschikt vond voor therapeutische doeleinden, zelfexploratie en voor het aangaan van (seksuele) connecties met anderen. Dat waren namelijk de criteria die hij gebruikte voor de kwaliteit van (nieuwe) drugs. Op die manier is hij gekomen op een zestal drugs: mescaline, 2C-B, 2C-E, DOM, 2C-T-2 en 2C-T-7.

We hebben de mazzel in Nederland dat van dat lijstje 2C-B super verkrijgbaar is. Dus eigenlijk denk ik dat je gewoon een beetje wat geduld moet hebben, even een chill contact moet zoeken die nog een pilletje 2C-B over heeft ofzo, en dat dan een keer gebruiken. 2C-B is de wat veiligere keuze omdat die drug de langste gebruiksgeschiedenis heeft en de 'best' gedocumenteerde gebruiksgeschiedenis. Hoewel er nog steeds zeer weinig bekend is over 2C-B. Zo weten we niet eens hoe het gemetaboliseerd (afgebroken en verwerkt) wordt in het menselijk lichaam.

Lysergamides zijn in de rc-wereld wel echt een uitzondering denk ik. Die middelen zijn haast een-op-een hetzelfde als LSD omdat ze inderdaad als prodrug (lijken te) werken, en omdat er niet eens zoveel verschil lijkt te zitten in de bio-availability van die prodrugs t.o.v. LSD. (denken we, want veel onderzoek ontbreekt).
Bij andere rc's zoals fenetylamines werkt dat echt heel anders. Dat zijn geen prodrugs, en dat betekent dus dat je farmacologisch gezien echt een sprong in het diepe neemt. Je hebt geen idee welke stoffen er dan ontstaan in je lichaam en wat die doen. En er zijn nogal wat biochemische processen in je lichaam. Dat is dus gewoon niet te overzien.

Voor nu laat ik het maar even hierbij :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
2-CE, niet doen, die vond ik te intens en duister. Wel leuk maar niet voor een attractie park.

FLY is leuk, lijkt op 2cb maar minder psychedelisch en meer MDMA achtig. Als je echte 2cb kan krijgen ga voor 2cb anders is FLY een leuk alternatief.

DOC zou je kunnen doen maar dan zou ik niet te hoog doseren.

2c-en-d schijnen leuk te zijn maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Zijn ook fucking duur. Waarom? Is er een special ingrediënt die je alleen kan krijgen van vermaalde testikel?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
2-CE, niet doen, die vond ik te intens en duister. Wel leuk maar niet voor een attractie park.
Klik om te vergroten...
Vond Shulgin ook maar heb ik nooit last van gehad. Sowieso vond ik het in PIHKAL ook wel opvallend dat hij twee keer 2C-E nam toen hij niet zo lekker in zijn vel zat (vanwege een muse die hem aan het lijntje hield). Dus ik kan me best voorstellen dat je daar duistere trips van krijgt. Heb ik ook wel eens gehad met LSD.
Dirkjan zei:
FLY is leuk, lijkt op 2cb maar minder psychedelisch en meer MDMA achtig. Als je echte 2cb kan krijgen ga voor 2cb anders is FLY een leuk alternatief.
Klik om te vergroten...
FLY is heerlijk, net als Ann Shulgin ben ik enorm fan. Maar veel mensen verwachten te veel en dat is het gewoon niet. Het mooie van 2C-B-FLY is dat het juist een klein beetje van alles heeft maar heel subtiel blijft. Beetje psychedelisch, beetje entactogeen.
Dirkjan zei:
DOC zou je kunnen doen maar dan zou ik niet te hoog doseren.
Klik om te vergroten...
Haha dan ben je lang na je pretparkbezoek nog bezig denk ik. Verder weinig verwarring dus wat dat betreft wel beter geschikt voor een pretpark idd.

Dirkjan zei:
2c-en-d schijnen leuk te zijn maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Zijn ook fucking duur. Waarom? Is er een special ingrediënt die je alleen kan krijgen van vermaalde testikel?
Klik om te vergroten...
2C-D vind ik echt saaaaaaaai. Moest er per se een gram van kopen destijds en ik weet zeker dat ik dat nooit ga opmaken want ik kan zo 20 psychedelica opnoemen die ik liever zou nemen. Bovendien kreeg ik koppijn van 2C-D, net als van veel andere 2C-x.

