Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa binnenkort 6-APB voor de eerste keer proberen, heb een paar vragen

Ga binnenkort 6-APB voor de eerste keer proberen, heb een paar vragen

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
6apb is een upper, 4ho-met is een tripmiddel. Toch heeft 6apb wel iets trippy. Ik krijg er heel lichte visuals van.
Je hebt geen benzo nodig. Je hoeft niet bang te zijn want op 6apb ga je niet trippen zoals op een tripmiddel.

Heb je ervaring met xtc? Zoiets kan je ongeveer verwachten. Je gaat je lekker voelen, laat je maar lekker meenemen.

Ik neem meestal 160-180 mg. Bijpakken heeft naar mijn ervaring niet veel zin. Het is leuker om het in de avond te nemen. En om het samen te doen. Lekker kletsen en muziek luisteren. Elkaar masseren of even douchen (niet te heet).

Zorg dat je 3 uur van tevoren gegeten hebt en neem het op een lege maag. Drink er niet teveel alcohol bij, en niet blowen erbij voor de eerste keer. Zorg dat je uitgeslapen en fit bent.
Drink een glas water of fris per uur, niet teveel. Zorg dat je niet uitdroogt.

Lees een aantal tripreports. Kijk eens op psychonautwiki.

Als je alleen bent, zou ik lekker gaan masturberen haha. Muziek luisteren.

Denk dat je het wel naar je zin gaat hebben!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ha Dolus, leuk dat je 6-APB wilt gaan proberen, ik kan het zeker aanraden! Als je het in de zoekbalk intikt rechtsboven kom je al een heel eind wat info en tripreports betreft, dus probeer dat zeker even!

Zelf heb ik nooit tripachtige ervaringen met 6-APB gehad, geen visuals oid, geen trippy headspace. Gewoon een heerlijk up-gevoel.

In wat voor situatie wil je het gaan proberen? Ik zou aanraden om het samen met iemand te doen zodat je wat hebt aan de sociale gevoelens die je kunt ervaren, en je lekker kunt kletsen, dansen en knuffelen. Muziek is heerlijk om van te genieten!

De dosis is voor iedereen anders, daar kan ik je niet bij helpen vrees ik.

Veel plezier en laat zeker even weten hoe het was!
F
FieroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt wat Natozlato zegt. Ik heb een report over mijn 2e keer 6apb geschreven.
Misschien iets te uitgebreid🙈 haha.
>Maar de 1e x hadden we het om 18:00 gedaan. 2x 150 mg
Nadeel= vermoeider na een werkdag en daardoor minder lekker, 1 x booster net als mdma, vrij hoog (150 mg)> 2 nachten wakker en een kater.

>2e keer, overdag 11:30, licht ontbijt 1 half glas rose. 1x 150 mg.
Voordeel= uitgerust, lichte maaltijd, visuals, meer spacy en ook wat helder en controleerbaar.
2x booster 40 mg, geen strakke kaken, minder knuffelig, maar wel heel lekker en fijn.
Een fijne chill plek gemaakt. En gewoon geslapen die nacht.... jeej.

Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.

Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miraculeus zei:
Zelf heb ik nooit tripachtige ervaringen met 6-APB gehad, geen visuals oid, geen trippy headspace. Gewoon een heerlijk up-gevoel.

In wat voor situatie wil je het gaan proberen? Ik zou aanraden om het samen met iemand te doen zodat je wat hebt aan de sociale gevoelens die je kunt ervaren, en je lekker kunt kletsen, dansen en knuffelen. Muziek is heerlijk om van te genieten!
Klik om te vergroten...
Ik heb besloten het in mijn eentje te doen voor de eerste keer, heb namelijk geen zin om 2 uur in de trein te zitten met een kater.

Miraculeus zei:
Veel plezier en laat zeker even weten hoe het was
Klik om te vergroten...
Ik zal wel proberen een trip report te schrijven als het een beetje interessant is gelopen 🙂
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
6apb is een upper, 4ho-met is een tripmiddel. Toch heeft 6apb wel iets trippy. Ik krijg er heel lichte visuals van.
Je hebt geen benzo nodig. Je hoeft niet bang te zijn want op 6apb ga je niet trippen zoals op een tripmiddel.
Klik om te vergroten...
Ohhh oke, ik dacht dat dat een beetje het effect kon zijn want ik las een paar dingen over mensen die een "bad trip" erop kregen, maar dat kon dan dus ook gewoon door de wiet komen.

Natozlato zei:
Ik neem meestal 160-180 mg. Bijpakken heeft naar mijn ervaring niet veel zin. Het is leuker om het in de avond te nemen. En om het samen te doen. Lekker kletsen en muziek luisteren. Elkaar masseren of even douchen (niet te heet).
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips, ik ga wel voor de 175mg aangezien dat een beetje het gemiddelde is van wat iedereen online nam om een goed effect te hebben (zover ik weet)

Natozlato zei:
Zorg dat je 3 uur van tevoren gegeten hebt en neem het op een lege maag. Drink er niet teveel alcohol bij, en niet blowen erbij voor de eerste keer. Zorg dat je uitgeslapen en fit bent.
Drink een glas water of fris per uur, niet teveel. Zorg dat je niet uitdroogt.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen. Ben sowieso al niet zo'n groot fan van wiet of alcohol met andere drugs te mixen, of ik merk er niks van of ik ga ervan over mn nek.

Natozlato zei:
Lees een aantal tripreports. Kijk eens op psychonautwiki.

Als je alleen bent, zou ik lekker gaan masturberen haha. Muziek luisteren.

