Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazelam vs pyrazolam

Bromazelam vs pyrazolam

66 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Practuna zei:
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.

Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
Klik om te vergroten...
Ja das niet lekker nee, maar ik slik het gewoon door dus geen idee. 6mg is wel veel dus mag ook wel dat je daar wat van voelt
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Practuna zei:
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
Klik om te vergroten...
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
Klik om te vergroten...
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Practuna zei:
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel
Klik om te vergroten...
Dissociatieven zijn een drug of choice, you love it or hate it. Wat bedoel je met prippy gevoel?
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wanneer ik net wat te veel had genomen (nasaal) kon ik nog al rare gedachte gang krijgen maar zolang het op lage dosis bleef gaf het een aangenaam alcohol-achtig gevoel (waar ik naar op zoek ben) helaas zit daar een dunne lijn tussen, het is lastig te dosering, btw vond het dit gebeurde minder snel in gezelschap van mijn buurman.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
Klik om te vergroten...
Pellets zwaar underdosed, wat opzoekwerk gedaan, weet de dosis nu niet exact meer uit het hoofd, maar werd voorgeschreven rond de 30-40mg ofzo.
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)…
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bromazolam 3mg vind ik best fijne benzo, word er chill rustig van, om dan binnen anderhalf uur lekker te slapen tussen 6-8u en fris wakker.

Pyrazolam heb ik nog niet apart genomen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat deze niet zo'n inslaper was. Maar toen ik deze anflderhalf u later nam op Flubromazolam, viel ik als een blok in slaap in de sofa, met tv n lichten nog aan.
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#10
A_Lad_Insane zei:
Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)…
Klik om te vergroten...

Nou, toen ik na 2,5 uur nog niet sliep, heb ik toch die 2e pyrazolam maar genomen. Even wat geinige filmpjes gekeken buiten want ik wilde nog even roken. Daarna weer naar bed (m’n vriendin sliep al uren als een roosje)… Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren, behalve dat ik om 13.00 uur wakker werd, heerlijk geslapen, maar m’n bril nog op m’n kop en telefoon naast m’n kussen in plaats van aan de oplader…

Lekkere slaappartij hoor, maar toch ook wel weer ‘heavy’… Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.


A_Lad_Insane zei:
Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren,
Klik om te vergroten...
Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes…

A_Lad_Insane zei:
Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
Klik om te vergroten...
En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
A
A_Lad_InsaneLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.



Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes…


En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

Resultaten voor zoekopdracht: Bromazolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

No worries! Ik lees me altijd wel in voordat ik iets gebruik. Dat zal ik zeker ook doen met Bromazolam. :)

Maar dank voor je waarschuwing!
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb pyrazolam juíst ervaren als fijne kalmte waarna ik vrij snel heerlijk in slaap viel. Ook na meerdaags gebruik (die 20 a 25 stuks was 20 a 25 dagen lekker in slaap vallen -doe dit me niet na!) geen gekke roes in de ochtend. Bromazolam was bij mij snoeihard slapen. Ook totale dufheid bij het 's ochtends wakker worden. Daar is genoeg over te vinden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.

En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:
Klik om te vergroten...
Ivm Pyrazolam had ik dat ook zo begrepen, uit ervaringen en drugsinfo-sites.

Ja kan mr vr mezelf spreken natuurlijk en 3mg is ook de dosis/pellet. En die 3mg heeft steeds goed gewerkt. Ik lees ook regelmatig, dat velen dit een lamlegger vinden en té.
Oké ik ga nu ff een té ferme stim periode door en is m'n benzo gebruik navenant de hoogte ingegaan.
Maar tot 2 maand geleden, elke keer ik 3mg Bromazolam nam was dit telkens hetzelfde gewenste effect, binnen anderhalf uur, waar je je wat licht gelukzalig voelt, dan de moeheid voelt optreden en lekker bedje inkruipt en na 6-8u fris wakker bent.
Maar het punt is altijd, kijk nr jezelf en je gebruik en uw gewenning die daar mee gemoeid gaat. En sowieso, bij nieuwe drug laag beginnen en zeker bij benzo's is dit zeer v toepassing, tussen 1mg kan serieus verschil liggen in effecten.

Als ik zie wat Etizolam, Flualprazolam met mij deden...Zo is elke drug subjectief.
5-MAPB wordt door velen de hemel ingeprezen, terwijl ik dit pure trash vond.
Sommige snuiven 1gr 4fma, kben nog nooit over mijn 130mg gegaan.

Ik ben zelf opt slechte padje qua stimgebruik, nier zozeer in de dosis/x, gewoon té vaak...
T
ToverbolLid
01-01-2024, 00:00
#15
nausea zei:
Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg 🥰 Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen:rolleyes:. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed :) Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.

Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha
Klik om te vergroten...
Vroeg op moet 😅
Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Toverbol zei:
Vroeg op moet 😅
Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda
Klik om te vergroten...
Snap @nausea zn bericht ook niet helemaal. Langs de ene kant vind ie Bromazolam een echte lamlegger, maar benzo's die bij mij als lamlegger werken, daar word ik niet vroeg en best fris wakker van.
En vergelijkt ie Pyrazolam nu met Clonazolam? Bromazolam zou juist eerder in de buurt komen van Clonazolam. Al was Clonazolam vr mij dan wel meer een lamlegger dan Bromazolam.

