#1
Haha nee, ik weeg 80 kg. Maar neem ook niet een hele pil ineens.Prima hoge dosis voor iemand van 150 kg !
Of is dat niet jouw gewicht ?
Haha nee, ik weeg 80 kg. Maar neem ook niet een hele pil ineens.Prima hoge dosis voor iemand van 150 kg !
Of is dat niet jouw gewicht ?
>2e keer, overdag 11:30, licht ontbijt 1 half glas rose. 1x 150 mg.
Maken die boosters het effect sterker of verlengen ze het alleen net zoals bij xtc?Voordeel= uitgerust, lichte maaltijd, visuals, meer spacy en ook wat helder en controleerbaar.
2x booster 40 mg, geen strakke kaken, minder knuffelig, maar wel heel lekker en fijn.
Een fijne chill plek gemaakt. En gewoon geslapen die nacht.... jeej.
Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.
Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Ik heb je de tweede x gisteren nog gelezen toevallig, leuk reportje 🙂Klopt wat Natozlato zegt. Ik heb een report over mijn 2e keer 6apb geschreven.
Misschien iets te uitgebreid🙈 haha.
>Maar de 1e x hadden we het om 18:00 gedaan. 2x 150 mg
Nadeel= vermoeider na een werkdag en daardoor minder lekker, 1 x booster net als mdma, vrij hoog (150 mg)> 2 nachten wakker en een kater.
Was ook alleen van plan de benzo te gebruiken als ik echt in een bad trip zat maar nu weet ik gelukkig dat je die niet echt kan krijgen op 6apb.Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.
Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Poeh 175 mg zou ik wel heftig vinden. Maar de juiste dosis is heel persoonsafhankelijk dus het is een beetje experimenteren.Bedankt voor de tips, ik ga wel voor de 175mg aangezien dat een beetje het gemiddelde is van wat iedereen online nam om een goed effect te hebben (zover ik weet)
De meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Zou ik zeker doen. Vooral 's avonds als het lekker rustig op straat is.Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Zal ik doen 💪 (niet bijpakken)Ik raad je af om bij te pakken. De come up van 6apb is ongeveer 2,5 uur. Denk niet te snel ik voel niks. Een booster nemen heeft geen zin. 6apb werkt langer dan xtc, ongeveer 8 uurtjes lol. Neem in 1 x een goede dosis. Met 170 mg zit je wel goed, als man zijnde.
Ik heb een keer bijgepakt, dezelfde dosis als de begindosis. Ik heb geen verschil gemerkt.
Bij de come up ga je wel wat visuals krijgen wss, dat zal vooral opvallen als je bijvoorbeeld op het toilet zit, in een rustige ruimte met witte muren. Schrik er niet van, het zullen geen intense visuals worden. Doe even je ogen dicht en geniet ervan.
Wanneer ga je het doen?
Bedankt voor de tip, ik ga wel op de comeup een paar rondjes lopen en een paar uur in de peakDe meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.
Geniet ervan!☀️Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?Geniet ervan!☀️
Van welk genre hou je?😊Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?
Gewoon iets snels, maakt niet uit watVan welk genre hou je?😊
Ik heb nu dit nummer opstaan!Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Heb je ook visuals? Is het wat je ervan verwachtte?Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
Klinkt leuk, dankje!Ik heb nu dit nummer opstaan!
Ik heb echt bijna geen visuals, qua visuals lijkt het op 20mg 2cb maar dan nog simpeler, en ik ga beter dan ik dacht, vermaak me wel met allesHeb je ook visuals? Is het wat je ervan verwachtte?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."