Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatieven voor 3-MMC aan het zoeken

Alternatieven voor 3-MMC aan het zoeken

64 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees hier hele tijd wat niet in de buurt komt van 3mmc , maar wat komt er dan wel in de buurt van 3mmc op seksueel gebied?
Moet idd zeggen dat 3cmc wel een andere en zwakkere variant is van 3mmc. Hoe kun je zeg maar 4fma vergelijken met 3mmc? of iets wat toch wel echt in de buurt komt. Iemand antwoord aub?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr. Digger zei:
3-quinuclidinylbenzilaat
Klik om te vergroten...
Leuk, samen een keer doen? Ik zorg voor drank, eten, muziek en locatie. Jij brengt de stuff.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nickje zei:
BZ? Is dat niet overwogen als chemisch wapen??
Klik om te vergroten...
Bz is een extreem zwaar tripmiddel ( Datura effect )
Gebruik voor oorlogvoering ( invalide ,coma ,trip effect) 🚀
3-quinuclidinylbenzilaat

3-quinuclidinylbenzilaat ( QNB ) — IUPAC-naam 1-azabicyclo[2.2.2]octan-3-ylhydroxy(difenyl)acetaat ; Amerikaanse legercode EA -2277 ; NAVO -code BZ ; Sovjetcode Substantie 78 [1] — is een reukloos en bitter smakend militair invaliderend middel . [2] BZ is een antagonist van muscarine-acetylcholinereceptoren waarvan de structuur de ester van benzilzuur is met een alcohol afgeleid ............... Info Wikipedia...
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
newgemuser zei:
Lees hier hele tijd wat niet in de buurt komt van 3mmc , maar wat komt er dan wel in de buurt van 3mmc op seksueel gebied?
Moet idd zeggen dat 3cmc wel een andere en zwakkere variant is van 3mmc. Hoe kun je zeg maar 4fma vergelijken met 3mmc? of iets wat toch wel echt in de buurt komt. Iemand antwoord aub?
Klik om te vergroten...
4-FMA neigt vergeleken met 3-MMC iets meer richting MDMA/XTC, maar is ook best stimulerend en werkt niet super lang (wel langer dan 3-MMC). Anyway, 3-MMC; s en blijft het mindere broertje van 4-MMC en zo is 4-FMA een soort minder getalenteerd broertje van 4-FA. Daarnaast merk ik dat, hoe lager het nummer, hoe minder tof het spul meestal is 4-MMC } 3-MMC } 2-MMC. Vaak blijft stimulatie wel in stand maar euforie en empathie zijn minder. Maar dit is gebaseerd op vele reviews die ik lees dus ik kan t niet "wetenschappelijk onderbouwen" o.i.d.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mr. Digger zei:
Bz is een extreem zwaar tripmiddel ( Datura effect )
Gebruik voor oorlogvoering ( invalide ,coma ,trip effect) 🚀
3-quinuclidinylbenzilaat