In tegenstelling tot wat mijn nickname doet vermoeden houd ik helemaal niet zo van de 2C-x-reeks eigenlijk. Doe mij maar lysergamides of tryptamines. Veel betere verhouding van effecten en bijwerkingen.
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik heb op 2C-C gestemd bij je stelling. Die stof is zwaar ondergewaardeerd imo. Dat komt mogelijk omdat Shulgin er niet positief over was in PIHKAL, en dat heeft volgens mij weer twee redenen. 1: hij stopte bij 40 milligram, en daar begint 2C-C nou juist net interessant te worden. Een betere dosis vind ik ergens tussen de 40 - 70 milligram. 2: het heeft nul therapeutische waarde omdat het mentaal juist vrij helder is.

Wat zo chill aan 2C-C is: het geeft een aangename, warme en zachte bodyload. Dat is echt ongekend, in ieder geval voor 2C-x, die toch wel gekenmerkt worden door behoorlijke bijwerkingen zoals misselijkheid, spierkrampen en hoofdpijn.
Verder zijn de visuals van 2C-C prachtig; beter dan de rest van de 2C-x in ieder geval. Daarnaast duurt het lekker kort. De piek is na 1,5 uur weer voorbij. Daarna heb je nog wel een paar uurtjes na-effecten, maar die kan je ook vrij gemakkelijk negeren. Dat maakt 2C-C dus ideaal als psychedelische snack. Gewoon ff snel en aangenaam trippen, leuke visuals, lekker gevoel in je lichaam, en dan poef, is het weer weg.

Sorry hiervoor; maar.....

Ik wil er nog wel even bij zeggen dat trippen in een pretpark echt niet zo cool is. Dat ik dat zeg is een beetje hypocriet, want ik heb ook een kruisje staan op mijn bucketlist naast 'paddo's nemen in het sprookjesbos van de Efteling'. Maar daardoor kan ik je dus uit ervaring vertellen dat pretparken gewoon geen goede plek zijn om te trippen, zelfs niet het sprookjesbos van de Efteling. Het is daar heel druk, voornamelijk met kinderen en gezinnen. Je hebt tegenover die mensen een verantwoordelijkheid om niet helemaal uit de pan te flippen, en die sfeer ademen pretparken dus ook heel erg tijdens trips. Ironisch genoeg wordt daardoor de kans om wel de pan uit te flippen omdat je angstig en paranoĂŻde wordt dus juist groter. Ik kan dus afraden om te gaan trippen in een pretpark. Je doet het echt alleen maar voor de bucketlist, je hebt er zelf geen fuck aan en je bent er mogelijk andere mensen en kinderen mee tot last. Niet cool dus. Doe het beter in de natuur of op een festival ofzo.

Daarnaast denk ik dat het wel echt even belangrijk is om je af te vragen waarom je nou precies research chemicals wil gebruiken. Je moet niet vergeten dat ze een onbekend gezondheidsrisico hebben he. Dus even om dat concreet te maken: dat betekent dat mogelijk elk lichaamsweefsel in je lichaam beschadigd kan raken door te experimenteren met dit soort middelen. Ja ik weet het, super hypocriet dat uitgerekend ik dat tegen je ga lopen vertellen, want ik heb hele waslijsten rc's gebruikt. Maar ik kan je dus ook uit ervaring vertellen dat je echt niet zoveel mist. De meeste rc's zijn slappe aftreksels van de populairdere middelen met veel meer bijwerkingen en ontzettend veel onzekerheden wat betreft gezondheid. Gewoon niet waard dus, behalve als je doel is om een bucketlist af te maken voor je eigen ego, wat eerlijk gezegd voor mij wel heel lang een grote drijfveer is geweest.

Wees dus kritisch op jezelf: 'waarom wil ik dit?'

