Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatieven voor 3-MMC aan het zoeken

Alternatieven voor 3-MMC aan het zoeken

64 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. Digger zei:
Bz is een extreem zwaar tripmiddel ( Datura effect )
Gebruik voor oorlogvoering ( invalide ,coma ,trip effect) 🚀
3-quinuclidinylbenzilaat

3-quinuclidinylbenzilaat ( QNB ) — IUPAC-naam 1-azabicyclo[2.2.2]octan-3-ylhydroxy(difenyl)acetaat ; Amerikaanse legercode EA -2277 ; NAVO -code BZ ; Sovjetcode Substantie 78 [1] — is een reukloos en bitter smakend militair invaliderend middel . [2] BZ is een antagonist van muscarine-acetylcholinereceptoren waarvan de structuur de ester van benzilzuur is met een alcohol afgeleid ............... Info Wikipedia...
Klik om te vergroten...
Yup, ik las ook al zoiets... Maar heb je t serieus geprobeerd als drug in een lage dosis? Ben wel benieuwd. Klinkt spannend 😁
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#2
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telkens als ik dergelijke topic's lees ben ik toch blij dat ik geen alternatief besloot te zoeken toen 3mmc geband werd.
Lees niks anders dan teleurstellende ervaringen, wat op zich al niet de bedoeling.
En iets beter vinden dan 3mmc zou (in mijn geval) al helemaal de bedoeling niet zijn.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben eens gaan kijken voor een alternatief voor 3-MMC, aangezien ik altijd wel wat anders wil proberen.

Nu heb ik via een vendor een aanbieding gekregen voor 3 verschillende om eens uit te proberen Nl. 3CMC, en 2 samples gratis erbij 5MMPA en 3-MEC. Nu willen ze natuurlijk mij ergens weer hooked aan krijgen. En hopen ze dat ik ze helemaal leeg koop met die nieuwe dingetjes, maar ben altijd juist altijd nieuwsgierig naar iets nieuws. Vind dat spannend, ben altijd weer benieuwd wat het nu weer gaat brengen. Psychonautje in de dop dus.

3CMC ben ik eerst maar eens gaan proberen. Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek. Nog nooit eerder gehad. Vond het belachelijk vies smaken al bij de allergietest (neem een klein likje en wacht ff uurtje af als ik nieuws probeer - better be safe than sorry) dus maar bommetje geprobeerd.

Stond >150 mg voor 75 kg, ben zelf 110 dus ben op 200 mg gaan zitten. Bij 3-MMC zit ik meestal toch de helft lager.

Hmm, meer een schok van energie, geen " vaagheid" zoals bij 3-MMC en wel wat euforie. Voelde me goed en energiek. Eindoordeel lichte stim, en lichte euforie - zwakke 3-MMC - wel ook veel minder bijwerkingen. eigenlijk bijna geen, nu vond ik 3-MMC al niet echt zware bijwerkingen geven. Koude handen en voeten, ach elektrische kacheltje, dikke sokken aan, warme choca, no worries there. :blush:

3-CMC neigt meer naar 2-FMA bijna. In ieder geval geen koude handen en voeten, dus dat is fijn. Kan me voorstellen dat mensen hier 6-APB of XTC bijnemen en dit als opwarmertje pakken. Aangezien euforie (waarschijnlijk werkt 3-CMC minder op de serotonine) licht aanwezig was. Ik ben altijd erg gevoelig voor bijwerkingen, dus ik merk meestal gelijk of iets heel erg slecht voor je is. Bijvoorbeeld BK-EBDP (etylone of zo was dat) was geweldig euforisch, maar ontzettend zwaar in de dagen daarna. Dat was het gewoon niet meer waard. Een hele week ziek (3 x zo erg XTC zeg maar)

Nu had ik gelezen dat je bij 3-CMC beter kon pluggen, nou had ik dat nog nooit gedaan bij 3-MMC dus echt vergelijking kan ik hier helaas niet maken.
Zelfde en toen was de euforie wel wat hoger, ook de drang naar seks was hoger. Leek al meer op 3-MMC alleen zonder de vaagheid, bleef helder.

Hmm, helaas geen verlijking met 3MMC omdat ik dat nooit geplugd heb. Waarschijnlijk werkt pluggen beter. IV hier nooit bij geprobeerd, maar uit ervaring weet ik dat IV op alles echt 10 x beter werkt (doe dosering dus ook minstens 10 x lager). Pluggen had ik die ervaring eigenlijk niet zo, tot 3-CMC.