3-quinuclidinylbenzilaat ( QNB ) — IUPAC-naam 1-azabicyclo[2.2.2]octan-3-ylhydroxy(difenyl)acetaat ; Amerikaanse legercode EA -2277 ; NAVO -code BZ ; Sovjetcode Substantie 78 [1] — is een reukloos en bitter smakend militair invaliderend middel . [2] BZ is een antagonist van muscarine-acetylcholinereceptoren waarvan de structuur de ester van benzilzuur is met een alcohol afgeleid ............... Info Wikipedia...
Klik om te vergroten...
Yup, ik las ook al zoiets... Maar heb je t serieus geprobeerd als drug in een lage dosis? Ben wel benieuwd. Klinkt spannend 😁
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Leuk, samen een keer doen? Ik zorg voor drank, eten, muziek en locatie. Jij brengt de stuff.
Klik om te vergroten...
Het feestje kan beginnen 😀...
Rammen !!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als stim zou ik je gewoon 6APB en ook 4-FMA dik kunnen aanbevelen, mr niet als 3mmc vervanger, ze zijn beide gewoon vetter, potenter en geven je gewoon meer, met 6apb op kop😁
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Als stim zou ik je gewoon 6APB en ook 4-FMA dik kunnen aanbevelen, mr niet als 3mmc vervanger, ze zijn beide gewoon vetter, potenter en geven je gewoon meer, met 6apb op kop😁
Klik om te vergroten...
En wat met 3-mec ook goed voor sex stimulans of?
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn eerste keren met 3mmc slammen. Waren super. Ging echt van top tot teen door je heen.een echt super en geil gevoel. Zo erg zelfs dat in de rush de sexuale activiteiten super waren. Nu met 3cmc was het begin goed maar niet te vergelijken met 3mmc.(je mist iets) de tintelingen zijn minder. Meer een rode kop en slaat een beetje op je longen.. Zoek eigenlijk die rush weer. Weet niet of 4fma of 3mec deze wel geven. Ieder geval meer en beter dan 3cmc. Iemand ervaring met die 2?
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#10
newgemuser zei:
Mijn eerste keren met 3mmc slammen. Waren super. Ging echt van top tot teen door je heen.een echt super en geil gevoel. Zo erg zelfs dat in de rush de sexuale activiteiten super waren. Nu met 3cmc was het begin goed maar niet te vergelijken met 3mmc.(je mist iets) de tintelingen zijn minder. Meer een rode kop en slaat een beetje op je longen.. Zoek eigenlijk die rush weer. Weet niet of 4fma of 3mec deze wel geven. Ieder geval meer en beter dan 3cmc. Iemand ervaring met die 2?
Klik om te vergroten...
4fma vond ik vrij heftig, hardkloppingen, hoofdpijn, duizelig en zweten. Roa was via de neus maar een bommetje gaf me hetzelfde gevoel. Geen lekkere rush. 3cmc heb ik enkele keren de kans gegeven, neus en bom. Beschrijf het een beetje zoals jij het ook ervaart. 3mec en 2mmc vind ik wat dat betreft meer rushy en persoonlijk meer in de buurt van 3mmc komen. 3mma vond ik te caustic aanvoelen, maar daar ging ik zo 2 dagen op door.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inhoudsopgave zei:
4fma vond ik vrij heftig, hardkloppingen, hoofdpijn, duizelig en zweten. Roa was via de neus maar een bommetje gaf me hetzelfde gevoel. Geen lekkere rush. 3cmc heb ik enkele keren de kans gegeven, neus en bom. Beschrijf het een beetje zoals jij het ook ervaart. 3mec en 2mmc vind ik wat dat betreft meer rushy en persoonlijk meer in de buurt van 3mmc komen. 3mma vond ik te caustic aanvoelen, maar daar ging ik zo 2 dagen op door.
Klik om te vergroten...
ok , dank je voor je update, ik heb nu 4-fma gekocht, kijken hoe het bij mij werkt, en ik hoor idd meer over 3-mec. dat ook eens bestellen en kijken hoe dat werkt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor mij werkte freebase mdphp. Ik gebruikte 3mmc voor seks. Dan raakte ik ontremd en daar werd ik een soort van De Boesselaere van.
Na het Chinezen van freebases mdphp was ik aangenaam verrast dat mijn penis het nog deed.

Weet verder niet of ik het aan kan raden. dat oproken van dat rode poeder was rete raar en rete ´junkie´.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb gister 4-fma geprobeert, maar niks van een rush, ,daarn nog wat anal genomen, voelde me lichaam wel zweven hehe , maar vandaag loom ,trillende benen ,en regelmatig zweten ,, ,Nee 4-fmavalt tegen
A
AlecLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mm
A
AlecLid
01-01-2024, 00:00
#15
3mmc bedoel ik
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Megadude zei:
Trouwens ik gebruik voor seks liever 2C-B-FLY of GHB
Klik om te vergroten...
Moet je dan persé gebruiken om seks te hebben?

Lid 153047 zei:
3-quinuclidinylbenzilaat (3-Quinuclidinyl benzilate)...is een goed alternatief voor 3 MMC 😱👽👾
Klik om te vergroten...
Nooit van gehoord.. beste vervanger voor 3m is toch gewoon oldskool mdma lol, waarom zou je gaan kloten met nieuwe soorten drugs. Maarja, ben beetje chagie dus zal niet teveel haten.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#17
Megadude zei:
Ik ben eens gaan kijken voor een alternatief voor 3-MMC, aangezien ik altijd wel wat anders wil proberen.

Nu heb ik via een vendor een aanbieding gekregen voor 3 verschillende om eens uit te proberen Nl. 3CMC, en 2 samples gratis erbij 5MMPA en 3-MEC. Nu willen ze natuurlijk mij ergens weer hooked aan krijgen. En hopen ze dat ik ze helemaal leeg koop met die nieuwe dingetjes, maar ben altijd juist altijd nieuwsgierig naar iets nieuws. Vind dat spannend, ben altijd weer benieuwd wat het nu weer gaat brengen. Psychonautje in de dop dus.