Denk dat je het wel naar je zin gaat hebben!
Klik om te vergroten...
Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fiero zei:
>2e keer, overdag 11:30, licht ontbijt 1 half glas rose. 1x 150 mg.
Klik om te vergroten...
Fiero zei:
Voordeel= uitgerust, lichte maaltijd, visuals, meer spacy en ook wat helder en controleerbaar.
2x booster 40 mg, geen strakke kaken, minder knuffelig, maar wel heel lekker en fijn.
Een fijne chill plek gemaakt. En gewoon geslapen die nacht.... jeej.

Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.

Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Klik om te vergroten...
Maken die boosters het effect sterker of verlengen ze het alleen net zoals bij xtc?
Fiero zei:
Klopt wat Natozlato zegt. Ik heb een report over mijn 2e keer 6apb geschreven.
Misschien iets te uitgebreid🙈 haha.
>Maar de 1e x hadden we het om 18:00 gedaan. 2x 150 mg
Nadeel= vermoeider na een werkdag en daardoor minder lekker, 1 x booster net als mdma, vrij hoog (150 mg)> 2 nachten wakker en een kater.
Klik om te vergroten...
Ik heb je de tweede x gisteren nog gelezen toevallig, leuk reportje 🙂
Fiero zei:
Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.

Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Klik om te vergroten...
Was ook alleen van plan de benzo te gebruiken als ik echt in een bad trip zat maar nu weet ik gelukkig dat je die niet echt kan krijgen op 6apb.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dolus zei:
Bedankt voor de tips, ik ga wel voor de 175mg aangezien dat een beetje het gemiddelde is van wat iedereen online nam om een goed effect te hebben (zover ik weet)
Klik om te vergroten...
Poeh 175 mg zou ik wel heftig vinden. Maar de juiste dosis is heel persoonsafhankelijk dus het is een beetje experimenteren.
Dolus zei:
Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Klik om te vergroten...
De meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.

En als het uitgewerkt is, goed eten/drinken, wellicht magnesium nemen, simpele serie kijken en lekker in bed gaan liggen om wat uit te rusten en ontspannen. Maar je zou ook simpele klusjes in het huishouden kunnen doen als je liever nog wat omhanden hebt.

Enjoy!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dolus zei:
Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Klik om te vergroten...
Zou ik zeker doen. Vooral 's avonds als het lekker rustig op straat is.

Ik raad je af om bij te pakken. De come up van 6apb is ongeveer 2,5 uur. Denk niet te snel ik voel niks. Een booster nemen heeft geen zin. 6apb werkt langer dan xtc, ongeveer 8 uurtjes lol. Neem in 1 x een goede dosis. Met 170 mg zit je wel goed, als man zijnde.

Ik heb een keer bijgepakt, dezelfde dosis als de begindosis. Ik heb geen verschil gemerkt.

Bij de come up ga je wel wat visuals krijgen wss, dat zal vooral opvallen als je bijvoorbeeld op het toilet zit, in een rustige ruimte met witte muren. Schrik er niet van, het zullen geen intense visuals worden. Doe even je ogen dicht en geniet ervan.

Wanneer ga je het doen?
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ik raad je af om bij te pakken. De come up van 6apb is ongeveer 2,5 uur. Denk niet te snel ik voel niks. Een booster nemen heeft geen zin. 6apb werkt langer dan xtc, ongeveer 8 uurtjes lol. Neem in 1 x een goede dosis. Met 170 mg zit je wel goed, als man zijnde.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen 💪 (niet bijpakken)

Natozlato zei:
Ik heb een keer bijgepakt, dezelfde dosis als de begindosis. Ik heb geen verschil gemerkt.

Bij de come up ga je wel wat visuals krijgen wss, dat zal vooral opvallen als je bijvoorbeeld op het toilet zit, in een rustige ruimte met witte muren. Schrik er niet van, het zullen geen intense visuals worden. Doe even je ogen dicht en geniet ervan.

Wanneer ga je het doen?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik het binnen nu en een paar uur ga innemen, het is net aan de deur gekomen. Dan kan ik ook nog even genieten van de zon.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hou me maar op de hoogte. Dan geniet ik een beetje mee 😊
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
De meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip, ik ga wel op de comeup een paar rondjes lopen en een paar uur in de peak
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dolus zei:
Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
Klik om te vergroten...
Geniet ervan!☀️
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Geniet ervan!☀️
Klik om te vergroten...
Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dolus zei:
Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?
Klik om te vergroten...
Van welk genre hou je?😊
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Torchic zei:
Van welk genre hou je?😊
Klik om te vergroten...
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dolus zei:
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Klik om te vergroten...
Ik heb nu dit nummer opstaan!

M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dolus zei:
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Klik om te vergroten...
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#20
(Dit is mijn eerste post op DrugsForum dus ik weet nog niet helemaal hoe alles werkt)

Ik ben van plan dit weekend 6-APB te proberen en ik had deze vragen voordat ik het ga doen;

Ik las dat het een lichte trip effect heeft, is er ook echt een trippy headspace of is het puur visuals? Ze zeiden namelijk hetzelfde over 4-ho-met en toen had ik ook opeens een heftige headspace 😬

Zou het beter zijn om het overdag te doen zodat ik een rondje kan lopen of is het beter om het gewoon lekker in de nacht op jezelf te doen?


Denk je dat ik, stel DAT het fout gaat, een benzotje zou kunnen nemen om het te stoppen of zou dat niks helpen?


Wat is leuk om te doen als het is ingewerkt?


Wat zou een goede dosis zijn? Ik heb succinate en ik ben 186m, ongeveer 77kg.
Ik kan nergens een dosis online vinden want het verschilt zoveel per batch enzo, maar besluit om het voor de zekerheid toch even hier te vragen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."