Dat gezegd hebbende heeft Shulgin een aantal fenetylamines uitgeroepen tot zijn 'magical half-dozen', dat zijn zeg maar de psychedelica die hij het meest geschikt vond voor therapeutische doeleinden, zelfexploratie en voor het aangaan van (seksuele) connecties met anderen. Dat waren namelijk de criteria die hij gebruikte voor de kwaliteit van (nieuwe) drugs. Op die manier is hij gekomen op een zestal drugs: mescaline, 2C-B, 2C-E, DOM, 2C-T-2 en 2C-T-7.

We hebben de mazzel in Nederland dat van dat lijstje 2C-B super verkrijgbaar is. Dus eigenlijk denk ik dat je gewoon een beetje wat geduld moet hebben, even een chill contact moet zoeken die nog een pilletje 2C-B over heeft ofzo, en dat dan een keer gebruiken. 2C-B is de wat veiligere keuze omdat die drug de langste gebruiksgeschiedenis heeft en de 'best' gedocumenteerde gebruiksgeschiedenis. Hoewel er nog steeds zeer weinig bekend is over 2C-B. Zo weten we niet eens hoe het gemetaboliseerd (afgebroken en verwerkt) wordt in het menselijk lichaam.

Lysergamides zijn in de rc-wereld wel echt een uitzondering denk ik. Die middelen zijn haast een-op-een hetzelfde als LSD omdat ze inderdaad als prodrug (lijken te) werken, en omdat er niet eens zoveel verschil lijkt te zitten in de bio-availability van die prodrugs t.o.v. LSD. (denken we, want veel onderzoek ontbreekt).
Bij andere rc's zoals fenetylamines werkt dat echt heel anders. Dat zijn geen prodrugs, en dat betekent dus dat je farmacologisch gezien echt een sprong in het diepe neemt. Je hebt geen idee welke stoffen er dan ontstaan in je lichaam en wat die doen. En er zijn nogal wat biochemische processen in je lichaam. Dat is dus gewoon niet te overzien.

Voor nu laat ik het maar even hierbij :wink:
Klik om te vergroten...
hahahha al die gezondheids dingen toch ook altijd. je moet een beetje genieten in het leven he. Wat de fuck boeit gezondheid. Als je 70 jaar oud bent kan je toch geen zak meer doen dus mij maakt het geen reet uit als ik dan dood ga. De reden dat ik het wil doen is om te kijken of er een mogelijkheid is om een topervaring (attractiepark) NOG beter te maken. Er zijn allemaal kleurtjes in die pretparken altijd en van die muziek, mooie gebouwen en ook veel van die electronische licht effecten. Daarom wil ik psychs doen. Maar dankjewel voor de 2C-C tip. Het is ook niet eens een bucketlist dingetje ofzo. Ik heb wel op mijn bucketlist staan om een keer een god flip te doen, en dan mdma te vervangen door ketamine. Het is gewoon omdat het mij extreem leuk lijkt. Ik ben dan sowieso ook met een groep dus dat verkleint de kans dat ik anderen tot last ben. Ook kan ik altijd, zelfs blijkbaar onder 370”g LSD, de ''switch'' omzetten naar mezelf nuchter gedragen. Serieus man kap met dat zorgen maken enzo dat is ten eerste niet jouw probleem of verantwoordelijkheid en ten tweede wil ik het niet eens horen. Ik heb veel heftigere shit gedaan dan 2C-B dus ik weet nog maals wat ik doe
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
2-CE, niet doen, die vond ik te intens en duister. Wel leuk maar niet voor een attractie park.

FLY is leuk, lijkt op 2cb maar minder psychedelisch en meer MDMA achtig. Als je echte 2cb kan krijgen ga voor 2cb anders is FLY een leuk alternatief.

DOC zou je kunnen doen maar dan zou ik niet te hoog doseren.

2c-en-d schijnen leuk te zijn maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Zijn ook fucking duur. Waarom? Is er een special ingrediënt die je alleen kan krijgen van vermaalde testikel?
Klik om te vergroten...
wat is dat DOC dan precies? ik zag idd in PiKAL dat er van al die phenetylaminen ook amfetaminen varianten waren. Zijn dat dan niet gewoon meer uppers?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ik heb op 2C-C gestemd bij je stelling. Die stof is zwaar ondergewaardeerd imo. Dat komt mogelijk omdat Shulgin er niet positief over was in PIHKAL, en dat heeft volgens mij weer twee redenen. 1: hij stopte bij 40 milligram, en daar begint 2C-C nou juist net interessant te worden. Een betere dosis vind ik ergens tussen de 40 - 70 milligram. 2: het heeft nul therapeutische waarde omdat het mentaal juist vrij helder is.

