Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na 3-MMC?

Slapen na 3-MMC?

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
daarom moet je het ook niet zo zien, het was meer bedoeld om een voorbeeld te geven

ga dus vooral niet beginnen met pyro dat is pas echt een slipperly slope


sorry als ik hiermee onbedoeld verkeerd advies geef
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ik ben een brave gebruiker tov anderen hoor.


3mmc levert mij gewoon niet de stimulatie op die andere middelen wel hebben.
Klik om te vergroten...
Als TS het al moet vragen, moeten wij ons afvragen of TS dat al zou kunnen.

Ik gok nee.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheRealKoekert zei:
Verstandig is het waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso naar dat feest. En ik ga sowieso wel wat gebruiken. Alleen de vraag wat en hoeveel en hoelaat.
Klik om te vergroten...
Dan kun je ons beter niet om advies vragen lijkt me.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheRealKoekert zei:
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
Klik om te vergroten...
Je luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik herken het wel hoor
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Je luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.
Klik om te vergroten...
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Je luistert niet naar adviezen van anderen. Doe je ding en vraag ons dan niets.
Klik om te vergroten...
Joh, da’s gewoon z’n verslaafdenbrein op zoek naar bevestiging. Jammer voor Koekert dat wij hem de waarheid vertellen :wink:
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vitamine c en magnesium doen wonderen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheRealKoekert zei:
Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn. :tearsofjoy: Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.

Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.
Klik om te vergroten...
Allemaal leuk berekend, maar je krijgt toch wel last van cravings en dan denk je 'fuck it' en dan zit je alsnog met drugskop op werk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheRealKoekert zei:
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
Klik om te vergroten...

Het zou wel vet zijn als dat lukt. Ik heb het alleen vaak niet zien slagen, dat is het vooral 😅
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anunnaki zei:
Als je alleen maar je gebruik wilt rationaliseren plaats dan de volgende keer gewoon niks😜
Klik om te vergroten...
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat verschilt per persoon fyi
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
TheRealKoekert zei:
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.
Klik om te vergroten...
Volgens mij wilde je dit ook weten, en nog meer.

“als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.”

Daar is ook wat advies over gegeven.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik laat wel weten hoe het gegaan is.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheRealKoekert zei:
Ik laat wel weten hoe het gegaan is.
Klik om te vergroten...
Vol verwachting klopt ons hart..
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal er geen gewoonte van maken maar het is allemaal goed gekomen. 22:40 110mg gesnoven en dat was alles wat ik bij had. Rond 03:00 was het voor mijn gevoel uitgewerkt. (Al is dat waarschijnlijk niet helemaal waar) 04:30 naar huis. 05:00 thuis. Nog even wat gegeten en gedronken en daarna heb ik gewoon zeker 2 uur kunnen slapen. En de volgende dag geen drugskop. Dus het kan wel ondanks dat het niet perse verstandig was. Ik had het ervoor over in ieder geval voor deze keer. Super leuke avond gehad. Had dat niet willen missen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheRealKoekert zei:
Ik zal er geen gewoonte van maken maar het is allemaal goed gekomen. 22:40 110mg gesnoven en dat was alles wat ik bij had. Rond 03:00 was het voor mijn gevoel uitgewerkt. (Al is dat waarschijnlijk niet helemaal waar) 04:30 naar huis. 05:00 thuis. Nog even wat gegeten en gedronken en daarna heb ik gewoon zeker 2 uur kunnen slapen. En de volgende dag geen drugskop. Dus het kan wel ondanks dat het niet perse verstandig was. Ik had het ervoor over in ieder geval voor deze keer. Super leuke avond gehad. Had dat niet willen missen.
Klik om te vergroten...
Ah oke nou das wel een nette tijd voor de laatste dosis. Mijn complimenten dan maar🤣

Fijn dat je het leuk hebt gehad.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
nette dosering ook, zo laag kon ik nooit houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."