Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-CL-PVP (AKA Flakka)

4-CL-PVP (AKA Flakka)

36 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#1
De day after kanje beter de 3 days after noemen, nog zeker 3 dagen onderinvloed geweest, niet geslapen.

Geen echte dip ervaren,

Mijn excuses dat de update zo lang duurde ;p

Still alive. Don't worry
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel eens wat MDPV en A-PVP uitgeprobeerd (en nog wat begraven liggen) puur om te kijken wat het nou precies doet. Best wel bizar dat de nasleep van een substantie vervelend genoeg kan wezen om je te laten bijdoseren, haha.

Heel makkelijk ook om de doseringen te onderschatten vergelijkbaar aan 4F-MPH, 10mg was gewoon al een heftige dosis. Kan me best voorstellen dat als een naïef persoon een mini lijntje van 20mg op snuift deze al snel gek kan worden hiervan.

Ik heb recent wat MD-PHP gekocht puur voor de verzameling en omdat het toch geen drol kost. Ik ben altijd wel fanatiek geweest met de stimulanten maar de PVs kan ik zonder enige moeite vanaf blijven. Maar vapen / dampen zou wel eens een ander verhaal kunnen wezen. :')

Van wat ik las over 4CL-PVP is dat deze vrij gelijkend is aan A-PVP maar wel iets minder wordt bevonden, deze zou ook een stuk minder prettig vapen werd gezegd.
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voorlopig niks meer door me neus jagen.

Had nog volgas 3 weken 3-mmc lopen snatsen terwel me neus al bij moest komen van een binge nasaal U-47700.

Kon zo de bloedkorsten/proppen eruit pulken:kots:

Wat ben ik toch scharmant, de spuit erin danmaar :rock:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot voor kort (een aantal weken terug) had ik nog nooit van dit spul gehoord.. net bij het google'n ontdekt dat het 'Flakka', en niet zoals ik had verstaan 'wakka wakka' heet :beer:.
Enfin, ik was vorige maand op een feestje in gesprek geraakt met een random dude. Deze jongen ging na een tijdje ouwehoeren ineens met wat zakjes, een eetlepel en zijn aansteker in de weer.
Ik zag dat hij op zijn lepel een bruinige substantie aanbracht en hier boven ging hangen met een glazen buisje in de mond geklemd. Op het moment dat die de lepel begon te verhitten, dacht ik "'t zal wel" en ben met andere mensen gaan praten.

Nu dan, wat mij redelijk aan het hart ging.. is dat die gast een half uur later, nog steeds met zijn lepel en aansteker druk was. Hij begon zich steeds meer en verder in elkaar gedoken terug te trekken in zijn hoekje.. de lepel en aansteker nu zo verkrampt en in een vreemde positie vasthoudend, dat het haast wat choquerends kreeg.
Ben na een tijd toch maar even naar hem toe gelopen om te vragen wat die nou precies aan het doen was.. De vermoeidheid in zijn stem bij het vertellen wat het was, plus het zeer herhaaldelijk opbrengen dat het 'echt, echt troep' zou zijn... heeft behoorlijk wat indruk achtergelaten.

Nu is het een feestscene die qua drugs bijna geheel uit veteranen bestaat. Men kent het klappen van de zweep en heeft inmiddels als functioneel te bestempelen 'verstandhouding' aangaande middelengebruik.
Al heb ik deze jongen niet eerder gesproken.. ik herken hem absoluut van gezicht, weet daarom dat die ook al flink wat jaren meedraait.
Door iemand van dit 'slag' ineens te zien worstelen met een nieuw middel, maakt dat ik er huiverig voor ben.

Dit keer geen verhaal vanuit mijn eigen ervaringen... maar toch moest ik even delen... dat dit een hobby met een 'zorgwekkend' randje zou kunnen zijn. :rock:
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ALLAD52 zei:
Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit.
Klik om te vergroten...

het leukste is nog dat de vendors het nog promoten als flakka ook nog hahaha
A
ALLAD52Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit.
I
InterUtrumqueLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erowido zei:
De day after kanje beter de 3 days after noemen, nog zeker 3 dagen onderinvloed geweest, niet geslapen.

Geen echte dip ervaren,

Mijn excuses dat de update zo lang duurde ;p

Still alive. Don't worry
Klik om te vergroten...