Wat zo chill aan 2C-C is: het geeft een aangename, warme en zachte bodyload. Dat is echt ongekend, in ieder geval voor 2C-x, die toch wel gekenmerkt worden door behoorlijke bijwerkingen zoals misselijkheid, spierkrampen en hoofdpijn.
Verder zijn de visuals van 2C-C prachtig; beter dan de rest van de 2C-x in ieder geval. Daarnaast duurt het lekker kort. De piek is na 1,5 uur weer voorbij. Daarna heb je nog wel een paar uurtjes na-effecten, maar die kan je ook vrij gemakkelijk negeren. Dat maakt 2C-C dus ideaal als psychedelische snack. Gewoon ff snel en aangenaam trippen, leuke visuals, lekker gevoel in je lichaam, en dan poef, is het weer weg.

Sorry hiervoor; maar.....

Ik wil er nog wel even bij zeggen dat trippen in een pretpark echt niet zo cool is. Dat ik dat zeg is een beetje hypocriet, want ik heb ook een kruisje staan op mijn bucketlist naast 'paddo's nemen in het sprookjesbos van de Efteling'. Maar daardoor kan ik je dus uit ervaring vertellen dat pretparken gewoon geen goede plek zijn om te trippen, zelfs niet het sprookjesbos van de Efteling. Het is daar heel druk, voornamelijk met kinderen en gezinnen. Je hebt tegenover die mensen een verantwoordelijkheid om niet helemaal uit de pan te flippen, en die sfeer ademen pretparken dus ook heel erg tijdens trips. Ironisch genoeg wordt daardoor de kans om wel de pan uit te flippen omdat je angstig en paranoĂŻde wordt dus juist groter. Ik kan dus afraden om te gaan trippen in een pretpark. Je doet het echt alleen maar voor de bucketlist, je hebt er zelf geen fuck aan en je bent er mogelijk andere mensen en kinderen mee tot last. Niet cool dus. Doe het beter in de natuur of op een festival ofzo.

Daarnaast denk ik dat het wel echt even belangrijk is om je af te vragen waarom je nou precies research chemicals wil gebruiken. Je moet niet vergeten dat ze een onbekend gezondheidsrisico hebben he. Dus even om dat concreet te maken: dat betekent dat mogelijk elk lichaamsweefsel in je lichaam beschadigd kan raken door te experimenteren met dit soort middelen. Ja ik weet het, super hypocriet dat uitgerekend ik dat tegen je ga lopen vertellen, want ik heb hele waslijsten rc's gebruikt. Maar ik kan je dus ook uit ervaring vertellen dat je echt niet zoveel mist. De meeste rc's zijn slappe aftreksels van de populairdere middelen met veel meer bijwerkingen en ontzettend veel onzekerheden wat betreft gezondheid. Gewoon niet waard dus, behalve als je doel is om een bucketlist af te maken voor je eigen ego, wat eerlijk gezegd voor mij wel heel lang een grote drijfveer is geweest.

Wees dus kritisch op jezelf: 'waarom wil ik dit?'

Dat gezegd hebbende heeft Shulgin een aantal fenetylamines uitgeroepen tot zijn 'magical half-dozen', dat zijn zeg maar de psychedelica die hij het meest geschikt vond voor therapeutische doeleinden, zelfexploratie en voor het aangaan van (seksuele) connecties met anderen. Dat waren namelijk de criteria die hij gebruikte voor de kwaliteit van (nieuwe) drugs. Op die manier is hij gekomen op een zestal drugs: mescaline, 2C-B, 2C-E, DOM, 2C-T-2 en 2C-T-7.

