#1
3mmc bedoel ik
Moet je dan persé gebruiken om seks te hebben?Trouwens ik gebruik voor seks liever 2C-B-FLY of GHB
Nooit van gehoord.. beste vervanger voor 3m is toch gewoon oldskool mdma lol, waarom zou je gaan kloten met nieuwe soorten drugs. Maarja, ben beetje chagie dus zal niet teveel haten.3-quinuclidinylbenzilaat (3-Quinuclidinyl benzilate)...is een goed alternatief voor 3 MMC 😱👽👾
Je hebt me misschien geholpen aan het middel waar ik nu echt naar op zoek ben. Een middel dat euforie zou schenken (als ik het voel.... Something in my brain locks it, alles wat ik al heb geprobeerd gaf me geen euforie, in een uitzonderlijke zaak wel "rust" innerlijk.... Was wel de moeite maar te duur om zelf te kopen, en als er euforie geadverteerd wordt samen met sterke stimulatie/energie dan voel ik gewoon geen euforie en blijf ik gewoon stekelang wakker, wordt ik niet moe..... val zeker niet in feestmodus. Mijn slaap is belangerijk maar ik zoek wel eens een verlichtend genotsmiddel dat me niet te lang wakker houdt. Ik feest ook wel eens graag maar ik hou die dingen dan liever voor die gelegenheden. Recreatief zoek ik het meest euforische middel, liefst een dat op mij werkt met de minst lang durende opgefokte/oppeppend effect.Ik ben eens gaan kijken voor een alternatief voor 3-MMC, aangezien ik altijd wel wat anders wil proberen.
Nu heb ik via een vendor een aanbieding gekregen voor 3 verschillende om eens uit te proberen Nl. 3CMC, en 2 samples gratis erbij 5MMPA en 3-MEC. Nu willen ze natuurlijk mij ergens weer hooked aan krijgen. En hopen ze dat ik ze helemaal leeg koop met die nieuwe dingetjes, maar ben altijd juist altijd nieuwsgierig naar iets nieuws. Vind dat spannend, ben altijd weer benieuwd wat het nu weer gaat brengen. Psychonautje in de dop dus.
3CMC ben ik eerst maar eens gaan proberen. Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek. Nog nooit eerder gehad. Vond het belachelijk vies smaken al bij de allergietest (neem een klein likje en wacht ff uurtje af als ik nieuws probeer - better be safe than sorry) dus maar bommetje geprobeerd.
Stond >150 mg voor 75 kg, ben zelf 110 dus ben op 200 mg gaan zitten. Bij 3-MMC zit ik meestal toch de helft lager.
Hmm, meer een schok van energie, geen " vaagheid" zoals bij 3-MMC en wel wat euforie. Voelde me goed en energiek. Eindoordeel lichte stim, en lichte euforie - zwakke 3-MMC - wel ook veel minder bijwerkingen. eigenlijk bijna geen, nu vond ik 3-MMC al niet echt zware bijwerkingen geven. Koude handen en voeten, ach elektrische kacheltje, dikke sokken aan, warme choca, no worries there.
3-CMC neigt meer naar 2-FMA bijna. In ieder geval geen koude handen en voeten, dus dat is fijn. Kan me voorstellen dat mensen hier 6-APB of XTC bijnemen en dit als opwarmertje pakken. Aangezien euforie (waarschijnlijk werkt 3-CMC minder op de serotonine) licht aanwezig was. Ik ben altijd erg gevoelig voor bijwerkingen, dus ik merk meestal gelijk of iets heel erg slecht voor je is. Bijvoorbeeld BK-EBDP (etylone of zo was dat) was geweldig euforisch, maar ontzettend zwaar in de dagen daarna. Dat was het gewoon niet meer waard. Een hele week ziek (3 x zo erg XTC zeg maar)
Nu had ik gelezen dat je bij 3-CMC beter kon pluggen, nou had ik dat nog nooit gedaan bij 3-MMC dus echt vergelijking kan ik hier helaas niet maken.
Zelfde en toen was de euforie wel wat hoger, ook de drang naar seks was hoger. Leek al meer op 3-MMC alleen zonder de vaagheid, bleef helder.
Hmm, helaas geen verlijking met 3MMC omdat ik dat nooit geplugd heb. Waarschijnlijk werkt pluggen beter. IV hier nooit bij geprobeerd, maar uit ervaring weet ik dat IV op alles echt 10 x beter werkt (doe dosering dus ook minstens 10 x lager). Pluggen had ik die ervaring eigenlijk niet zo, tot 3-CMC.