Wel gaan werken tussendoor? 3 Dagen is wel intens ^^
D
De-Amfeta-BoerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Erowido zei:
Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic,

De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes
Klik om te vergroten...
Even een vraag, ik zie dat dit al lang geleden is, maar ik heb nog niet heel lang geleden kennis leren maken met de cathinone.
En met wat jij hier zegt, moet de 4-cl-PVP dus totaaaal uit de boot vallen in het rijtje, (ik heb de nu verboden a-PHP ervaren en a-PHiP)
Want als ik een van die 2 gebruik (basen) dan hoef ik niet eens meer te blowen om snachts te slapen als het moet..
Meer een geestelijke stimulant, maar een fysieke ontspanner/downer, zo ervaarde ik het.
Dan ben ik wel een groot schalig amfetamine gebruiker (snuiven+slikken) en ligt mijn tolerantie mischien een beetje hoog voor stims, of zou het dan tog daaraan liggen

Ben benieuwd want als 3-cl-pvp het echte werk is ga wordt die gelijk in de winkelmand geworpen :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
De-Amfeta-Boer zei:
Even een vraag, ik zie dat dit al lang geleden is, maar ik heb nog niet heel lang geleden kennis leren maken met de cathinone.
En met wat jij hier zegt, moet de 4-cl-PVP dus totaaaal uit de boot vallen in het rijtje, (ik heb de nu verboden a-PHP ervaren en a-PHiP)
Want als ik een van die 2 gebruik (basen) dan hoef ik niet eens meer te blowen om snachts te slapen als het moet..
Meer een geestelijke stimulant, maar een fysieke ontspanner/downer, zo ervaarde ik het.
Dan ben ik wel een groot schalig amfetamine gebruiker (snuiven+slikken) en ligt mijn tolerantie mischien een beetje hoog voor stims, of zou het dan tog daaraan liggen

Ben benieuwd want als 3-cl-pvp het echte werk is ga wordt die gelijk in de winkelmand geworpen :)
Klik om te vergroten...
Troep.
D
De-Amfeta-BoerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Troep.
Klik om te vergroten...
Thnx, dat scheelt weer geld verspilling
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Ik heb wel eens wat MDPV en A-PVP uitgeprobeerd (en nog wat begraven liggen) puur om te kijken wat het nou precies doet. Best wel bizar dat de nasleep van een substantie vervelend genoeg kan wezen om je te laten bijdoseren, haha.

Heel makkelijk ook om de doseringen te onderschatten vergelijkbaar aan 4F-MPH, 10mg was gewoon al een heftige dosis. Kan me best voorstellen dat als een naïef persoon een mini lijntje van 20mg op snuift deze al snel gek kan worden hiervan.

Ik heb recent wat MD-PHP gekocht puur voor de verzameling en omdat het toch geen drol kost. Ik ben altijd wel fanatiek geweest met de stimulanten maar de PVs kan ik zonder enige moeite vanaf blijven. Maar vapen / dampen zou wel eens een ander verhaal kunnen wezen. :')

Van wat ik las over 4CL-PVP is dat deze vrij gelijkend is aan A-PVP maar wel iets minder wordt bevonden, deze zou ook een stuk minder prettig vapen werd gezegd.
Klik om te vergroten...
Stinkt naar de verschrikkelijkste poep ooit als je het verhit.

Gadverdamme. M'n keel slipte meteen dicht zodat er geen rook in m'n longen kon komen.

Godzijdank dat wierook bestaat.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook ik steek mijn arm in de lucht en kruis mijn middel-en wijsvinger. Deze shit is potent.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#13
Erowido zei:
4-CL-PVP (Flakka,Bath salts)

Effecten zouden overeen moeten komen met A-pvp, wat weer kwa effect sterk op die van methamfetamine lijkt...

Is iemand hier bekend mee?

Ik ga het maandag bestellen en waarschijnlijk basen alleen kan er echt niks overvinden dus weet niet wat de dosis ongeveer zal zijn.
zonder in een psychose te belanden zegmaar heheh
Klik om te vergroten...
Vergif
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Stinkt naar de verschrikkelijkste poep ooit als je het verhit.

Gadverdamme. M'n keel slipte meteen dicht zodat er geen rook in m'n longen kon komen.

Godzijdank dat wierook bestaat.
Klik om te vergroten...
Ik wil even benadrukken dat het een ontzettend slecht idee is om stoffen met atomen zoals fluor of chloor te gaan verhitten. Zelfs al is je techniek perfect zal er altijd een klein deel ontbinden door pyrolyse en fluor is nou niet een stof die je in onbekende verbinding in wilt ademen
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#15
HuisbaasBob zei:
Ik wil even benadrukken dat het een ontzettend slecht idee is om stoffen met atomen zoals fluor of chloor te gaan verhitten. Zelfs al is je techniek perfect zal er altijd een klein deel ontbinden door pyrolyse en fluor is nou niet een stof die je in onbekende verbinding in wilt ademen
Klik om te vergroten...
Mhm soort van,

The koolstof fluor binding is 1 van de sterkste van alle bindingen, wat er instaat door het verhitten van pyrrolidines is de stof 1 pyrrolide, die zoals je raad enorm schadelijk is en is potentieel carcinogeen.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#16
Erowido zei:
4-CL-PVP (Flakka,Bath salts)
Klik om te vergroten...
Erowido zei:
Effecten zouden overeen moeten komen met A-pvp, wat weer kwa effect sterk op die van methamfetamine lijkt...