We hebben de mazzel in Nederland dat van dat lijstje 2C-B super verkrijgbaar is. Dus eigenlijk denk ik dat je gewoon een beetje wat geduld moet hebben, even een chill contact moet zoeken die nog een pilletje 2C-B over heeft ofzo, en dat dan een keer gebruiken. 2C-B is de wat veiligere keuze omdat die drug de langste gebruiksgeschiedenis heeft en de 'best' gedocumenteerde gebruiksgeschiedenis. Hoewel er nog steeds zeer weinig bekend is over 2C-B. Zo weten we niet eens hoe het gemetaboliseerd (afgebroken en verwerkt) wordt in het menselijk lichaam.

Lysergamides zijn in de rc-wereld wel echt een uitzondering denk ik. Die middelen zijn haast een-op-een hetzelfde als LSD omdat ze inderdaad als prodrug (lijken te) werken, en omdat er niet eens zoveel verschil lijkt te zitten in de bio-availability van die prodrugs t.o.v. LSD. (denken we, want veel onderzoek ontbreekt).
Bij andere rc's zoals fenetylamines werkt dat echt heel anders. Dat zijn geen prodrugs, en dat betekent dus dat je farmacologisch gezien echt een sprong in het diepe neemt. Je hebt geen idee welke stoffen er dan ontstaan in je lichaam en wat die doen. En er zijn nogal wat biochemische processen in je lichaam. Dat is dus gewoon niet te overzien.

Voor nu laat ik het maar even hierbij :wink:
Klik om te vergroten...
2C-C is echt de bom inderdaad! Wat een mooie tracers geeft dat zeg! Mensen konden gewoon teksten in de lucht schrijven met hun vingers en die bleven gewoon staan, zo vet!

En inderdaad: de leuke effecten treden op vanaf 40 mg.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me duidelijk dus: ik heb op 2C-C gestemd!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen drugs er lopen jonge kinderen in een pretpark rond.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Geen drugs er lopen jonge kinderen in een pretpark rond.
Klik om te vergroten...
Terwijl hun eigen vaders 4 halve liters bier wegtikken? Je wordt niet opeens een of andere sicko van wat drugs, hoor..
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Geen drugs er lopen jonge kinderen in een pretpark rond.
Klik om te vergroten...
die jonge kindere zien dat tog niet wat hun zien of hun om lachen laage dosis van een pscy lijk me dat dat moet kunnen :) je zelf een attractie in een attractie geven waardoor je de attractie wordt.. mooi
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Geen drugs er lopen jonge kinderen in een pretpark rond.
Klik om te vergroten...
Zure azijnpisser dat je bent.
We staan geen druks uit te delen aan kleuters, we nemen gewoon ene pilletje of een snuifje geen haan die daarnaar kraait. Of zit je soms verkeerd? ‘t duck-forum is de volgende afslag rechts.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou sws een keertje het gene wat je gaat gebruiken uittesten voordat je het in het openbaar gaat doen, dan weet je een beetje wat je te wachten staat
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheGozd zei:
wat is dat DOC dan precies?
Klik om te vergroten...
DOC is een gesubstitueerde phenethylamine en amfetamine, namelijk "2,5‐dimethoxy‐4‐chlooramfetamine", dus een amfetamine met op benzeen op positie 2 en 5 een zuurstof atoom en op positie 4 een chlooratoom. Het heeft een psychedelisch effect vergeleken met een sterke 2c-x, maar dan met een extreem lange werkingsduur.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
TheGozd zei:
hahahha al die gezondheids dingen toch ook altijd. je moet een beetje genieten in het leven he. Wat de fuck boeit gezondheid. Als je 70 jaar oud bent kan je toch geen zak meer doen dus mij maakt het geen reet uit als ik dan dood ga. De reden dat ik het wil doen is om te kijken of er een mogelijkheid is om een topervaring (attractiepark) NOG beter te maken. Er zijn allemaal kleurtjes in die pretparken altijd en van die muziek, mooie gebouwen en ook veel van die electronische licht effecten. Daarom wil ik psychs doen. Maar dankjewel voor de 2C-C tip. Het is ook niet eens een bucketlist dingetje ofzo. Ik heb wel op mijn bucketlist staan om een keer een god flip te doen, en dan mdma te vervangen door ketamine. Het is gewoon omdat het mij extreem leuk lijkt. Ik ben dan sowieso ook met een groep dus dat verkleint de kans dat ik anderen tot last ben. Ook kan ik altijd, zelfs blijkbaar onder 370”g LSD, de ''switch'' omzetten naar mezelf nuchter gedragen. Serieus man kap met dat zorgen maken enzo dat is ten eerste niet jouw probleem of verantwoordelijkheid en ten tweede wil ik het niet eens horen. Ik heb veel heftigere shit gedaan dan 2C-B dus ik weet nog maals wat ik doe
Klik om te vergroten...
In dat geval kan ik aMT met methamfetamine en IV morfine aanraden als combinatie!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
TheGozd zei:
Serieus man kap met dat zorgen maken enzo dat is ten eerste niet jouw probleem of verantwoordelijkheid en ten tweede wil ik het niet eens horen. Ik heb veel heftigere shit gedaan dan 2C-B dus ik weet nog maals wat ik doe
Klik om te vergroten...
Ik.mag hier blijkbaar niet reageren want je heb voorwaardes opgesteld wanneer iemand wel of niet moet reageren...ehhh het is een forum, je plaatst een topic geen opdracht.

