Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAttractiepark terwijl je tript: welke 2C-B (phenetylamine) derivaten zijn hiervoor het meest geschikt?

Attractiepark terwijl je tript: welke 2C-B (phenetylamine) derivaten zijn hiervoor het meest geschikt?

58 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
50mg 2C-D geplugged en dat was verre van saai. Zo'n twee minuten na het innemen begon het vuurwerk.
Klik om te vergroten...
2 minuten?
Dat is een “vlug anusje”.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
2 minuten?
Dat is een “vlug anusje”.
Klik om te vergroten...
2C-X pieken onder de tien minuten wanneer nasaal/geplugd.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overigens dat middelen als duister beschreven worden heb ik nooit begrepen. Of iets duister is ligt puur aan je mindset, set en setting. DPT is geweldig, euforisch en heftig tegelijk. Dat iedereen z'n moeder elkaar napapegaait op Reddit over dat het "het duistere/boze broertje van DMT is" is onzin. Puur papegaai praat, of iets wat je jezelf aanpraat.

Zelfde geldt voor 2C-E. Dosering, set en setting zijn key. 2C-B - wat doorgaans als relatief mild/beginner psychedelica wordt beschouwd - kan ook erg duister en overweldigend worden, als je maar hoog genoeg doseert. Ik heb op 60mg 2C-B heftigere trips gehad dan al m'n lysergamide avonturen. 50mg 4-AcO-DMT, 5g paddo's, noem maar op. Kwam allemaal lange na niet in de buurt bij zo'n dosering 2C-B. Visuals wise, en headspace wise niet.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Overigens dat middelen als duister beschreven worden heb ik nooit begrepen. Of iets duister is ligt puur aan je mindset, set en setting. DPT is geweldig, euforisch en heftig tegelijk. Dat iedereen z'n moeder elkaar napapegaait op Reddit over dat het "het duistere/boze broertje van DMT is" is onzin. Puur papegaai praat, of iets wat je jezelf aanpraat.

Zelfde geldt voor 2C-E. Dosering, set en setting zijn key. 2C-B - wat doorgaans als relatief mild/beginner psychedelica wordt beschouwd - kan ook erg duister en overweldigend worden, als je maar hoog genoeg doseert. Ik heb op 60mg 2C-B heftigere trips gehad dan al m'n lysergamide avonturen. 50mg 4-AcO-DMT, 5g paddo's, noem maar op. Kwam allemaal lange na niet in de buurt bij zo'n dosering 2C-B. Visuals wise, en headspace wise niet.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is een middel ansich niet duister, maar het lijkt me een gegeven dat set en setting bij sommige middelen nóg belangrijker zijn dan bij andere middelen. Mensen hebben op datura nou eenmaal vaker een negatieve ervaring dan op LSD. Datura zal vast geweldig zijn als je precies weet hoe je set en setting moeten zijn voordat je dat neemt en daar ook goede maatregelen voor treft, maar het resultaat is hetzelfde; het middel wordt vaker als duister ervaren.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alakazam zei:
Tuurlijk is een middel ansich niet duister, maar het lijkt me een gegeven dat set en setting bij sommige middelen nóg belangrijker zijn dan bij andere middelen. Mensen hebben op datura nou eenmaal vaker een negatieve ervaring dan op LSD. Datura zal vast geweldig zijn als je precies weet hoe je set en setting moeten zijn voordat je dat neemt en daar ook goede maatregelen voor treft, maar het resultaat is hetzelfde; het middel wordt vaker als duister ervaren.
Klik om te vergroten...
Datura is een heel ander voorbeeld. Is simpelweg ook gewoon geen psychedelica. Ik snap waar de verhalen vandaan komen, want 2C-C is in de regel uiteraard iets makkelijker te handelen dan 2C-E. Of een 4-HO-MiPT dan een paddotrip. Maar iets als duister afschrijven vind ik gewoon altijd wat apart.

De middelen die als duister afgeschreven worden zijn vaak een pak potenter. 20mg 2C-E gaat erg diepgaand zijn vergeleken 2C-E. Maar 80mg 2C-C gaat waarschijnlijk dieper zijn dan 20mg 2C-E. Of wat de potency ratio van 2C-C vs 2C-E ook is, you get the point.

