Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zag laatst een nieuwe stim op de markt dus ik deed ff een hoop research en zag weinig tot niks nuttigs erover, dus ik wou het ff proberen om de effecten enzo te delen zodat er in ieder geval iets erover staat. alle kleine beetjes helpen 🤷♂️ er is bijna niks over deze NPS online behalve dat het mogelijk neurotoxisch is dus ik besloot een klein lijntje te doen en godverdomme wat een pijn deed dat zeg. qua effecten had ik misschien een beetje euforie in mn armen en benen, geen head high, geen energie en geen blij gevoel wat je meestal krijgt met stims en de pijnlijke drip was zo erg dat ik niet van de effecten kan genieten, die ook maar ongeveer 20-30 minuten duren voordat ik koppijn kreeg. ik heb nog nooit een drug zo snel in de plee gegooid. ik raad aan dit spul gewoon niet aan te raken want het is het absoluut niet waard, en vooral met de risico qua het hele neurotoxische gedoe."
"ILoveRCs zei: Ik ben normaal gesproken wel van de RC's zoals mijn naam laat blijken maar Bromide/Chloride analogen van Cathinone of Amphetamines zijn vaak (erg) ongezond. neem ze niet en gooi het weg. Ik vind het echt erg dat de vendors nu ineens aankomen met BromoMethCathinone.. My Experiences with Neurotoxicity I am writing this because I feel the need to share it. It is not something that I feel I can share with people that I know in real life. I do not wish to have the stigma follow me around. If there is anyone here who may have experienced something of this nature, I would appreciate knowing so... www.bluelight.org https://www.bluelight.org/community/threads/would-4-bmc-and-4-cmc-be-as-neurotoxic-as-their-amphetamine-counterparts.723081/ Klik om te vergroten... ik geef je groot gelijk, het is fucked dat ze dit soort rotzooi maken/verkopen wetend dat het zo schadelijk is, en met de aankomende ban ben ik bang dat er meer van dit soort rotzooi op de markt komt.."
"ILoveRCs zei: zeer fucked up ja, het gaat ze alleen om geld. je zult alleen maar meer moeten gaan opletten wat je nou eigenlijk koopt. met name in de amphetamine/cathinone groep. maar die zullen vanaf begin september sowieso verdwijnen als de ban daadwerkelijk doorgaat in de eerste week van september. Benieuwd wat er voor in de plaats komt.. Helaas zorgt een ban voor extra rommel zoals je zegt ja. Goed dat je het weggegooid hebt, beste wat je kan doen, gezondheid is het aller belangrijkste. Klik om te vergroten... yup, blijkbaar leerde ze niks van de 3mmc ban. ik denk dat ik het vanaf september maar gewoon bij 3mmc en speed houd voordat mijn hersenen in smurrie veranderen door die nieuwe chemicaliën"
"Torchic zei: Geniet ervan!☀️ Klik om te vergroten... Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?"
"Neo-Shulginist zei: Kun je wat meer beschrijven hoe de visuals eruit zagen? Ik heb het zelf nooit echt opgemerkt bij 6-APB namelijk (maar ik lees wel anderen erover schrijven). Gaat het dan om schaduwrandjes die wat prominenter een contrast aangeven en misschien lichtjes bewegen? Om een wat hoger kleurcontrast? Of bijvoorbeeld echt patronen die over oppervlakken heen kruipen? Klik om te vergroten... De visuals waren ongeveer hetzelfde als 25mg 2cb maar dan een stuk trippier. Sommige oppervlakte zagen eruit alsof ze golfde, ik had heel erg dat "pattern recognition" effect, vooral op mijn vloer; ik zag overal vage gezichten in mijn vloer die er best wel "eng" uitzagen maar door de euforie boeide het me niks en ging het binnen no time weg of ik kon het gewoon negeren, kleuren waren feller, mijn plafond zag eruit alsof het aan het golven was (net als een soort golf aan het strand), ik zag heel soms vormpjes overal in, gezichten zagen er grappig uit, ik had tracers wanneer ik mijn hand bewoog, ik had geen CEVs, heb die namelijk nooit echt gehad op een tripmiddel, en als ik ze wel heb zijn ze bijna altijd best wel zwart en wit en sinister, mijn handen zagen er heel glad en trippy uit. Het was eigenlijk precies de visuals van 25mg 2cb maar dan iets blauwer en ik zag de visuals nog tot 12 uur nadat ik het had ingenomen. (Ik had dan ook 180mg genomen) 10/10 visuals (zelfs wanneer mijn laatste trip een heftige bad trip was), ik zal het zeker nog een keer doen over een maandje of 3-5"
"Dirkjan zei: Het smaakt naar een bedorven salmiak lolly 9 jaar geleden achter een bank is gevallen. Klik om te vergroten... Inderdaad 😬"
"Torchic zei: Van welk genre hou je?😊 Klik om te vergroten... Gewoon iets snels, maakt niet uit wat"
"Neo-Shulginist zei: Okee jij hebt of heel weinig visuals van 2C-B, of een heel andere ervaring met 6-APB. Klik om te vergroten... Geen idee. had best veel visuals met 6apb, het was net een halve psychedelica"
"Mindless zei: Ik raad dit mensen onbekend met dit middel sterk af. Voor mensen die er erg gevoelig voor zijn (zoals ikzelf bijvoorbeeld), is 150 mg veel teveel en kun je mogelijk een vreselijke kater krijgen. Ik zou zeggen, probeer een eerste keer 100 mg. Als dat te weinig is, kun je na 3 maanden bijvoorbeeld eens 120 mg proberen. Klik om te vergroten... Ik heb het dan ook over de succinate versie ervan, ik lees meestal online dat 150mg het gemiddelde is om mensen het effect te geven wat ze willen, maar je hebt wel gelijk. Zal ik dat gedeelte weg bewerken voor de veiligheid?"
"Torchic zei: Ik heb nu dit nummer opstaan! Klik om te vergroten... Klinkt leuk, dankje!"