Je houding dat je weet wat je doet en beslist niet wilt horen wat je niet aanstaat, (niet trippen in een attractiepark.. @Neo-Shulginist geeft jouw onwijs goed advies op je vraag, hij heeft enorm veel kennis erover, dus ook over trippen in een attractiepark. Als je daar zo respectloos op reageert. Vind ik je niet een man die precies weet wat ie doet. Nee je weet precies wat je wil.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Ik.mag hier blijkbaar niet reageren want je heb voorwaardes opgesteld wanneer iemand wel of niet moet reageren...ehhh het is een forum, je plaatst een topic geen opdracht.

Je houding dat je weet wat je doet en beslist niet wilt horen wat je niet aanstaat, (niet trippen in een attractiepark.. @Neo-Shulginist geeft jouw onwijs goed advies op je vraag, hij heeft enorm veel kennis erover, dus ook over trippen in een attractiepark. Als je daar zo respectloos op reageert. Vind ik je niet een man die precies weet wat ie doet. Nee je weet precies wat je wil.
Klik om te vergroten...
Overigens vind ik het prima als je mijn advies in de wind slaat hoor! Zoals gezegd ben ik enorm hypocriet door het op te schrijven, want ik heb het zelf ook allemaal gedaan :tearsofjoy:

Maar ik heb voor mezelf altijd zoiets dat ik anderen toch maar liever waarschuw voor wat er mis kan gaan. Als zij dan besluiten daar niks mee te doen, prima, hun keuze. Maar dan heb ik in ieder geval geprobeerd om te helpen.

Mijn laatste reactie past niet helemaal in dat rijtje, die was een beetje passief-agressief. Dus sorry daarvoor en ik wens je veel tripplezier alvast :)
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#19
nausea zei:
Zou sws een keertje het gene wat je gaat gebruiken uittesten voordat je het in het openbaar gaat doen, dan weet je een beetje wat je te wachten staat
Klik om te vergroten...
is in principe geen slecht idee maar ik ga zeker geen psych doen ''om het te testen''
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
Ik.mag hier blijkbaar niet reageren want je heb voorwaardes opgesteld wanneer iemand wel of niet moet reageren...ehhh het is een forum, je plaatst een topic geen opdracht.

Je houding dat je weet wat je doet en beslist niet wilt horen wat je niet aanstaat, (niet trippen in een attractiepark.. @Neo-Shulginist geeft jouw onwijs goed advies op je vraag, hij heeft enorm veel kennis erover, dus ook over trippen in een attractiepark. Als je daar zo respectloos op reageert. Vind ik je niet een man die precies weet wat ie doet. Nee je weet precies wat je wil.
Klik om te vergroten...
kijk dat is het punt niet. Het punt is dat dit niet jullie zaken zijn. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid en ik ben ervan overtuigd dat ik weet wat ik doe en wat ik aankan. Als ik in een ziekenhuis beland als ik bad ga (bewijze van spreke) dan is het toch mijn eigen fout? Ik vind idd dat hij een goed onderbouwd betoog geeft maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zich met andermans vrije wil bemoeien
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."