Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-CL-PVP (AKA Flakka)

4-CL-PVP (AKA Flakka)

36 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie hier niks staan over dopamine tumoren die bestreden zouden worden met 4ca (of ook maar iets over tumoren) heb je daar een direct citaat van?

Verder zeggen ze eigenlijk alleen maar dat sinds de halogeen varianten van amfetamine en cathinone op het serotonine systeem werken ze méér potentie hebben voor serotonine receptor toxiciteit.
However, halogenation can also result in increased toxicity. For instance, the para-chlorinated derivative of amphetamine (4-chloroamphetamine) exerts an increased serotonergic toxicity when compared to the parent compound
Klik om te vergroten...

Wat imo vrij logisch is. Met mdma moet je immers ook oppassen, dat is ook een neurotoxin.
Nergens staat het zo dramatisch als jij claimt. Vooral "may suggest" "could be linked" "possible indicator"
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Ik zie hier niks staan over dopamine tumoren die bestreden zouden worden met 4ca (of ook maar iets over tumoren) heb je daar een direct citaat van?

Verder zeggen ze eigenlijk alleen maar dat sinds de halogeen varianten van amfetamine en cathinone op het serotonine systeem werken ze méér potentie hebben voor serotonine receptor toxiciteit.


Wat imo vrij logisch is. Met mdma moet je immers ook oppassen, dat is ook een neurotoxin.
Nergens staat het zo dramatisch als jij claimt. Vooral "may suggest" "could be linked" "possible indicator"
Klik om te vergroten...
2:56:00

verder komen de DAT (Voornamelijk D2) waarden van 4Cl PVP overeen met zeer krachtige promoters van de “release” of Dopamine. Er is genoeg literatuur over de oxidatieve schade van dopamine release, kijk naar MPTP, N-Methylamfetamine, MDMA.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja interessante video maar het zegt nog steeds helemaal niks over
Potviz zei:
elke 4’Chloro Amphetamine is so ongelofelijk schadelijk dat er gegarandeerd permanente schade ontstaat.
Klik om te vergroten...

Potviz zei:
4CA wordt gebruikt door onderzoekers en chirurgen om selectief tumor dopamine receptoren te vernietigen
Klik om te vergroten...
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#4
Potviz zei:
2:56:00

verder komen de DAT (Voornamelijk D2) waarden van 4Cl PVP overeen met zeer krachtige promoters van de “release” of Dopamine. Er is genoeg literatuur over de oxidatieve schade van dopamine release, kijk naar MPTP, N-Methylamfetamine, MDMA.
Klik om te vergroten...
HuisbaasBob zei:
Ja interessante video maar het zegt nog steeds helemaal niks over
Klik om te vergroten...
Kijk dan maar even op Reaxys.com onder
  • 1-(4-Chlorophenyl)propan-2-amine

    Daar staan alle patenten, syntheses, toxicologische reportages onder elkaar, + de directe correlatie met carcinogeniteit

    dan kun je zelf daar alles opzoeken
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben erg benieuwd naar je trip report! Ik zou zo'n drug niet durven uittesten, net als andere drugs met zo'n zelfde "zelfs na één keer proberen al moeilijk om te stoppen/weerstaan" gevaar maar ben zeker nieuwsgierig naar jouw ervaring.
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-CL-PVP (Flakka,Bath salts)

Effecten zouden overeen moeten komen met A-pvp, wat weer kwa effect sterk op die van methamfetamine lijkt...

Is iemand hier bekend mee?

Ik ga het maandag bestellen en waarschijnlijk basen alleen kan er echt niks overvinden dus weet niet wat de dosis ongeveer zal zijn.
zonder in een psychose te belanden zegmaar heheh
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het enige wat ik er vanweet is uit die video’s waar die mensen met flakka op helemaal waus en debiel doen. Mij trekt het helemaal niet daarom. Maar ik ben natuurlijk slecht beinvloed door die video’s en de slechte naam toen in het journaal. Ik ben ook wel benieuwd of er hier iemand is die het eens heeft geprobeerd.
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic,

De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erowido zei:
Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic,

De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes
Klik om te vergroten...

Prettige wedstrijd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flakka is de bijnaam voor a-pvp, wat jij wilt bestellen is iets anders.

Ik heb veel RC stims geprobeerd, maar dit soort obscure stofjes laat ik persoonlijk liever liggen. Met elke RC ben je je eigen proefkonijn, maar met dit soort stofjes extra omdat er gewoon heel weinig over bekend is. Bovendien staat a-pvp in ieder geval bekend om erg vervelende bijwerkingen, dus dat zal hier waarschijnlijk ook het geval zijn.

Ik haal mijn doseringen voor nieuwe RC's meestal hier vandaan http://drugs.tripsit.me/, maar daar staat deze nog niet tussen. Wat ik persoonlijk ook al een red flag vind, aangezien bijna alle stoffen daar wel tussen staan. Begin in ieder geval heel voorzichtig en bouw het heel langzaam op, anders kan het wel eens vervelend aflopen.