Dus TL;DR 3-CMC meer een stim oraal, en wel wat meer 3-MMC achtig anaal. Snuiven doe ik niet, vind ik helemaal niks met dit soort spullen. Houd niet van die brandende pijn. En heb ook geen zin om allerlei voorbereidingen te treffen met vaseline in je neus e.d. Is allemaal z'on gedoe en blijft een smerig gevoel.

De andere 2 moet ik nog proberen. Als je ervaringen met deze 2 hebt, graag delen. Of als mensen afraden omdat het gewoon allebei bocht is, mag ook. Wil wel wat proberen, alleen als veel mensen zeggen dat het niks is, dan heb ik er al geen zin meer an. Ga eerst de 5MMPA proberen (blijkbaar staat het ook bekend als mephedrene?), verwacht dat ik hier meer XTC/euforie gevoelens van zal krijgen, maar dat is puur op basis van de letters MDMA en 5-MMPA. Wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Een stuk kaas en een vaas zijn ook 2 verschillende dingen. ..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Megadude zei:
Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek.
Klik om te vergroten...
De naam zegt niets over de werkzaamheid van een drug. Chloromethcathinone is troep, het is het gehandicapte broertje van 3-MMC maar dan niet gemethyleerd maar gechloreerd
Megadude zei:
Ga eerst de 5MMPA proberen
Klik om te vergroten...
Ook weer een die ik niet zou proberen. Wat ze bij 5-MMPA hebben gedaan om de opiumwet te omzeilen is een Thiophene ring gebruiken in plaats een Benzeen ring zoals bij amphetamines en het heeft ook geen ketongroep zoals bij cathinones, dus ik zou voorzichtig zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Megadude zei:
voordat het opgenomen wordt oraal al afgebroken wordt.
Klik om te vergroten...
Welke kabouter heeft je dit verteld? Het is klets.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
3-mma is ook kut voor je nog meer geld gaat verspillen. Er is momenteel niets op de markt dat 3-mmc kan vervangen ondanks de verkooppraatjes en leugens van vele vendors. Zou me verbazen als er in de toekomst iets komt ook. Het was al zwakker dan mephedrone en imo vrij subtiel. Denk dat nog een derivative teleurstellend zou zijn qua effect.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
3-mma is ook kut voor je nog meer geld gaat verspillen. Er is momenteel niets op de markt dat 3-mmc kan vervangen ondanks de verkooppraatjes en leugens van vele vendors. Zou me verbazen als er in de toekomst iets komt ook. Het was al zwakker dan mephedrone en imo vrij subtiel. Denk dat nog een derivative teleurstellend zou zijn qua effect.
Klik om te vergroten...
3-MMA lijkt veel op para-methoxyamfetamine, waar in het nieuws heel spastisch over wordt gedaan.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Leuk, samen een keer doen? Ik zorg voor drank, eten, muziek en locatie. Jij brengt de stuff.
Klik om te vergroten...
Het feestje kan beginnen 😀...
Rammen !!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als stim zou ik je gewoon 6APB en ook 4-FMA dik kunnen aanbevelen, mr niet als 3mmc vervanger, ze zijn beide gewoon vetter, potenter en geven je gewoon meer, met 6apb op kop😁
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nihilist88 zei:
Als stim zou ik je gewoon 6APB en ook 4-FMA dik kunnen aanbevelen, mr niet als 3mmc vervanger, ze zijn beide gewoon vetter, potenter en geven je gewoon meer, met 6apb op kop😁
Klik om te vergroten...
En wat met 3-mec ook goed voor sex stimulans of?
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn eerste keren met 3mmc slammen. Waren super. Ging echt van top tot teen door je heen.een echt super en geil gevoel. Zo erg zelfs dat in de rush de sexuale activiteiten super waren. Nu met 3cmc was het begin goed maar niet te vergelijken met 3mmc.(je mist iets) de tintelingen zijn minder. Meer een rode kop en slaat een beetje op je longen.. Zoek eigenlijk die rush weer. Weet niet of 4fma of 3mec deze wel geven. Ieder geval meer en beter dan 3cmc. Iemand ervaring met die 2?
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#13
newgemuser zei:
Mijn eerste keren met 3mmc slammen. Waren super. Ging echt van top tot teen door je heen.een echt super en geil gevoel. Zo erg zelfs dat in de rush de sexuale activiteiten super waren. Nu met 3cmc was het begin goed maar niet te vergelijken met 3mmc.(je mist iets) de tintelingen zijn minder. Meer een rode kop en slaat een beetje op je longen.. Zoek eigenlijk die rush weer. Weet niet of 4fma of 3mec deze wel geven. Ieder geval meer en beter dan 3cmc. Iemand ervaring met die 2?
Klik om te vergroten...
4fma vond ik vrij heftig, hardkloppingen, hoofdpijn, duizelig en zweten. Roa was via de neus maar een bommetje gaf me hetzelfde gevoel. Geen lekkere rush. 3cmc heb ik enkele keren de kans gegeven, neus en bom. Beschrijf het een beetje zoals jij het ook ervaart. 3mec en 2mmc vind ik wat dat betreft meer rushy en persoonlijk meer in de buurt van 3mmc komen. 3mma vond ik te caustic aanvoelen, maar daar ging ik zo 2 dagen op door.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inhoudsopgave zei:
4fma vond ik vrij heftig, hardkloppingen, hoofdpijn, duizelig en zweten. Roa was via de neus maar een bommetje gaf me hetzelfde gevoel. Geen lekkere rush. 3cmc heb ik enkele keren de kans gegeven, neus en bom. Beschrijf het een beetje zoals jij het ook ervaart. 3mec en 2mmc vind ik wat dat betreft meer rushy en persoonlijk meer in de buurt van 3mmc komen. 3mma vond ik te caustic aanvoelen, maar daar ging ik zo 2 dagen op door.
Klik om te vergroten...
ok , dank je voor je update, ik heb nu 4-fma gekocht, kijken hoe het bij mij werkt, en ik hoor idd meer over 3-mec. dat ook eens bestellen en kijken hoe dat werkt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor mij werkte freebase mdphp. Ik gebruikte 3mmc voor seks. Dan raakte ik ontremd en daar werd ik een soort van De Boesselaere van.
Na het Chinezen van freebases mdphp was ik aangenaam verrast dat mijn penis het nog deed.