Is iemand hier bekend mee?

Ik ga het maandag bestellen en waarschijnlijk basen alleen kan er echt niks overvinden dus weet niet wat de dosis ongeveer zal zijn.
zonder in een psychose te belanden zegmaar heheh
Klik om te vergroten...
ALSJEBLIEFT DOE HET NIET

het is enorm schadelijk tot het punt dat het een neurotoxine is, elke 4’Chloro Amphetamine is so ongelofelijk schadelijk dat er gegarandeerd permanente schade ontstaat. Het is een analoog van 4CA en 4CMA, die al bewezen zijn dat ze selectief dopamine terminals doodden.

4CA wordt gebruikt door onderzoekers en chirurgen om selectief tumor dopamine receptoren te vernietigen, denk er alsjeblieft goed overna en doe het niet
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt een amfetamine. Dat mag niet dus gebruiken ze een cathinone. Dat mag ook niet, dus plakken ze er een piperidine kern aan. Dat mag ook niet dus plakken ze er een langere koolstofstaart aan. Dat mag ook weer niet dus plakken ze chloor op de benzeenring.

Da kennie goe zijn
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Potviz zei:
4CA wordt gebruikt door onderzoekers en chirurgen om selectief tumor dopamine receptoren te vernietigen, denk er alsjeblieft goed overna en doe het niet
Klik om te vergroten...
Heb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.

Het klinkt namelijk onwaarschijnlijk, en het feit dat je er op Google eigenlijk niks over vindt maakt mij vrij sceptisch
(4chloroamphetamine + tumor + dopamine)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
HuisbaasBob zei:
Heb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.

Het klinkt namelijk onwaarschijnlijk, en het feit dat je er op Google eigenlijk niks over vindt maakt mij vrij sceptisch
(4chloroamphetamine + tumor + dopamine)
Klik om te vergroten...
Ik weet wel dat bijvoorbeeld 25I-NBOMe wordt gebruikt om serotoninereceptoren aan te duiden

25I-NBOMe (2C-I-NBOMe, Cimbi-5, Smiles and also shortened to "25I") is a synthetic hallucinogen that is used in biochemistry research for mapping the brain's usage of the type 2A serotonin receptor;

Maar tumor dopamine receptoren vernietigen is niet waar, ten eerste tumoren zitten niet specifiek alleen in dopamine receptoren, en ten tweeede weten we te weinig van 4-Chloroamphetamine)
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#20
HuisbaasBob zei:
Heb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.

Het klinkt namelijk onwaarschijnlijk, en het feit dat je er op Google eigenlijk niks over vindt maakt mij vrij sceptisch
(4chloroamphetamine + tumor + dopamine)
Klik om te vergroten...
Meer dan genoeg;

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/001429999190659E?via%3Dihub
^ toxicologische actie van PCA

www.sciencedirect.com

Comparison of 4-chloro-, 4-bromo- and 4-fluoroamphetamine in rats: Drug levels in brain and effects on brain serotonin metabolism

The ability of 4-chloroamphetamine, 4-bromoamphetamine, and 4-fluoroamphetamine to deplete brain 5-hydroxyindoles and some pharmacokinetic properties …
www.sciencedirect.com www.sciencedirect.com
^ Negatieve influx van dopamine in seratonine terminals

Para-Halogenation Affects Monoamine Transporter Inhibition Properties and Hepatocellular Toxicity of Amphetamines and Methcathinones - PMC

Halogenated derivatives of amphetamine-type stimulants are appearing on the drug market, often with altered pharmacological profile and sometimes different legal status compared to the non-halogenated substances. The aim of the present study was to ...
www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov
^ deze geldt voor de PVP’s en cathinen, metabolisme en mechanismen

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

Metabolic Profile of Four Selected Cathinones in Microsome Incubations: Identification of Phase I and II Metabolites by Liquid Chromatography High Resolution Mass Spectrometry - PubMed

Consumption of synthetic cathinones, the second largest class of new psychoactive substances (NPS) reported worldwide, represents a serious public health risk. One of the biggest challenges created by the rapid spread of NPS on the illegal drug market is the discovery of selective biomarkers for...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
^ 4 Cl PVP in specifiek, de metabolieten sluiten aan bij de oxidatieve schade door enzym P4210 + Carcinog

https://www.vad.be/assets/1937
^ Para halogenatie van amfetamines en methcathinonen verhogen mitochondriale toxiciteit


Ik citeer:
CMA is a serotonergic neurotoxin.
It is metabolized in vivo to a 4-chloro-aromatic, which are a class of known neurotoxic compounds.

CMA : geldt op van alle methcathinonen, waaronder pyrollidines

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."