Dus TL;DR 3-CMC meer een stim oraal, en wel wat meer 3-MMC achtig anaal. Snuiven doe ik niet, vind ik helemaal niks met dit soort spullen. Houd niet van die brandende pijn. En heb ook geen zin om allerlei voorbereidingen te treffen met vaseline in je neus e.d. Is allemaal z'on gedoe en blijft een smerig gevoel.
De andere 2 moet ik nog proberen. Als je ervaringen met deze 2 hebt, graag delen. Of als mensen afraden omdat het gewoon allebei bocht is, mag ook. Wil wel wat proberen, alleen als veel mensen zeggen dat het niks is, dan heb ik er al geen zin meer an. Ga eerst de 5MMPA proberen (blijkbaar staat het ook bekend als mephedrene?), verwacht dat ik hier meer XTC/euforie gevoelens van zal krijgen, maar dat is puur op basis van de letters MDMA en 5-MMPA. Wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Een stuk kaas en een vaas zijn ook 2 verschillende dingen. ..
| a-PiHP Kristal Brokken Art.nr.: A-PIHP |
| Ethyl-Pentedrone Poeder Art.nr.: Ethyl-Pentedrone Poeder |
| Sleepwell Tea CBD Infused 25gr Art.nr.: Sleepwell Tea CBD Infused 25gr |
| Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram) Art.nr.: Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram) |
| 3-CMC Kristalbrokken Art.nr.: 3-CMC Kristalbrokken |
| 3-CMC Pellets 180mg Art.nr.: 3-CMC Pellets 180mg |
| 2-MMC kristalpoeder Art.nr.: 2-MMC kristalpoeder |
| Kratom Super Bentuangie - 25 gram Art.nr.: Kratom Super Bentuangie - 25 gram |
Zou dan toch op de heroïne of Flaka overstappen. Breekt zo lekker de week hahah
Kan ik me wel in vinden. Ga dan echt keihard op 100-120 geplugd.3-cmc is gewoon echt anders (vind het op de juiste dosis en ROA lekkerder als 3-mmc en 4-mmc. Maar dat is vanaf 150 mg pas.
Nee, maar de ban van 3mmc was voor mij net DE trigger om mijn drugsgebruik drastisch aan te passen.Want? Zou dat te verslavend voor je werken?
3 mmc was mijn middel iig niet...
Huh??? Was jij niet tegen RC’s?Tsja, het vinden van een uberdrug zogezegd behoort tot de mogelijkheden.
Maar ook het tegen het lijf lopen van een minor drug....zo heb ik na naarstig zoeken nog geen betere en lekkerdere drug gevonden na 2fdck. Ik denk ook dat deze er niet is in de RC hoek...
The voice of reality ...🙏🏼🍀Een advies om op de smack over te gaan.
Of flakka.
Meent @Jay030 dit nou.
Op heroïne overgaan kan ik nou eenmaal geen goed idee vinden. Nee.
Breekt de week, ja, maar straks breekt dit nog veel meer. Doe maar niet ...is beter voor je.
Dit heb ik altijd gedaan. Alleen in de hash richting, dus betere en lekkerdere soorten zoeken, maar niet in de andere harddrug richting.The voice of reality ...🙏🏼🍀
Nu ik .. Jezus, nee, je grenzen verlegen is verslaving, op zoek naar beter en meer.
Nu wordt ik nieuwsgierig. Een echte die hard,. Vertel? Als je wilt?es wijzer dan de die hards zoals ik . Herpak jezelf op tijd.
30 jaar cocaine en blowen 32 jaar? Misbruik, vanaf 17 jaar? Die hard dus met recht. XDit heb ik altijd gedaan. Alleen in de hash richting, dus betere en lekkerdere soorten zoeken, maar niet in de andere harddrug richting.
Nu wordt ik nieuwsgierig. Een echte die hard,. Vertel? Als je wilt?
Kom je nu mee.... Had dat ff eerder gezegd...Nee, maar de ban van 3mmc was voor mij net DE trigger om mijn drugsgebruik drastisch aan te passen.
Waar ik vroeger elke week drugs nam kan ik nu stellen dat het nog maar eens op 2/3maand voorvalt.
Heb ook altijd heel bewust de RC markt zoveel mogelijk vermeden ( op een bepaald aantal na) omdat ik niet plots een über drug wou ontdekken.
BZ? Is dat niet overwogen als chemisch wapen??3-quinuclidinylbenzilaat (3-Quinuclidinyl benzilate)...is een goed alternatief voor 3 MMC 😱👽👾
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."