3CMC ben ik eerst maar eens gaan proberen. Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek. Nog nooit eerder gehad. Vond het belachelijk vies smaken al bij de allergietest (neem een klein likje en wacht ff uurtje af als ik nieuws probeer - better be safe than sorry) dus maar bommetje geprobeerd.

Stond >150 mg voor 75 kg, ben zelf 110 dus ben op 200 mg gaan zitten. Bij 3-MMC zit ik meestal toch de helft lager.

Hmm, meer een schok van energie, geen " vaagheid" zoals bij 3-MMC en wel wat euforie. Voelde me goed en energiek. Eindoordeel lichte stim, en lichte euforie - zwakke 3-MMC - wel ook veel minder bijwerkingen. eigenlijk bijna geen, nu vond ik 3-MMC al niet echt zware bijwerkingen geven. Koude handen en voeten, ach elektrische kacheltje, dikke sokken aan, warme choca, no worries there. :blush:

3-CMC neigt meer naar 2-FMA bijna. In ieder geval geen koude handen en voeten, dus dat is fijn. Kan me voorstellen dat mensen hier 6-APB of XTC bijnemen en dit als opwarmertje pakken. Aangezien euforie (waarschijnlijk werkt 3-CMC minder op de serotonine) licht aanwezig was. Ik ben altijd erg gevoelig voor bijwerkingen, dus ik merk meestal gelijk of iets heel erg slecht voor je is. Bijvoorbeeld BK-EBDP (etylone of zo was dat) was geweldig euforisch, maar ontzettend zwaar in de dagen daarna. Dat was het gewoon niet meer waard. Een hele week ziek (3 x zo erg XTC zeg maar)

Nu had ik gelezen dat je bij 3-CMC beter kon pluggen, nou had ik dat nog nooit gedaan bij 3-MMC dus echt vergelijking kan ik hier helaas niet maken.
Zelfde en toen was de euforie wel wat hoger, ook de drang naar seks was hoger. Leek al meer op 3-MMC alleen zonder de vaagheid, bleef helder.

Hmm, helaas geen verlijking met 3MMC omdat ik dat nooit geplugd heb. Waarschijnlijk werkt pluggen beter. IV hier nooit bij geprobeerd, maar uit ervaring weet ik dat IV op alles echt 10 x beter werkt (doe dosering dus ook minstens 10 x lager). Pluggen had ik die ervaring eigenlijk niet zo, tot 3-CMC.

Dus TL;DR 3-CMC meer een stim oraal, en wel wat meer 3-MMC achtig anaal. Snuiven doe ik niet, vind ik helemaal niks met dit soort spullen. Houd niet van die brandende pijn. En heb ook geen zin om allerlei voorbereidingen te treffen met vaseline in je neus e.d. Is allemaal z'on gedoe en blijft een smerig gevoel.

De andere 2 moet ik nog proberen. Als je ervaringen met deze 2 hebt, graag delen. Of als mensen afraden omdat het gewoon allebei bocht is, mag ook. Wil wel wat proberen, alleen als veel mensen zeggen dat het niks is, dan heb ik er al geen zin meer an. Ga eerst de 5MMPA proberen (blijkbaar staat het ook bekend als mephedrene?), verwacht dat ik hier meer XTC/euforie gevoelens van zal krijgen, maar dat is puur op basis van de letters MDMA en 5-MMPA. Wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Een stuk kaas en een vaas zijn ook 2 verschillende dingen. ..
Klik om te vergroten...
Je hebt me misschien geholpen aan het middel waar ik nu echt naar op zoek ben. Een middel dat euforie zou schenken (als ik het voel.... Something in my brain locks it, alles wat ik al heb geprobeerd gaf me geen euforie, in een uitzonderlijke zaak wel "rust" innerlijk.... Was wel de moeite maar te duur om zelf te kopen, en als er euforie geadverteerd wordt samen met sterke stimulatie/energie dan voel ik gewoon geen euforie en blijf ik gewoon stekelang wakker, wordt ik niet moe..... val zeker niet in feestmodus. Mijn slaap is belangerijk maar ik zoek wel eens een verlichtend genotsmiddel dat me niet te lang wakker houdt. Ik feest ook wel eens graag maar ik hou die dingen dan liever voor die gelegenheden. Recreatief zoek ik het meest euforische middel, liefst een dat op mij werkt met de minst lang durende opgefokte/oppeppend effect.

'k heb sinds vandaag 3-CMC liggen en 3-MEC. Ik zal er zo meteen. 5MMPA heb ik ook maar dat blijkt ook weer erg lang te duren.... Thanks for the tip! Zoveel mensen hebben er hier kritiek op, en mss terecht omdat zij meer iets actiefs zoeken. I'm just a weird case that needs and wants rest, not to be pepped up... raar genoeg maakt speed me super rustig, maar weer 2 dagen wakker he....