Een maatje van mij is reeds wezen glow-in-the-dark midgetgolfen met 2C-E op. Tripje van z'n leven gehad. Maar dat was wel nasaal in een neusspray en de dosering tot gewenste intensiteit omhoog getitreerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat 2ce vooral plotseling, hevig en fel is en dat as je dat niet verwacht lijkt het misschien duister
En het is ook zo dwingend
In your face

dat is mijn ervaring
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Tracersszz!!

Zeker doen, knallen met die C, haha!
Klik om te vergroten...

khad met 4-ho-met in het staartje van een sero echt de meest geweldige tracers..
en de grappigste hallucinaties/visuals.. bloemen kregen gezichtjes en begonnen te dansen etc.

edit: op zichzelf vind ik 4-ho-met weinig aan.
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
ik heb 2c-b fly gestemd..
kheb er geen hoofdpijn, misselijkheid of spierkrampen van zoals hierboven ergens staat.
't versterkt emoties iets en heb het altijd als leuk ervaren.
het duurt lekker lang.. dus je hele pretpark dag.
leuke visuals en vervormingen etc.
17 mg. goeie dosis.
je kan je nog "gewoon" gedragen

2c-e zou ik op lage dosis persoonlijk ook doen.
valt bij mij erg goed.
is idd wat 'donkerder' maar niet duister..apart sfeertje..

2c-c voelt wel leuk en fijn maar duurt altijd te kort
tracers nooit gezien, visuals wat saai.
heb nooit meer dan 60 mg op dus mss probeer ik dat nog eens.
Klik om te vergroten...
dankjewel voor je reactie! super behulpzaam! Dit is waarom de drugscommunity op forums zo fking nice is haha. Ik kan wss wel 2C-B fixen maar ik ga overleggen met degene waarmee ik ga en dan wordt het 2C-B of FLY
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Dan moet je ook een godsgruwelijke hekel hebben aan de marketing van rc-vendors lijkt me.
Klik om te vergroten...
hoe bedoel je online kan het toch niet gemarket worden als drug maar als een stof voor onderzoeksdoeleinden? Ik bedoel die domme kleurtjes die ze dan gebruiken bij willekeurige stofjes tja of dat nou moet
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Tot wat voor dosering heb je 2C-D gedaan? Ik heb ooit eens twee uur in een tegenvallende 40mg 4-HO-MiPT trip 50mg 2C-D geplugged en dat was verre van saai. Zo'n twee minuten na het innemen begon het vuurwerk. De come-up voelde aan als een flash hoe IV/gerookte opioden of uppers beschreven worden.

Het was een waar spektakel aan visuals. Tryptamines onder de 50mg zijn gewoon saai voor mij. Hoogstens een ++. Met de 2C-D erbij schoot de intensiteit naar een ++++, qua visuals dan. Headspace was non existing. Side effects waren niet aanwezig. Je moet gewoon hoog doseren met dit middeltje.

Als je wel voor 2C-E wilt kiezen kan je overwegen om een neusspray van 1mg/spray te maken. Onset is extreem snel en zo kan je omhoog titreren tot je gewenste intensiteit.
Klik om te vergroten...
40 mg 4-HO-MiPT viel je tegen? Ik heb een keer 20mg gedaan in de sneeuw omdat ik wilde kijken hoe het was om te trippen in de sneeuw. Dit was extreem saai dus had ik een week later de dosis ge-upt naar 35mg terwijl ik ging schaatsen hahahha. Dat was niet mijn meest intense maar wel meest euforische trip die ik ooit gehad heb. Iedereen die geniet tijdens schaatsen.... daardoor werd ik super blij en had ik echt zo'n ''I love everybody'' gevoel. Wil nog steeds een keer echt 60mg 4-HO-MiPT doen ofz
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Buu zei:
Overigens dat middelen als duister beschreven worden heb ik nooit begrepen. Of iets duister is ligt puur aan je mindset, set en setting. DPT is geweldig, euforisch en heftig tegelijk. Dat iedereen z'n moeder elkaar napapegaait op Reddit over dat het "het duistere/boze broertje van DMT is" is onzin. Puur papegaai praat, of iets wat je jezelf aanpraat.

