Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa binnenkort 6-APB voor de eerste keer proberen, heb een paar vragen

Ga binnenkort 6-APB voor de eerste keer proberen, heb een paar vragen

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#1
BelowTheFlow zei:
Prima hoge dosis voor iemand van 150 kg !
Of is dat niet jouw gewicht ?
Klik om te vergroten...
Haha nee, ik weeg 80 kg. Maar neem ook niet een hele pil ineens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fiero zei:
>2e keer, overdag 11:30, licht ontbijt 1 half glas rose. 1x 150 mg.
Klik om te vergroten...
Fiero zei:
Voordeel= uitgerust, lichte maaltijd, visuals, meer spacy en ook wat helder en controleerbaar.
2x booster 40 mg, geen strakke kaken, minder knuffelig, maar wel heel lekker en fijn.
Een fijne chill plek gemaakt. En gewoon geslapen die nacht.... jeej.

Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.

Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Klik om te vergroten...
Maken die boosters het effect sterker of verlengen ze het alleen net zoals bij xtc?
Fiero zei:
Klopt wat Natozlato zegt. Ik heb een report over mijn 2e keer 6apb geschreven.
Misschien iets te uitgebreid🙈 haha.
>Maar de 1e x hadden we het om 18:00 gedaan. 2x 150 mg
Nadeel= vermoeider na een werkdag en daardoor minder lekker, 1 x booster net als mdma, vrij hoog (150 mg)> 2 nachten wakker en een kater.
Klik om te vergroten...
Ik heb je de tweede x gisteren nog gelezen toevallig, leuk reportje 🙂
Fiero zei:
Oja en niet vergeten te drinken, en zelfs wat gegeten tussendoot... blikje maïs 😅
En verder zoals de reacties hierboven.

Maar ik zou zeker niet combineren met een benzo.
Klik om te vergroten...
Was ook alleen van plan de benzo te gebruiken als ik echt in een bad trip zat maar nu weet ik gelukkig dat je die niet echt kan krijgen op 6apb.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dolus zei:
Bedankt voor de tips, ik ga wel voor de 175mg aangezien dat een beetje het gemiddelde is van wat iedereen online nam om een goed effect te hebben (zover ik weet)
Klik om te vergroten...
Poeh 175 mg zou ik wel heftig vinden. Maar de juiste dosis is heel persoonsafhankelijk dus het is een beetje experimenteren.
Dolus zei:
Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Klik om te vergroten...
De meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.

En als het uitgewerkt is, goed eten/drinken, wellicht magnesium nemen, simpele serie kijken en lekker in bed gaan liggen om wat uit te rusten en ontspannen. Maar je zou ook simpele klusjes in het huishouden kunnen doen als je liever nog wat omhanden hebt.

Enjoy!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dolus zei:
Denk je dat ik een rondje zou kunnen lopen tijdens de peak? Of krijg je net als op xtc zo'n strakke kaak?
Klik om te vergroten...
Zou ik zeker doen. Vooral 's avonds als het lekker rustig op straat is.

Ik raad je af om bij te pakken. De come up van 6apb is ongeveer 2,5 uur. Denk niet te snel ik voel niks. Een booster nemen heeft geen zin. 6apb werkt langer dan xtc, ongeveer 8 uurtjes lol. Neem in 1 x een goede dosis. Met 170 mg zit je wel goed, als man zijnde.

Ik heb een keer bijgepakt, dezelfde dosis als de begindosis. Ik heb geen verschil gemerkt.

Bij de come up ga je wel wat visuals krijgen wss, dat zal vooral opvallen als je bijvoorbeeld op het toilet zit, in een rustige ruimte met witte muren. Schrik er niet van, het zullen geen intense visuals worden. Doe even je ogen dicht en geniet ervan.

Wanneer ga je het doen?
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ik raad je af om bij te pakken. De come up van 6apb is ongeveer 2,5 uur. Denk niet te snel ik voel niks. Een booster nemen heeft geen zin. 6apb werkt langer dan xtc, ongeveer 8 uurtjes lol. Neem in 1 x een goede dosis. Met 170 mg zit je wel goed, als man zijnde.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen 💪 (niet bijpakken)

Natozlato zei:
Ik heb een keer bijgepakt, dezelfde dosis als de begindosis. Ik heb geen verschil gemerkt.

Bij de come up ga je wel wat visuals krijgen wss, dat zal vooral opvallen als je bijvoorbeeld op het toilet zit, in een rustige ruimte met witte muren. Schrik er niet van, het zullen geen intense visuals worden. Doe even je ogen dicht en geniet ervan.

Wanneer ga je het doen?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik het binnen nu en een paar uur ga innemen, het is net aan de deur gekomen. Dan kan ik ook nog even genieten van de zon.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hou me maar op de hoogte. Dan geniet ik een beetje mee 😊
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
De meeste mensen op straat zijn met zichzelf bezig en letten niet zo op de medemens. Het is vaak je eigen gevoel dat je er anders uitziet met drugs op. Tenzij je bekenden tegen kunt komen? Kortom: als je jezelf er prettig bij voelt, dan vooral lekker gaan wandelen! Ik vind het vaak fijn om de energie een beetje kwijt te kunnen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip, ik ga wel op de comeup een paar rondjes lopen en een paar uur in de peak
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dolus zei:
Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
Klik om te vergroten...
Geniet ervan!☀️
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Geniet ervan!☀️
Klik om te vergroten...
Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dolus zei:
Zal ik zeker doen, heb je nog goede ideeën voor muziek?
Klik om te vergroten...
Van welk genre hou je?😊
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Van welk genre hou je?😊
Klik om te vergroten...
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dolus zei:
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Klik om te vergroten...
Ik heb nu dit nummer opstaan!

M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dolus zei:
Gewoon iets snels, maakt niet uit wat
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dolus zei:
Heb het ongeveer twee uur geleden ingenomen en ik voel hem wel al hoor, ik heb de bodyload van 20mg 2cb en het gevoel enzo van XTC
Klik om te vergroten...
Heb je ook visuals? Is het wat je ervan verwachtte?
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Torchic zei:
Ik heb nu dit nummer opstaan!

Klik om te vergroten...
Klinkt leuk, dankje!
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mondkapje zei:
Klik om te vergroten...
Lekker
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe je ogen dicht. Voel aan iets zachts.
Proef iets zoets! 😍
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Heb je ook visuals? Is het wat je ervan verwachtte?
Klik om te vergroten...
Ik heb echt bijna geen visuals, qua visuals lijkt het op 20mg 2cb maar dan nog simpeler, en ik ga beter dan ik dacht, vermaak me wel met alles
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."