En @nausea een benzo neem je toch vooral om sneller en beter te slapen of als ge kei onrustig en angstig zé. Maar recreatief is daar toch geen reet aan. Ik nam lange tijd Zolpidem, met de 'max 3 dagen achtereen en minimum 2 dagen zonder regel'. Dit werkte 1ste tot 2de j perfect als slaapmiddel, 3de jaar ook nog best werkend. Maar vanaf 4de jaar, werd ik wel chill n wat zorgeloos, maar het echte slaapeffect verminderde en verdween...da vond ik just zo frustrerend, slaappil pakken waarbij ge ni of met veel moeite, van in slaap valt, mr wel chill wakker blijft. Echt neem dan ne disso zoals 2FDCK of 3MeO pcp, dan edde een echte roes of trip😜
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
Snap @nausea zn bericht ook niet helemaal. Langs de ene kant vind ie Bromazolam een echte lamlegger, maar benzo's die bij mij als lamlegger werken, daar word ik niet vroeg en best fris wakker van.
En vergelijkt ie Pyrazolam nu met Clonazolam? Bromazolam zou juist eerder in de buurt komen van Clonazolam. Al was Clonazolam vr mij dan wel meer een lamlegger dan Bromazolam.

En @nausea een benzo neem je toch vooral om sneller en beter te slapen of als ge kei onrustig en angstig zé. Maar recreatief is daar toch geen reet aan. Ik nam lange tijd Zolpidem, met de 'max 3 dagen achtereen en minimum 2 dagen zonder regel'. Dit werkte 1ste tot 2de j perfect als slaapmiddel, 3de jaar ook nog best werkend. Maar vanaf 4de jaar, werd ik wel chill n wat zorgeloos, maar het echte slaapeffect verminderde en verdween...da vond ik just zo frustrerend, slaappil pakken waarbij ge ni of met veel moeite, van in slaap valt, mr wel chill wakker blijft. Echt neem dan ne disso zoals 2FDCK of 3MeO pcp, dan edde een echte roes of trip😜
Klik om te vergroten...
Ben een meid lol, maareh word zelf iig altijd prima fris wakker na broma, zal wel aan mij liggen. Krijg van wiet nog een grotere 'kater' 's ochtends :P Haal zelf vaak plezier uit benzo's, hou van dat zorgeloze.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nausea zei:
Ben een meid lol, maareh word zelf iig altijd prima fris wakker na broma, zal wel aan mij liggen. Krijg van wiet nog een grotere 'kater' 's ochtends :P Haal zelf vaak plezier uit benzo's, hou van dat zorgeloze.
Klik om te vergroten...
Sorry meid😆 Ik word ook best fris wakker op Bromazolam, mr ervaar dit niet als lamlegger. Clonazolam, is/was pakken en bam weg, niks fase van chille zorgeloze gevoel. Pyra werkt vr mij ook totaal niet als slaapmiddel, braaf relaxmiddeltje🙂 Da's u goe recht se, voor mij is het recreatieve effect gewoon veel te minnetjes ivm andere stofjes.😄
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nihilist88 zei:
Sorry meid😆 Ik word ook best fris wakker op Bromazolam, mr ervaar dit niet als lamlegger. Clonazolam, is/was pakken en bam weg, niks fase van chille zorgeloze gevoel. Pyra werkt vr mij ook totaal niet als slaapmiddel, braaf relaxmiddeltje🙂 Da's u goe recht se, voor mij is het recreatieve effect gewoon veel te minnetjes ivm andere stofjes.😄
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit :P Zit atm lekker af te kicken van broma :/ Mg, eigen domme schuld. Van pyra nu wel volledig afgekickt na een korte terugval :) Maar clona was echt zo heftig bij jou? Kreeg altijd blackouts maar tefte nooit in slaap, miss omdat 'k het met o-dsmt nam en je daar wakker van blijft, naja ik iig (disclaimer, doe die combi niet na moest er 1 keer van kotsen en had het geluk dat 'k nog wakker was anders was 'k ws de pijp uit nu)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Maakt niet uit :P Zit atm lekker af te kicken van broma :/ Mg, eigen domme schuld. Van pyra nu wel volledig afgekickt na een korte terugval :) Maar clona was echt zo heftig bij jou? Kreeg altijd blackouts maar tefte nooit in slaap, miss omdat 'k het met o-dsmt nam en je daar wakker van blijft, naja ik iig (disclaimer, doe die combi niet na moest er 1 keer van kotsen en had het geluk dat 'k nog wakker was anders was 'k ws de pijp uit nu)
Klik om te vergroten...
Kenda, eerst jaren Zolpidem (op voorschrift) en da gaan misbruiken na enkele jaren en daar toen al ferme blackouts op gehad en dingen ni terug vinden of op de zotste plaatsen. Dat tegen arts gezegd, dak da ni meer wou.

Maar dan wel wa later benzo rc's uitgebreid gaan testen en meer n meer gaan gebruiken.

Keb al afkickperiode achter de rug (kort mr heftig, was er snel genoeg bij) van Etizolam en Flualprazolam, waar ik eerste kwartaal v dit jaar verslaafd aan was, dagelijks, craving, mixen. En zieke blackouts en dingen terug vinden, te zot om op te noemen.

Nu vooral Bromazolam, maar ook Flubromazepam en Flunitrazolam, mr laat ik dagen, soms week tussen, soms langere periode zonder, nu ist wel weer net wat vaker, maar dagelijks, al lang niet meer.

Bwa Clonazolam, da was voor mij echt ne lamlegger, ask da nam, moest ik zien dak snel n makkelijk mn bedje in kon, want er was geen come-up ofzo, binnen halfuur, lam iet en sliep ik ook echt 10u op n zeker ni benzo fris wakker 🙃

Jua ké in combo met O-DSMT? Heb ik enkel 2 x slechte ervaringen mee gehad, waarvan 1x echt 8u-10u mega misselijk, 8 x weten gaan overgeven, hevige buikkrampen, zweten, trillen, de hel🤮 Tramadol kende ik dan al langer en is wel veel chiller, mr indd slaap ik ook eerder kort en licht op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."