Zelfde geldt voor 2C-E. Dosering, set en setting zijn key. 2C-B - wat doorgaans als relatief mild/beginner psychedelica wordt beschouwd - kan ook erg duister en overweldigend worden, als je maar hoog genoeg doseert. Ik heb op 60mg 2C-B heftigere trips gehad dan al m'n lysergamide avonturen. 50mg 4-AcO-DMT, 5g paddo's, noem maar op. Kwam allemaal lange na niet in de buurt bij zo'n dosering 2C-B. Visuals wise, en headspace wise niet.
Klik om te vergroten...
jooo grappig dat je dat zegt over DPT. Ik heb recent 500mg DPT besteld en ik kan niet wachten om dat te doen. Dat is echt zo'n hele clandestiene psychs ook door die reputatie van die kerk die dat gebruikt enzo. Wist dus niet dat het niet duister hoeft te zijn. Aangezien je zegt dat dat totaal niet het geval is, kan jij wel begrijpen dat mensen dit als meer duister zien? Hiermee bedoel ik dus niet dat je bad gaat btw. Gvd nu heb ik nog meer zin om DPT te proberen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Zure azijnpisser dat je bent.
We staan geen druks uit te delen aan kleuters, we nemen gewoon ene pilletje of een snuifje geen haan die daarnaar kraait. Of zit je soms verkeerd? ‘t duck-forum is de volgende afslag rechts.
Klik om te vergroten...
Heeft niks met azijn zeiken te maken. Komt vaakt zat voor dat mensen met zijn strakks bakkes liggen tesnuiven op de wc indd in een pretpark terwijl mamie daarlangs zoontje aan het helpen is met plassen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Heeft niks met azijn zeiken te maken. Komt vaakt zat voor dat mensen met zijn strakks bakkes liggen tesnuiven op de wc indd in een pretpark terwijl mamie daarlangs zoontje aan het helpen is met plassen.
Klik om te vergroten...
Ja, maar daar sta ik zelf ook niet van te juichen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
TheGozd zei:
hoe bedoel je online kan het toch niet gemarket worden als drug maar als een stof voor onderzoeksdoeleinden? Ik bedoel die domme kleurtjes die ze dan gebruiken bij willekeurige stofjes tja of dat nou moet
Klik om te vergroten...
Marketing gebeurt op allerlei (abstracte) manieren. De meest duidelijke is Search Engine Optimalisation (SEO), waarmee vendors hun positie in Google bepalen, wat enorme invloed heeft op de hoeveelheid bezoekers en de conversie naar absolute verkoopgetallen. Maar het gebeurt ook op abstractere manieren doordat bijvoorbeeld vendors steeds nieuwe 'vervangers' van stoffen op de markt brengen. Daarbij wordt ook bij de naamgeving van een stof rekening gehouden. Denk aan een middel zoals DMXE, wat duidelijk bedoeld is om mee te liften op het voormalig succes van MXE. Of vormen van passieve marketing waarbij de hele rc-wereld draait op 'verzamel het nu nog maar want straks is het verboden'.

Ik ben dan ook zeer sceptisch over het begrip 'vrije wil'. Ten eerste omdat we een enorme aandachts- en marketingindustrie hebben die juist constant bezig is om onze (consumptie)keuzes te beïnvloeden, maar voornamelijk omdat vanuit de cognitieve neuropsychologie vrij duidelijk blijkt dat vrije wil een illusie is waarbij mensen keuzes die ze al eerder onbewust hebben gemaakt gaan rationaliseren. Je bedenkt dus op automatische piloot wat je gaat doen en pas daarna verzin je er redenen bij hoe je dat gedrag kunt verklaren. We zijn onszelf daar alleen niet zo bewust van, dat het zo werkt. We hebben de illusie dat we wel in control zijn.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ja, maar daar sta ik zelf ook niet van te juichen.
Klik om te vergroten...
Beter! Maar als mensen eenmaal aan de zooi zitten hebben ze het zelf niet door. Maar dit is niet iedereen though maar wel de grotere groep.
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Marketing gebeurt op allerlei (abstracte) manieren. De meest duidelijke is Search Engine Optimalisation (SEO), waarmee vendors hun positie in Google bepalen, wat enorme invloed heeft op de hoeveelheid bezoekers en de conversie naar absolute verkoopgetallen. Maar het gebeurt ook op abstractere manieren doordat bijvoorbeeld vendors steeds nieuwe 'vervangers' van stoffen op de markt brengen. Daarbij wordt ook bij de naamgeving van een stof rekening gehouden. Denk aan een middel zoals DMXE, wat duidelijk bedoeld is om mee te liften op het voormalig succes van MXE. Of vormen van passieve marketing waarbij de hele rc-wereld draait op 'verzamel het nu nog maar want straks is het verboden'.

