#1
En hoe gaat ie nu?
LekkerGoedzo! De eerste keer alleen was bij mij ook eigenlijk de beste van de 3 a 4 keer dat ik het heb gedaan.
Ik had overigens een verwaarloosbare comedown en een kater bleef volledig uit. Dus daar zou ik me voor morgen geen zorgen over maken!
Gaat nog prima, beetje visuals kijken enzoEn hoe gaat ie nu?
Prima hoge dosis voor iemand van 150 kg !Dit waren echt hele fijne pillen, wel hoge dosering +/- 230 mg.
Boosters geven voor mij een wat sterker gevoel indd.Maken die boosters het effect sterker of verlengen ze het alleen net zoals bij xtc?
Ik heb je de tweede x gisteren nog gelezen toevallig, leuk reportje 🙂
Was ook alleen van plan de benzo te gebruiken als ik echt in een bad trip zat maar nu weet ik gelukkig dat je die niet echt kan krijgen op 6apb.
@Dolus Was ook alleen van plan de benzo te gebruiken als ik echt in een bad trip zat maar nu weet ik gelukkig dat je die niet echt kan krijgen op 6apb
Haha nee, ik weeg 80 kg. Maar neem ook niet een hele pil ineens.Prima hoge dosis voor iemand van 150 kg !
Of is dat niet jouw gewicht ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."