Weet verder niet of ik het aan kan raden. dat oproken van dat rode poeder was rete raar en rete ´junkie´.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gister 4-fma geprobeert, maar niks van een rush, ,daarn nog wat anal genomen, voelde me lichaam wel zweven hehe , maar vandaag loom ,trillende benen ,en regelmatig zweten ,, ,Nee 4-fmavalt tegen
A
AlecLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mm
A
AlecLid
01-01-2024, 00:00
#18
3mmc bedoel ik
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Megadude zei:
Trouwens ik gebruik voor seks liever 2C-B-FLY of GHB
Klik om te vergroten...
Moet je dan persé gebruiken om seks te hebben?

Lid 153047 zei:
3-quinuclidinylbenzilaat (3-Quinuclidinyl benzilate)...is een goed alternatief voor 3 MMC 😱👽👾
Klik om te vergroten...
Nooit van gehoord.. beste vervanger voor 3m is toch gewoon oldskool mdma lol, waarom zou je gaan kloten met nieuwe soorten drugs. Maarja, ben beetje chagie dus zal niet teveel haten.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Megadude zei:
Ik ben eens gaan kijken voor een alternatief voor 3-MMC, aangezien ik altijd wel wat anders wil proberen.

Nu heb ik via een vendor een aanbieding gekregen voor 3 verschillende om eens uit te proberen Nl. 3CMC, en 2 samples gratis erbij 5MMPA en 3-MEC. Nu willen ze natuurlijk mij ergens weer hooked aan krijgen. En hopen ze dat ik ze helemaal leeg koop met die nieuwe dingetjes, maar ben altijd juist altijd nieuwsgierig naar iets nieuws. Vind dat spannend, ben altijd weer benieuwd wat het nu weer gaat brengen. Psychonautje in de dop dus.

3CMC ben ik eerst maar eens gaan proberen. Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek. Nog nooit eerder gehad. Vond het belachelijk vies smaken al bij de allergietest (neem een klein likje en wacht ff uurtje af als ik nieuws probeer - better be safe than sorry) dus maar bommetje geprobeerd.

Stond >150 mg voor 75 kg, ben zelf 110 dus ben op 200 mg gaan zitten. Bij 3-MMC zit ik meestal toch de helft lager.

Hmm, meer een schok van energie, geen " vaagheid" zoals bij 3-MMC en wel wat euforie. Voelde me goed en energiek. Eindoordeel lichte stim, en lichte euforie - zwakke 3-MMC - wel ook veel minder bijwerkingen. eigenlijk bijna geen, nu vond ik 3-MMC al niet echt zware bijwerkingen geven. Koude handen en voeten, ach elektrische kacheltje, dikke sokken aan, warme choca, no worries there. :blush:

3-CMC neigt meer naar 2-FMA bijna. In ieder geval geen koude handen en voeten, dus dat is fijn. Kan me voorstellen dat mensen hier 6-APB of XTC bijnemen en dit als opwarmertje pakken. Aangezien euforie (waarschijnlijk werkt 3-CMC minder op de serotonine) licht aanwezig was. Ik ben altijd erg gevoelig voor bijwerkingen, dus ik merk meestal gelijk of iets heel erg slecht voor je is. Bijvoorbeeld BK-EBDP (etylone of zo was dat) was geweldig euforisch, maar ontzettend zwaar in de dagen daarna. Dat was het gewoon niet meer waard. Een hele week ziek (3 x zo erg XTC zeg maar)

Nu had ik gelezen dat je bij 3-CMC beter kon pluggen, nou had ik dat nog nooit gedaan bij 3-MMC dus echt vergelijking kan ik hier helaas niet maken.
Zelfde en toen was de euforie wel wat hoger, ook de drang naar seks was hoger. Leek al meer op 3-MMC alleen zonder de vaagheid, bleef helder.