Ik ben dan ook zeer sceptisch over het begrip 'vrije wil'. Ten eerste omdat we een enorme aandachts- en marketingindustrie hebben die juist constant bezig is om onze (consumptie)keuzes te beïnvloeden, maar voornamelijk omdat vanuit de cognitieve neuropsychologie vrij duidelijk blijkt dat vrije wil een illusie is waarbij mensen keuzes die ze al eerder onbewust hebben gemaakt gaan rationaliseren. Je bedenkt dus op automatische piloot wat je gaat doen en pas daarna verzin je er redenen bij hoe je dat gedrag kunt verklaren. We zijn onszelf daar alleen niet zo bewust van, dat het zo werkt. We hebben de illusie dat we wel in control zijn.
Klik om te vergroten...
uuh dat was een hele diepgaande en niet onjuiste analyse van vrije wil. maar ik snap je marketing punt. Ik zelf val daar niet zo voor. Ik studeer moleculaire biologie dus heb wel wat verstand van moleculen (van drugs) en receptoren enz. Ik doe ook sws op DCK na geen non-psychedelische drugs trouwens. dus idd al die 3mmc marketing nu daar ben ik sowieso niet geintereseerd in, ik begin niet aan die rotzooi
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Beter! Maar als mensen eenmaal aan de zooi zitten hebben ze het zelf niet door. Maar dit is niet iedereen though maar wel de grotere groep.
Klik om te vergroten...
kerel please ik heb het over 2cb wat ik dan van te voren in zou nemen. serieus gast bemoei je met je eigen zaken en waarom zou je je zorgen maken over een scenario wat niet gaat gebeuren en wat geen invloed heeft op jouw leven. tering man lol ik denk niet dat er veel mensen zo associaal zouden zijn om voor een kind een lijntje te snuiven, zelfs als je een junkie bent
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zou 2CB-FLY doen, maar heb verder alleen 2C-C gedaan (of 2C-D, niet zo zeker).
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
TheGozd zei:
jooo grappig dat je dat zegt over DPT. Ik heb recent 500mg DPT besteld en ik kan niet wachten om dat te doen. Dat is echt zo'n hele clandestiene psychs ook door die reputatie van die kerk die dat gebruikt enzo. Wist dus niet dat het niet duister hoeft te zijn. Aangezien je zegt dat dat totaal niet het geval is, kan jij wel begrijpen dat mensen dit als meer duister zien? Hiermee bedoel ik dus niet dat je bad gaat btw. Gvd nu heb ik nog meer zin om DPT te proberen.
Klik om te vergroten...
Snap dat je er zin in hebt. Is een van de beste psychedelica die er bestaat imo. Mooie duratie en bouwt ook nog eens geen tolerantie op. :tongueout:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Overigens dat middelen als duister beschreven worden heb ik nooit begrepen. Of iets duister is ligt puur aan je mindset, set en setting. DPT is geweldig, euforisch en heftig tegelijk. Dat iedereen z'n moeder elkaar napapegaait op Reddit over dat het "het duistere/boze broertje van DMT is" is onzin. Puur papegaai praat, of iets wat je jezelf aanpraat.
Klik om te vergroten...

kheb vorig dpt jaar gekocht op basis van een heel mooi tripreport..
toen kwamen er een paar vreselijke enge reports voorbij hier op het forum..
niet meer aangedurft.
heeft laag doseren ook effect?
op 2mg 2c-e heb ik al bijv. al werking.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."