Maakt niet uit :P Zit atm lekker af te kicken van broma :/ Mg, eigen domme schuld. Van pyra nu wel volledig afgekickt na een korte terugval
![:)]()
Maar clona was echt zo heftig bij jou? Kreeg altijd blackouts maar tefte nooit in slaap, miss omdat 'k het met o-dsmt nam en je daar wakker van blijft, naja ik iig (disclaimer, doe die combi niet na moest er 1 keer van kotsen en had het geluk dat 'k nog wakker was anders was 'k ws de pijp uit nu)
Kenda, eerst jaren Zolpidem (op voorschrift) en da gaan misbruiken na enkele jaren en daar toen al ferme blackouts op gehad en dingen ni terug vinden of op de zotste plaatsen. Dat tegen arts gezegd, dak da ni meer wou.
Maar dan wel wa later benzo rc's uitgebreid gaan testen en meer n meer gaan gebruiken.
Keb al afkickperiode achter de rug (kort mr heftig, was er snel genoeg bij) van Etizolam en Flualprazolam, waar ik eerste kwartaal v dit jaar verslaafd aan was, dagelijks, craving, mixen. En zieke blackouts en dingen terug vinden, te zot om op te noemen.
Nu vooral Bromazolam, maar ook Flubromazepam en Flunitrazolam, mr laat ik dagen, soms week tussen, soms langere periode zonder, nu ist wel weer net wat vaker, maar dagelijks, al lang niet meer.
Bwa Clonazolam, da was voor mij echt ne lamlegger, ask da nam, moest ik zien dak snel n makkelijk mn bedje in kon, want er was geen come-up ofzo, binnen halfuur, lam iet en sliep ik ook echt 10u op n zeker ni benzo fris wakker 🙃
Jua ké in combo met O-DSMT? Heb ik enkel 2 x slechte ervaringen mee gehad, waarvan 1x echt 8u-10u mega misselijk, 8 x weten gaan overgeven, hevige buikkrampen, zweten, trillen, de hel🤮 Tramadol kende ik dan al langer en is wel veel chiller, mr indd slaap ik ook eerder kort en licht op.