Experimenten voor overdag, en graag ontspannen gaan slapen (natuurlijk met tussenpozen, ik werk ook nog en heb om de 2 weken de kinderen)

a-PiHP Kristal Brokken
Art.nr.: A-PIHP
Ethyl-Pentedrone Poeder
Art.nr.: Ethyl-Pentedrone Poeder
Sleepwell Tea CBD Infused 25gr
Art.nr.: Sleepwell Tea CBD Infused 25gr
Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram)
Art.nr.: Indian Spirit - Mulungu 10x Extract (5 gram)
3-CMC Kristalbrokken
Art.nr.: 3-CMC Kristalbrokken
3-CMC Pellets 180mg
Art.nr.: 3-CMC Pellets 180mg
2-MMC kristalpoeder
Art.nr.: 2-MMC kristalpoeder
Kratom Super Bentuangie - 25 gram
Art.nr.: Kratom Super Bentuangie - 25 gram
Dus ik ga nu een 5 gram kratom innemen en 3-cmc 180 pelletje (normaal snuif ik liever maar gezien het crystal is zal het wat pijn doen... meestal kan ik ertegen maar had vandaag al eens iets heftigs binnen).

Overdag is een kleine dosis nep m'n lieverlingetje.

Ik bevestig mijn bevindingen :)
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#18
I said it plenty of times but Imma keep saying it..blijf alsjeblieft van die troep af.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ook een gram 3cmc aangeschaft om te kijken of het in de buurt kwam van 3mmc. Hier mijn bevindingen:

Voordelen
  • Het werkt ontnuchterend als je hebt gedronken, dus je wordt helderder en scherper als je een puntje neemt
  • Zin om te kletsen en contact
  • Meer energie, zin om dingen te doen
  • Geen euforie, maar wel socialer
  • Minder neiging om bij te pakken dan 3mmc
Nadelen
  • Het brandt als de tering tyfus in je neus, regelmatig een traanoogje te pakken (maar bijkomend voordeel is wel dat je dan minder vaak bijpakt)
  • Eigenlijk krijg je alleen extra energie van 3cmc en that’s it. Het is sterker dan een red bull en ik slaap de hele nacht niet als ik het heb genomen, maar heb daar verder geen kater of last van de dag erna
  • Het brandt als de tering tyfus.
Eigenlijk vind ik 3cmc wel een goed alternatief voor 3mmc, het is wat minder heftig en je krijgt er wel even een energie opdonder van en die heb ik soms nodig als ik aan het borrelen ben. En omdat het zo’n pijn doet in je neus pak je minder vaak bij, dus een klein puntje voelt al als genoeg voor een langere tijd. Ik vind snuiven gewoon heerlijk, dus dan geeft dit je net wel even een extra zetje voor een leuke avond!
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijk die nieuwe dingetjes zijn blijkbaar allemaal meer stimulerend. 3-CMC herken ik alle ervaringen wel. Het is wel een leuke en goedkope stim. Mensen die een beetje verlegen zijn met vreemde mensen (en wie is dat niet) zouden 3-CMC wel een beetje kunnen gebruiken. En je kunt er wel wat meer doorhalen. Het fijnste ervan vind ik dat ik helemaal geen bijwerkingen tijdens of daarna. Geeft wel aan dat 3-CMC niet echt sterk is.

De sterkste stimulant en euforiaan (is dat een echt woord) vond ik nog wel bk-EBDP, echt 12 uur totale superfun, ik was (waarschijnlijk voelde mij) een dansgod op een festival (ja, dat is inderdaad al heel lang geleden nu) 6-APB is ook lang alleen veel rustiger! Alleen de dip was echt het ergste ever (een hele week zwak en misselijk). Met 6-APB heb ik wel iets last, alleen veel en veel minder en ook minder dan bij MDMA.

Van de 3, 3-MEC, 3-CMC en 5MMPA, vond ik 5-MMPA ik eigenlijk zelf het meest leuk. Vooral omdat ik de "gift of gab" ermee kreeg. Met andere woorden je praat iemand de oren van zijn kop. Dus die die ander moet dat natuurlijk wel leuk (blijven) vinden. Volgende stap is 4-MEC dat schijnt meer euforisch te zijn. Dus dan zou je denken 3-CMC en 4-MEC 50/50 en dan zijn we er? Hmmmm,my psychonaut brain is challenged....:tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."