Hmm, helaas geen verlijking met 3MMC omdat ik dat nooit geplugd heb. Waarschijnlijk werkt pluggen beter. IV hier nooit bij geprobeerd, maar uit ervaring weet ik dat IV op alles echt 10 x beter werkt (doe dosering dus ook minstens 10 x lager). Pluggen had ik die ervaring eigenlijk niet zo, tot 3-CMC.

Dus TL;DR 3-CMC meer een stim oraal, en wel wat meer 3-MMC achtig anaal. Snuiven doe ik niet, vind ik helemaal niks met dit soort spullen. Houd niet van die brandende pijn. En heb ook geen zin om allerlei voorbereidingen te treffen met vaseline in je neus e.d. Is allemaal z'on gedoe en blijft een smerig gevoel.

De andere 2 moet ik nog proberen. Als je ervaringen met deze 2 hebt, graag delen. Of als mensen afraden omdat het gewoon allebei bocht is, mag ook. Wil wel wat proberen, alleen als veel mensen zeggen dat het niks is, dan heb ik er al geen zin meer an. Ga eerst de 5MMPA proberen (blijkbaar staat het ook bekend als mephedrene?), verwacht dat ik hier meer XTC/euforie gevoelens van zal krijgen, maar dat is puur op basis van de letters MDMA en 5-MMPA. Wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Een stuk kaas en een vaas zijn ook 2 verschillende dingen. ..
Klik om te vergroten...
Je hebt me misschien geholpen aan het middel waar ik nu echt naar op zoek ben. Een middel dat euforie zou schenken (als ik het voel.... Something in my brain locks it, alles wat ik al heb geprobeerd gaf me geen euforie, in een uitzonderlijke zaak wel "rust" innerlijk.... Was wel de moeite maar te duur om zelf te kopen, en als er euforie geadverteerd wordt samen met sterke stimulatie/energie dan voel ik gewoon geen euforie en blijf ik gewoon stekelang wakker, wordt ik niet moe..... val zeker niet in feestmodus. Mijn slaap is belangerijk maar ik zoek wel eens een verlichtend genotsmiddel dat me niet te lang wakker houdt. Ik feest ook wel eens graag maar ik hou die dingen dan liever voor die gelegenheden. Recreatief zoek ik het meest euforische middel, liefst een dat op mij werkt met de minst lang durende opgefokte/oppeppend effect.

'k heb sinds vandaag 3-CMC liggen en 3-MEC. Ik zal er zo meteen. 5MMPA heb ik ook maar dat blijkt ook weer erg lang te duren.... Thanks for the tip! Zoveel mensen hebben er hier kritiek op, en mss terecht omdat zij meer iets actiefs zoeken. I'm just a weird case that needs and wants rest, not to be pepped up... raar genoeg maakt speed me super rustig, maar weer 2 dagen wakker he....

Experimenten voor overdag, en graag ontspannen gaan slapen (natuurlijk met tussenpozen, ik werk ook nog en heb om de 2 weken de kinderen)

a-PiHP Kristal Brokken
Art.nr.: A-PIHP
Ethyl-Pentedrone Poeder
Art.nr.: Ethyl-Pentedrone Poeder
Sleepwell Tea CBD Infused 25gr
Art.nr.: Sleepwell Tea CBD Infused 25gr
Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram)
Art.nr.: Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram)
3-CMC Kristalbrokken
Art.nr.: 3-CMC Kristalbrokken
3-CMC Pellets 180mg
Art.nr.: 3-CMC Pellets 180mg
2-MMC kristalpoeder
Art.nr.: 2-MMC kristalpoeder
Kratom Super Bentuangie - 25 gram
Art.nr.: Kratom Super Bentuangie - 25 gram
Dus ik ga nu een 5 gram kratom innemen en 3-cmc 180 pelletje (normaal snuif ik liever maar gezien het crystal is zal het wat pijn doen... meestal kan ik ertegen maar had vandaag al eens iets heftigs binnen).

Overdag is een kleine dosis nep m'n lieverlingetje.

Ik bevestig mijn bevindingen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."