#1
ik heb 2c-b fly gestemd..
kheb er geen hoofdpijn, misselijkheid of spierkrampen van zoals hierboven ergens staat.
't versterkt emoties iets en heb het altijd als leuk ervaren.
het duurt lekker lang.. dus je hele pretpark dag.
leuke visuals en vervormingen etc.
17 mg. goeie dosis.
je kan je nog "gewoon" gedragen
2c-e zou ik op lage dosis persoonlijk ook doen.
valt bij mij erg goed.
is idd wat 'donkerder' maar niet duister..apart sfeertje..
2c-c voelt wel leuk en fijn maar duurt altijd te kort
tracers nooit gezien, visuals wat saai.
heb nooit meer dan 60 mg op dus mss probeer ik dat nog eens.
kheb er geen hoofdpijn, misselijkheid of spierkrampen van zoals hierboven ergens staat.
't versterkt emoties iets en heb het altijd als leuk ervaren.
het duurt lekker lang.. dus je hele pretpark dag.
leuke visuals en vervormingen etc.
17 mg. goeie dosis.
je kan je nog "gewoon" gedragen
2c-e zou ik op lage dosis persoonlijk ook doen.
valt bij mij erg goed.
is idd wat 'donkerder' maar niet duister..apart sfeertje..
2c-c voelt wel leuk en fijn maar duurt altijd te kort
tracers nooit gezien, visuals wat saai.
heb nooit meer dan 60 mg op dus mss probeer ik dat nog eens.