Die rare filmpjes zijn altijd van mensen die veel te veel hebben genomen en veel te lang zijn doorgegaan, als je normaal doseert zal dat waarschijnlijk wel meevallen. Zelf overigens 1 keer MDPV gedaan en moet wel zeggen dat de drang om bij te nemen echt bizar hoog was. Ik heb het toen bewust niet gedaan, maar denk dat het snel vervelend wordt als je er wel aan toe geeft.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dat vorige jaar uitgeprobeerd, ik nam een lijntje ongeveer 4cm lang 0,7cm breed. Ik dacht eerst dat het alfa-pvp was, maar later kwam ik erachter dat het 4cl-pvp was. De effecfen waren extreme euforia, extreem verhoogde zelfvertrouwen en sterke speed. Ik vond het persoonlijk beter dan coke, maar coke vond ik altijd niet zo super lekker. Maar ik ga dat niet meer proberen, ik doe oppeppende drugs niet meer :wink:
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#12
k heb het dus gisteren binnengekregen,

Net me 1e puntje ervan genomen rond 20:00 (ondertussen alweer 2:05! Owh Damn!)
maar oke...ik zij (dacht) ik hou het maar gewoon bij eentje... moet namelijk zowiezo rond 5:30 op voor werk?:rolleyes:

Na me 1e punt merkte ik gelijk dat mijn zelfbeheersing echt al een dilke deuk heeft gekregen.
Met als gevolg dat ik na 5 minuten al ging bijnemen, het lijkt echt heel erg op speed alleen die vervelende (lichamelijke) bijwerkingen zijn een stuk minder.
als je het vergelijkt met speed,
dat alleen al maakt het de drempel voor veel mensen al ontzettend laag en worden ze "nieuwschierig" laat dot nou even HELEMAAL niet echt positief zijn naar mijn mening.
je zal jezelf namelijk dan echt ENORM vergissen en jezelf gelijk totaal in de zijk nemen.

Jaa jajaja daar komt ie dan he! :cheerpompom::cheerpompom:

Enkel licht gespannen spieren, en sterke kaak klem (dag mooie...volle wangetjes het was leuk je weer terug te zien, haatje wel datje maar 2 maandjes bleef... :wave:)
8 punten verder en ik moet zeggen,deze troep
(JA het is zeker troep!) geeft mij nog veel ergere cravings dan speed, wel zo 2 a 3 keer sterker...
ook merk ik dat bij elke keer dat ik bijpak de cravings steeds grotere sprongen maken kwa intensiteit, terwel het kwa effect al na 2 schepjes nauwelijks nog intenser wordt.
ongeveer 25 mg is al een gemiddelde dosis volgens bepaalde bronnen..

Dat dus ook terwel ik geen enkele eurofie ervaar.. maar echt iedereen de oren van hun kop eraf lul.
en gewoon klaarwakker ben, net als je echt SUPER geslapen hebt en een stuk of 5 koppen koffie achter elkaar giet...alleen zie je eruit als schijt, zag je er maar net zo goed uit als hoe je je dan zal voelen...

Verder voel ik niet echt dat het een bepaalde aanslag geeft op me licbaam, geen hartkloppingen of prikkels door me lichaam, geen jejaagt/opgefokt gevoel
(Plus ik heb volgens de meeste bronnen al enorm wat genomen vm de potentie van dit middel)

wel enkel vervelende druk bij me hartstreek...

Ik had 2 gram gehaald maar ik ben nu op ongeveer 3 10e van een gram en ik denk dat ik het maar weg ga gooien, ook dus dat je er echt absurt lang mee kan doen, en het reten goedkoop is, dan speed en ik doe er zelfs langer mee! (mijn 2 grootste factoren voor verslaving)

het is te verslavend... teminste zo ervaar ik het, heb etenslotte wel een speed verslaving van 3 jaar achter de rug gehad dus ja.. ik weet ZEKER waar ik het over heb kwa craving.:xtc:

Lig Ondertussen zwaar doorgesnoven in bed...
ik ken mezelf wel en moet het dus zo snel mogelijk weggooien (eigenlijk:mrgreen:) want ik heb echt een absurd grote drang om gewoon het hele pakje achterover te tikken

Terwel ik nauwelijks euforie opmerk

Dit gluiperige stof verandert zolang onderinvloed...me gehele manier van denken (vergelijkbaar heroine)
Je denkt dat het helemaal nietzo slecht is.. en dat het mee valt, terwel je wel ZEKER weet dat het wel schadelijk kan zijn dan bij wijze van spreken..
2 gram speed op één avond.

Ik heb geen spijt dat ik dit middel heb genomen.
Ik raad het alleen NIEMAND aan.

Vindt het maar een veelste verradelijk goedje...

en speciaal voelt het echt totaal niet, het is eerder energie + trillen en...CRAVINGS CRAVINGS CRAVINGS, nadat je hebt bijgepakt is het na enkele minuten alweer terug en 2 keer erger...


Bijdeze, als je ervan houdt om naar de klote te gaan dan...ja...precies dan niks, ik ben super man niet helaas:cry:



Owh! Bijna vergeten.
Ehm..don't do drugs kids...

Waar was ik nou gebleven??:sneeze::sneeze:


Lekker man!:mouthzip:
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een vermakelijk live report om te lezen!

Benieuwd wat je mening the day after is!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk live report inderdaad! Ben ook wel benieuwd naar hoe je er nu op terugkijkt. Vind het gewaagd dat je zo’n drug gaat uitproberen terwijl je een speedverslaving van drie jaar hebt gehad.

Ik vind het in ieder geval niet echt aantrekkelijk klinken (de drug zelf dan, je hebt het wel vermakelijk opgeschreven), ik laat deze aan me voorbijgaan.
A
ALLAD52Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dit is de dope om records zonder slaap te vestigen. Ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt. Jezus wat een potent spul is dit zeg. Wel supergoedkoop in gebruik als je zeg maar gewoon een dagje wil opblijven.
A
ALLAD52Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geweldig spul dit. Soort superspeed. Je blijft maar gaan. Echter geen euforie bemerkt of iets. Alleen gewoon sloten energie en ook toch wel kracht. Wel geen agressie, en dat heb ik dus bijvoorbeeld wel bij coke en in mindere mate ook wel alcohol
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je echt niks meer te zeggen hebt kan je altijd nog terugvallen op "do your own research" inderdaad.

Succes met je dopamine tumoren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."