In dat geval kan ik aMT met methamfetamine en IV morfine aanraden als combinatie!hahahha al die gezondheids dingen toch ook altijd. je moet een beetje genieten in het leven he. Wat de fuck boeit gezondheid. Als je 70 jaar oud bent kan je toch geen zak meer doen dus mij maakt het geen reet uit als ik dan dood ga. De reden dat ik het wil doen is om te kijken of er een mogelijkheid is om een topervaring (attractiepark) NOG beter te maken. Er zijn allemaal kleurtjes in die pretparken altijd en van die muziek, mooie gebouwen en ook veel van die electronische licht effecten. Daarom wil ik psychs doen. Maar dankjewel voor de 2C-C tip. Het is ook niet eens een bucketlist dingetje ofzo. Ik heb wel op mijn bucketlist staan om een keer een god flip te doen, en dan mdma te vervangen door ketamine. Het is gewoon omdat het mij extreem leuk lijkt. Ik ben dan sowieso ook met een groep dus dat verkleint de kans dat ik anderen tot last ben. Ook kan ik altijd, zelfs blijkbaar onder 370µg LSD, de ''switch'' omzetten naar mezelf nuchter gedragen. Serieus man kap met dat zorgen maken enzo dat is ten eerste niet jouw probleem of verantwoordelijkheid en ten tweede wil ik het niet eens horen. Ik heb veel heftigere shit gedaan dan 2C-B dus ik weet nog maals wat ik doe