#1
Alsof jij het bij één dosis 3-MMC kunt houden. Zeer slecht plan. Jij gaat los en meldt je ziek.
Dan krijg je het Pringles® effect!ga het vooral niet snuiven (de werking duurt dan wel minder lang de cravings zijn veel erger)
Het schijnt dat jarenlange methamphetamine gebruikers ook prima 's avonds kunnen slapen... maar niet als je net begint.Als je echt stopt met nemen om 22u45 kun je (prima) slapen om 5u.
Waarschijnlijk zelfs iets vroeger al.
De grote uitdaging wordt om ook effectief niks meer bij te nemen.
*Ikzelf sliep altijd bijna 2u30 na laatste inname.
GL.
Ik ben een brave gebruiker tov anderen hoor.Het schijnt dat jarenlange methamphetamine gebruikers ook prima 's avonds kunnen slapen... maar niet als je net begint.
Dat lijkt me een érg slecht advies.dit is geen advies
maar mocht je echt een stimulantie zoeken die over de top is in mijn ervaring dan
is pyro's
Als TS het al moet vragen, moeten wij ons afvragen of TS dat al zou kunnen.Ik ben een brave gebruiker tov anderen hoor.
3mmc levert mij gewoon niet de stimulatie op die andere middelen wel hebben.
Dan kun je ons beter niet om advies vragen lijkt me.Verstandig is het waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso naar dat feest. En ik ga sowieso wel wat gebruiken. Alleen de vraag wat en hoeveel en hoelaat.
Je luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.Je luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.
Joh, da’s gewoon z’n verslaafdenbrein op zoek naar bevestiging. Jammer voor Koekert dat wij hem de waarheid vertellenJe luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.
Allemaal leuk berekend, maar je krijgt toch wel last van cravings en dan denk je 'fuck it' en dan zit je alsnog met drugskop op werk.Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn.Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.
Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.Als je alleen maar je gebruik wilt rationaliseren plaats dan de volgende keer gewoon niks😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."